( 03.06.2021 r. - czwartek ) - 21 dni do urodzin
Dryń.
Dryndnięcie.
Nie chce mi się sprawdzać.
Nie mam sił otworzyć powiek.
Dźwięk usłyszałem jeszcze dwa razy, więc finalnie wyciągnąłem dłoń do półki koło łóżka, biorąc telefon.
Oh...
Momentalnie rozszerzyłem bardziej oczy, spoglądając na ekran komórki.
---------------
Pani Aoi :
Witaj słonko!
Mam nadzieję, że nasze
dzisiejsze spotkanie
nadal aktualne!
Pamiętaj, że mam niespodziankę
dla ciebie!
( Dostarczone : 11:43 )--------------
Narazie nie odczytam, bo sam nie wiem czy będę w stanie się tam zjawić, a nie chcę odpowiadać zbyt wcześnie, nie wiedząc, czy dotrzymam słowa.
— Kurde, już prawie dwunasta... wypadałoby wstać. — mruknąłem sam do siebie, patrząc na sufit.
Tak...dawno zauważyłem, że często mówię sam do siebie. No ale, jak nie do siebie, to do kogo?
— Apsik! — kichnąłem, delikatnie się zginając.
Oj...
Oj!
Katar?!
Przeziębiłem się podczas nocnego spaceru?!
Cholera!
Nie byłem tak długo na dworzu...
Godzinny spacer o drugiej nad ranem, w czerwcu, będąc w samej bluzie i spodenkach, nie mógł doprowadzić mnie do przeziębienia!
Chyba...
W każdym razie, naprawdę muszę wstać.
Podniosłem się, siadając na krawędzi łóżka, mając jeszcze niemrawe spojrzenie. Ziewnąłem, przeciągając się chwilę.
Tak mi się nie chce.
Wstałem, podchodząc do lustra.
Kurwa.
Tak jak podejrzewałem, został ślad po wczorajszym spoliczkowaniu mnie.
Nie mogę się tak pokazać babci.
Jak dobrze, że istnieje coś takiego, jak podkład mocno kryjący.
Szkoda jednak, że muszę ukrywać używanie go, gdyż znowu zostałbym zwyzywany od ,, geji i transów", bo ,, makijaż jest tylko dla kobiet".
Od kiedy kosmetyk ma przypisaną płeć?
Tak samo z ubraniami.
Nie wolno mi zakładać innego koloru ubrań, niż te neutralne, typu czarny, gdyż to ,, niemęskie " i nie jestem dziewczyną.
CZYTASZ
It's a karma? | sunki
FanfictionPiekło to miejsce pobytu dusz zmarłych, które dokonały grzechu ciężkiego. Może być to też sytuacja, np. w szkole, albo rodzaj... Karmy. Ale czy ona nie powinna trafiać tylko złe osoby? Ship główny : Sunoo x Ni-ki Ship poboczny : Jungwon x Jay !! W...