Nakon što se završila ceremonija venčanja Dilara se vratila u sobu i presvukla za zabavu. Na sebi je imala lavanda čupavu mikronsku usku haljinicu u obliku srca s tankim bratelama i bele sandale prekrivene cvetovima od cirkona s kaišićem oko gležnjeva i tankom štiklom od 10 cm. Frizuru je zadržala, ali je šminku promenila. Oči su joj sada bile naglašene tupom mačijom trepavicom, kreonom i maskarom, a usne obojene lila karminom.
Kada joj se Šahin pridružio stajala je pred ogledalom i nameštala zlatne minđuše u obliku školjki sa šest bisera u centru i priveskom duguljastog bisera.
-Bebo, da li si spremna za zabavu?
- Jesam – okrenula se i primetila fasciklu u njegovim rukama. – Šta je to u tvojim rukama?
- Garancija za tvoju budućnost. Pogledaj.
Ona je uzela fasciklu i otvorivši je videla da je reč o testamentu. Nije se začudila kada je pročitala da joj nakon smrti ostavlja svu imovinu. Pogledala je u njega.
-Ali čemu ovo?
- Znaš čime se bavim. Danas me ima, a sutra ko zna šta može biti. U tom slučaju ne želim da neko drugi uzme ono što ti pripada.
- Ne pričajmo o smrti. Mnogo lepih trenutaka nas čeka. Ovo si uradio bez mog znanja, ali sledeći put kada donosiš neku ovako krupnu odluku volela bih da me prethodno obavestiš.
- U redu, bebo. Biće kako ti kažeš.
Dilara je spustila fasciklu na sto i uzela kutijicu s prstenjem.
- U ovoj gužvi smo zaboravili da stavimo prstenje.
- Potpuno sam to smetnuo s uma.
Prvo je ona njemu stavila zlatnu burmu s ugraviranim ružama,a potom je on njoj. Njena burma je bila ukrašena s dva cirkona, dve ruže i velikim ljubičastim dijamantom u centru.
Malo kasnije su sedeli u restoranu s Nazli i Mehmetom.
- Stigla nam je torta – rekao je Mehmet.
Svi su ustali kada je konobar dovezao kolica s žutom-puder roze tortom na dva sprata dekorisanom ponekim biserom i prirodnim cvećem (puder roze ružama, istobojnim kamelijama i žutim ružama):
Nazli je uzela svoj telefon i počela da snima. Mladenci su zajedno isekli parče torte, a onda probali jedno drugom iz ruke.