Keď sme s mojim Jurajkom do jedli tak sme začali pozerať úplne nejaký random film. Nič tam nebolo po slovensky a ta naša angličtina.. No proste bolo to dosť o ničom. Celkovo som bola zo všetkého unavená. Keďže let trvá cca 9 hodín tak prídeme na slovensko niekdy ráno (budem to tu dávať ako keby tam ten časový posun nebol)
T/m: Juri? 💗
Ten bol momentálne na mobile a pozeral nejaké Edity na tiktok a stále mi dooooookola nejaké ukazoval v zmysle :"pozri to je vtedy ako som si dával dole ten dres" "oni nám to prajú" "tento sa mi asi páči najviac čo myslíš?"... A mnoho mnoho ďalších keďze sa moja hokejová celebrita neurazila ani na mňa pozrieť tak som to skúsila ešte raz..
T/m: Juro...💓
On je ako hluchý? Je do toho zažraty nechám ho tak keď sa baví..
Oprela som si hlavu o jeho rameno.. On sa na mňa usmial a konecneee dačo povedal..
J: pospinkaj si let bude dlhý.. Potom pôjdeme na hotel a poobede sa pôjdeme povoziť tým busom po Bratislava ne námestie..
T/m: Mhm..Odpoveď bola krátka keďže sa už moje oči pomaly zatvárali...
***
Zobudila som sa.. Väčšina ľudí spala a aj Jurko.. Pozrela som sa teda na čas. Dobre do pristátia zostávajú už len 3 hodiny. Začalo mi byť aj nejako zle.. Rozbehla som sa úzkou uličkou na záchod. No neviem ako to povedať no proste.. som sa po vracala. Asi.. To bude z toho jedla v lietadle. Usúdila som na koniec a spokojná som sa usadila na svoje miesto. Akonáhle som si sadla som začala znovu zatvárať oči a zaspala som.***
Zobudila som sa. Niekto ma drgal. Áno bol to jurko..
J: T/m už sme pristáli.. Musíme vystupovať..
Pozrela som sa z okienka a naozaj stáli sme.. Už z okna som videla veľa novinárov ako sa tu dostali to fakt že neviem ale tak no čo už.. Nejako som sa zodvihla Jurko mi zobral pri ručnú batožinu a chytil ma za ruku. Spoločne sme pomaličky vychádzali z lietadla. Keď sme schádzali z lietadla po schodoch tak nás len fotili.. aaaaaaaaaaaaa fotili. Keď sme zišli tak k nám pribehla ihneď skupinka novinárov (budem dávať ako 👤)
👤 : takže máme tu našu mladučkú hokejovú hviezdu aj z jeho partnerkou T/m.. Ako sa cítite keď nemáte ani osemnásť a už máte na krku cenný kov z olympiády?
J: je to neuveriteľný zážitok a pocit.. Naučil som sa veľa nových veci od starších a skúsenejších hráčov..Úprimne som bol prekvapený že ma vybrali do reprezentácie..
👤 : a vy slečna alebo už pani T/m ako to prežívate vy?
T/m: 😅 nie nie to sme ešte nestihli.. Stále slečna no.. Ja som osobne veľmi hrdá na našich úžasných chalanov.. 💗
👤 : aaaa tiež gratulujem vám k zásnubam a mimochodom kedy bude svadba..?
J: fuuu no tak to neviem ale dúfam co najskôr však T/m..?Aaaa nie nie nie nie nie prosím len teraz nie začalo mi byť znovu na vracanie..
T/m: Mhm 😶
Odpovedala som veľmi stručne aby to nevyznelo nejak nezdvorilo.. A utekal som na wcka.. Všetci sa na mňa kukali a údivom a nepochopením. No ja som na nich vôbec nehľadela. Ja som pozerala iba na Jurko sklamaný a udiveny výraz. Videla som ako sa k nemu do tlačili chalani aby zachránili situáciu. A ja som videla ako sa ku mne rútia moje dve staršie sestry.. Toto je nočná mora! Moje sestry utekali ale ja som už stihla vojsť na wcka no a proste viem co do záchoda.
Stihla som sa ešte zavrieť v kabínke.. Počula som bleskové otvorenie dverí. Automaticky som počula kroky dvoch osôb. Nooo a s toho som usúdila že to boli moje sestry ktoré na kukali do každej jednej kabínky. Ja som bola v poslednej... Ja si len rýchlo stihla splachnit záchod.. Baby mi tam vtrhli. Ja som sedela uplakana na zemi a opreta o stenu..K: preboha! T/m KTO? A ČO? TI SPRAVIL? 😰
T/m: ja- ja - to..
E: čo T/m hovor mi sa o teba bojíme!
E: jebe ti Klára už načisto co na ňu tak zazeras.?
K: snažím sa jej to vyčítať z očí TAK KONEČNE DRŽ TU NAMACHLENU HUBU!Hrozne po sebe kričali podobne veci a ja som zo už proste nezvládla..
T/m: buďte už ticho dobre? Nedá sa to počúvať!
K: prepáč ale čo sa S-T-A-L-O?
T/m: ... 😶
K: to bola otázka!Nervózne na mňa kričala Klára..
E: veď na ňu neziap celé to zhoršíš!
K: ja? To ty si tu ta ukričana pič-Aaaa toto už ako neviem no dobre T/m nádych výdych nádych výdych
K: ja viem už co jej je💡
E: boha ved vyklop to...
K: ona si nechce zobrať Jura a teraz nevie čo má robiť 😰
E: bože ved to ma ani nenapadlo ved vtedy si bola pod tlakom nemusíš sa vydávať my to vybavíme..
K: Áno neboj sa zariadime to..T/m: PREBOHA! Vy ste úplne mimo..
JA HO MILUJEM VIAC NEŽ KOHOKOĽVEK! NA ZEMI!
K:Tak prečo si utiekla?Na odpoveď nemusela ani čakať hneď nato ma naplo a zas som sa po vracala
E: aaaaha už asi vieme o čo ide
Povedala to s takým úchylným úsmevom ktorý má vo zvyku používať v podobných situáciách
T/m: nie nevieme..
K: dobre takže kedy no... Vieme ste to robili?
T/m: nejdete až moc do súkromných veci?
E: nie T/m sme tvoje sestry a teraz tu ide o dôležitú vec!
T/m:no dobre tak.. Po tej party po bronze..
E: no jaaaaj už viem načo sa vlastne pýtam
K: a mali ste no ehm ehm ochranu?
E:no ved práve ona to nevie ani Juro keďže boli úplne na mol..
T/m: presne..
K: tak spravíme test?
T/m: ty ho máš zase v kabelke? 😅
K: no áno ale ja som o tom čítala nejaký prieskum a že 57% percent žien to ma v kabelke tiež na moju obranuNovaaaaaaaaaa čaaaaaasť! Dúfam že sa mimochodom páči. 1034 slov. Prepáčte že niesu časti ale za asi 2 týždne mám prvý zápas a trenery sa zbláznili takže trénujem 24/7.Majte sa ešte krásne 💕
YOU ARE READING
Slafko
FanfictionMôj prvý príbeh tak uvidíme. Nikdo skoro nečíta Description tak to dám rovno do príbehu. Bude to samozrejme o Jurkovi asi o kom inom. Takže dúfam že sa vám bude môj prvý príbeh páčiť.