Osvanuo je dan venčanja.
Šahin je za ovaj događaj zakupio ceo hotel. Ceremoniji će samo prisustvovati svedoci. Javnost nije bila obaveštena da će doći do obavljanja braka. Svi detalji su držani u strogoj tajnosti.
Dilara Hava je stajala pred stolom za šminkanje i posmatrala svoj odraz u ogledalu. Na sebi je imala mikronsku usku spavaću V izreza od svile čiji je gornji deo bio od crne čipke sa širokim bratelama i ljubičasti mantil za spavanje od istog materijala. Uzdahnula je i stavila roze rajf s natpisom Bride. Pomalo je bila napeta. Želela je da se ovaj dan što pre završi. Sada je morala da glumi zaljubljenu ženu bolje nego ikada pre. Jedan put je već to radila pa joj neće biti teško.
Nije je samo natpis na rajfu podsećao da je nevesta. Cela hotelska soba je bila dekorisana u tom stilu. Po podu su bili razbacani žuti i beli baloni, a na krevetu iznad zida je visio sivi balon u obliku natpisa BRIDE TO BE gde je slovo o bio verenički prsten.
Vrata su se otvorila i pojavio se Šahin. Prišao je svojoj budućoj ženi s leđa i zagrlio je oko struka. Ona je svoje ruke stavila preko njegovih.
- Kako si lepa...Sto puta da se rodim i stoti put bih se zaljubio u tebe.
- I ja u tebe.
Šahin ju je poljubio u kosu, a zatim se ona okrenula ka njemu i zagledala njegov stajling.
- Da te vidim! Šahine, tako si zgodan.
- I ti si veoma lepa – položio je svoje dlanove na njene obraze. – Kako si?
- Uzbuđena sam. Ti?
- I ja. Večeras ćeš biti moja mlada. Postaćeš Dilara Hava Šen. Živećemo srećno do kraja života. Zajedno ćemo ostariti. Spremna si?
- Da, spremna sam.
- Mnogo te volim. Uvek ću te voleti. Šta god da se desi, voleću te.
- I ja tebe mnogo volim.
- Ništa me ne može udaljiti od tebe. Mnogo te volim.
- Ja tebe još više.
- Matičarka je stigla. Ostaviću te da se spremiš.
Dilara je potvrdno klimnula glavom. On ju je poljubio u čelo i otišao.Šahin je stajao u podnožju stepeništa čiji su gelenderi bili prekriveni kamelijama i ružama u beloj i puder roze boji, a na svakom stepeniku su stajaležute mirisne sveće i latice.
Pojavivši se na vrhu stepeništa Dilara je pogledala ka njemu. Izgledala je poput princeze ubeloj princezastoj venčanici u obliku srca posutoj šljokicama čiji je gornji deo bio ukrašen perlicama i čipkastim cvetićima koji su se spuštali na dole i mešali se s naborima sa dugim šlepom i golim ramenima i širokim providnim rukavima i belim stileto salonkama prekrivenim krupnim cirkonima s tankom štiklom od 10 cm. Na glavi je nosila veo ukrašen biserima. Kosa joj je bila sakupljena u Elsinu pletenicu sa loknastim pramenovima oko lica. Oči su joj bile istaknute upadljivom mačijom trepavicom, kreonom, zlatnim šljokicama ispod linije okai veštačkim trepavicama, a usne obojene crvenim karminom. Od nakita je nosila samo krupne bele cvetne minđuše.
Nasmejala se i uhvativši krajeve venčanice sišla do njega.
- Najlepša nevesta stoji preda mnom. Izvoli, tvoj bidermajer – dao joj je buket roze ruža s lišćem.
- Hvala. Misliš o svakom detalju. Da li mi se to učinilo ili još nešto imaš u ruci?
Šanih je otvorio dlan i pokazao joj zlatni lančić na kom je visilo crveno i roze kristalno srce.
-Želim da nosiš ovu ogrlicu oko vrata dok budeš izgovarala sudbonosno da.
- Sa velikim zadovoljstvom.
- Pomoći ću ti da je staviš – stao je iza nje i namestio joj ogrlicu. – Mnogo lepše izgleda na tvom vratu.
Dilara je dodirnula privezak.
-Prelepa je.
Uhvatili su se za ruke i izašli u prostrani vrt hotela. Pod rajskim vratima u obliku kupole koja je bila dekorisana bež zavesama i cvetnim aranžmanima od belih i puder roze ružasu ih dočekali Nazli i Mehmet, i matičarka.
Ceremonija je počela.
- Dragi naš paru i gosti, ovde smo da bi obavili venčanje Dilare Have Gumušču i Šahina Šena. Nakon provere dokumenata utvrđeno je da ništa ne nedostaje. Nismo naišli na ništa što bi sprečilo sklapanje braka. Da li vi Dilara Hava svojevoljno i bez ikakvog pritiska prihvatate Šahina za supruga?
Dilara je pogledala u Šahina. – Da!