Odprevadil ma k dverám. Vošla som do domu so sklesnutým výrazom. Mama sa ma hneď spýtala čo sa deje ale ja som povedala že som iba unavená. Na večeru sme mali nejaké cestoviny. Vôbec som nevnímala čo sa rozprávajú ostatní. Takže keď niekdo povedal ,, však T/m " tak som odpovedala iba Mhm.
M: T/m už sa ťa 5 krát pýtam čo si robila von a ty odpovedáš iba Mhm
O: T/m čo je s tebou si nejaká smutná odkedy si prišla z vonku
T/m: som len unavená už som vám to povedala
K: ale stále si nepovedala čo si robila vonku
E: a hlavne s kým T/m 😏
D:😂
T/m: s Vaness...
M: tak fajn ak chcete môžte už ísť do izieb ja to tu upracemHneď ako to mama dopovedala som vyletela zo stoličky a trielila po schodoch do izby. Zamkla som dvere a ľahla si na posteľ. Začala som rozmýšľať či mi chcel povedať či by som nechcela s ním chodiť? Ale T/m preber sa určite už niekoho má. Určite sa chcel spýtať či by som nechcela... ísť s ním napríklad ešte niekedy von. Áno presne to chcel asi povedať. Z rozmýšľania ma vyrušilo klopanie ale skôr by sa to dalo nazvať kopanie na dvere. Vstala som z postele a odomkla dvere. Do mojej izby sa vrútili moji 3 súrodenci.
E: čo máš s Jurom
T/m: ...aký Juro?
D: nehraj sa tu teraz na blbú
*čo teraz ale odkiaľ to vedia
K: hm tak čo povieš na toto
*vytiahla svoj mobil a začala na ňom niečo hľadať ukázala mi Jurovu storku kde som bola označená ja 😳Vyzerala nejak takto:
T/m: no tak fajn bola som s ním von ale sme len kamaráti 😒
D: naozaj? 🤨🧐
T/m: tak mi povedz že ty si nikdy neoznačil svoju kamarátku na tvojom story
D: fajn😕
K: aj tak si myslím že nám niečo tajíš
E: pozrite čo som našla
*Ella nám ukázala fotky kde idem s Jurajom na tú lúku a ku tomu bol link pravdepodobne na nejaký článokFotky:
Ukázala mi aj článok. Kde priam žiaril nadpis:
Jutaj Slafkovský prichytený na verejnosti s dcérou hokejového trénera Košíc. Žeby nový pár v Slovenskom šoubiznise?
Mladý útočník Juraj Slafkovský ktorý má 17 rokov ide za chvíľu na ZOH. Jeho fanúšičky budú...Článok som si nechcela radšej ani čítať. Na tých fotkách nie je nič divné správame sa ako kamaráti aj aj na tých fotkách tak vyzeráme. Neviem prečo z toho robia taký ošiaľ.
T/m: čo je na tom divné? Na tých fotkách je zachytené ako sa iba prechádzame
K: iba?
E: takže sa stalo niečo viac?😏
D: 🤣
T/m: NIE! Pre pána to by mi ešte chýbalo
E: takže to popieraž?🤨
T/m: Samozrejme 😤🙁
D: dobre zvolávam súrodeneckú poradu! Sorry ale bez teba T/m. V mojej izbe za presne 20 minút je vám to jasné? A nezabudnite si pripraviť plnohodnotné podklady. Predpokladám že táto porada bude trvať dlhšie než obvykle tak si pripravte vodu občerstvenie zoženiem. Pochopili?
Ella a Klára : Áno 😌😂Odišli z mojej izby. Aby ste pochopili máme súrodenecké porady. Robíme to už roky. Každí z nás si pripraví podklady nejaké fotky, zvukové záznamy.... Funguje to podstate ako na súde každý predvolá svoj návrh a ostatní to konštatujú. Je to celkom fajn. Naposledy sme riešili mamine a ocinovi spoločnú dovolenku na ich výročie. Samozrejme že nám to vyšlo leteli na Saichely. Povedali že to bolo úžasné tak sme boli radi. To bolo naposledy presne pred 3 týždňami. So súrodencami sme vtedy rokovali až 2 a pól hodiny. A to bol iba výber miesta tak celkovo nám to trvalo 3 až 5 dní.
Rozhodla som sa Jurajovi poslať ten článok.*chat*
T/m: ahoj tento článok mi ukázali súrodenci prepáč (link)
J: poviem ti aj som to čakal
T/m: tebe to nevadí?🤨🧐🙁
J: prečo by malo? Veď za to ani nemôžeš
T/m: tak to som rada💞
J:💞
T/m: prepáč že mi vtedy zazvonil mobil zabudla som si vipnúť zvonenie
T/m: ak chceš môžeš mi to teraz napísať
J: je to trochu osobné a nechcel by som to riešiť cez správy
T/m: jasne chápem ☺️
J:poviem ti to na letisku alebo v lietadle
T/m: jasne kedy len chceš
J:prepáč nebudem sa s tebou môcť stretnúť do kým sa nestretneme na letisku lebo mám veľa tréningov a musím ísť pozrieť školu a urobiť nejaké skúšky
T/m: v pohode
T/m: ja už musím ísť si robiť niečo do školy paaaa💞
J: paa💗*koniec chatu*
Išla som si vypnúť ig ale všimla som si nejako veľa oznámení. Mám 34 tisíc sledovateľov 😳. Čo? To kôli Jurovi určite. Poviem mu to na letisku. Vipla som mobil a sadla si za stôl. Biológiu som sa už naučila takže fajn. Urobila som si nejaké úlohy z matiky a angličtiny. A iba z ostatných predmetov som si raz prečítala posledné učivá. To bolo 22:26 zbalila som si veci do školy a išla si dať sprchu. Urobila som si moju night rutinu. Vyčistila zuby a ešte chvíľu som scrollovala na Tiktoku. Tam som našla nejaké edity na Jurka a asi 3 aj so mnou. Nastavila som si budík a rozhodla som sa ísť spať.
*ráno *
Zobudila som sa na zvuk budíka ktorý tak strašne neznášam. Vstal som z postele a šla do kúpeľne. Tam som si umyla zuby a urobila jemný make up. Následne som sa vybrala k môjmu šatníku kde som si vybrala nejaké to oblečenie:
(ak sa niekomu nepáči tak nech si vyberie iné)
Išla som dole po schodoch do jedálne. Tam nikdo nebol tak som sa rozhodla ísť do kuchyne. Tam už čakala celá moja rodina. Niečo jedli. Ja som nemala chuť nejako moc jesť. Zobrala som si iba jablko 🍏. Otec povedal že ma zoberie dnes do školy. Súhlasila som. Takže ja, Ellie, David a otec sme sa premiestnili do auta. Cesta trvala necelých 10 minút. Každý súrodenec chodí do inej školy takže nás musia rozvážať po celom meste. Vystúpila som z auta. Videla som ako z autobusu vyskakuje osoba v mini sukni v januári. Zamávala som rodine a oni už odišli. No kto iný by to mohol byť než Vaness. Hneď ako ma zbadala tak sa za mňou rozbehla. Potom nasledoval očakávaný výsluch...
Tak je tu nová časť. Mám veľa školy takže sa budem snažiť vydávať aspoň každý deň 1 časť. 1088 slov. Prepáčte za gramatické chyby.
YOU ARE READING
Slafko
FanfictionMôj prvý príbeh tak uvidíme. Nikdo skoro nečíta Description tak to dám rovno do príbehu. Bude to samozrejme o Jurkovi asi o kom inom. Takže dúfam že sa vám bude môj prvý príbeh páčiť.