( 03.06.2021 r. - czwartek ) - ten sam dzień
Chcę stąd wyjść...
Czuję się niezręcznie.
Gdybym wiedział, że przyprowadzi swojego wnuka, w życiu bym nie przyszedł.
Doskonale wiedziała, że nie może mi powiedzieć o co dokładnie jej chodzi, więc trzymała mnie do samego jego przyjścia, bym nie miał jak uciec...
Sprytna jest.
Jednak on nie zrobił na mnie dobrego pierwszego wrażenia.
Już tym jednym zdaniem do mnie i ekspresją twarzy mogę stwierdzić, że należy do osób, które myślą, że mogą wszystko i są nie wiadomo jakimi maczo.
Jak ja mam się teraz do niej zwracać?
Nie mogę mówić do niej babcia, gdyż to niekomfortowe zarówno dla mnie, jak i pewnie dla niego.
Co robić?
Czuję się naprawdę źle, bo pewnie przyprowadziła go tutaj tylko ze względu na mnie.
On pewnie też był nieświadomy, że będę...
Żałuję, że puściłem parę z ust, mówiąc jej, że nie mam znajomych.
Przynajmniej nie siedziałbym tu czując się jak piąte koło u wozu.
— Sunoo, przyszedłeś tutaj po książki, prawda? Dziś przyszło kilka, o których wspominałam ci wczoraj. Przyszły odziwo wcześniej, więc pójdę po nie. Poczekajcie chwilkę. — powiedziała uradowana, wstając i odchodząc od nas.
Nie...nie!
Czemu?!
Czemu mnie z nim zostawiła?!
Nie chce!
To niekomfortowe!
— Apsik! — kichnąłem, zakrywając łokciem usta.
Kurwa.
— Hej, jesteś przeziębiony? Weź chusteczki i wydmuchaj nos. — powiedział, podając mi ich paczkę.
Czyli jednak jestem.
Spojrzałem na niego lekko zdziwiony, wyciągając jedną z nich, odchylając się na chwilę w bok, by nie musiał patrzeć na to.
— Dzięki, nie trzeba było.
— Wow, pierwszy raz się do mnie odezwałeś.
Znów zapadła cisza, bo nie wiem jak odpowiedzieć na to zdanie.
— Jakie książki czytasz? Jakiś konkretny gatunek, albo autor? Może jakaś seria? — zadał kilka pytań, biorąc w dłonie filiżankę z herbatą.
Wow, próbuje nawiązać rozmowę.
— Nie mam jakiegoś konkretnego gatunku, który czytam. Lubię science-fiction, thrillery, romanse, fantastyka...
CZYTASZ
It's a karma? | sunki
FanfictionPiekło to miejsce pobytu dusz zmarłych, które dokonały grzechu ciężkiego. Może być to też sytuacja, np. w szkole, albo rodzaj... Karmy. Ale czy ona nie powinna trafiać tylko złe osoby? Ship główny : Sunoo x Ni-ki Ship poboczny : Jungwon x Jay !! W...