Už sme boli prichystani a mohli ísť na Cehlovu izbu. Bola blízko takže sme nemuseli míňať čas na výťah. Zaklopal sme
C: No sláva naša slávna štvorica konečne dorazila
S: hahaha veľmi vtipnéAko prvé mi do očí padol stôl plný alkoholu
T/m: alkohol? Toľko...
C: ja viem že toho je toľko málo ale musíme si niečo nechať na výhru.😌 Nemôžeme predsa oslavovať medailu s týmito čínskymi šmejdami
T/m: po prvé s tým čínskym alkoholom máš úplnú pravdu a po druhé ja som chcela povedať že toľko veľa nie že toľko málo veď toho je plný stôl a ja viem že toho tu je ešte viac..
J: ak to vyhráme tak to bude teda iná party...Uvidela som na gauči sedieť nejaké baby ale neviem kto to je.Dúfam že sú to v pohode baby. Ale aj keď tak nevyzerajú keď majú oblečené krátke gate ktoré im nezakrývajú to čo majú a tie tričká si nemuseli ani dávať to rovno mohli prísť len v podprsenke. Ale musím dúfať v to najlepšie. Začali sme po takomto veľmi zaujímavom privítaní hrať.
Začalo sa točiť. Najprv to padlo na Sama a Rybára.
S: pravda alebo odvaha?
R: ...tak odvaha*Juro mi pošepkal*
J: poradím ti od Kňaža si nikdy nedávaj odvahu lebo inak to dobre nedopadne
T/m:😳S: YEEES! Dobre takže.... zaklop na Craigovu izbu a keď otvorí tak... zakrič
JA BUDEM OTCOM! A že musíš okamžite odísť z Pekingu a končíš svoju kariéru ale že ďakuje že si ťa vybral ale bol si mu na nič
R: si vadný? To neeeee
S: a ešte to musíš po anglicky aby tomu dobre rozumel chápeš 😌🤣
J: to je moc Kňažo nemyslíš?
C: Jurko vidno že si ešte mladý a neskúsený ale vo fľaši sa dávajú fakt oveľa horšie veci dakedy..
J:😳🤨
C: No ja som musel napríklad raz vypiť...
J:ne dosť radšej to nechcem vedieť..Patrik (Rybár) sa postavil a začal bežať k jeho izbe(k Craigovej). Samozrejme všetci účastníci tejto hry bežali za ním takže ten náš dupot sa nedal rozlíšiť či to je stádo koní alebo nás. Patrik sa z hlboka nadýchol a zaklopal.
Otvoril Craig s pleťovou maskou na tvári a v župane. No ja som myslela že umriem veď to vyzerá tak že tú fľašu hrá on a nie mi. Paťo si odkašľal a začal..R: Good evening, Coach, I'd like to tell you some amazing news...
(C/r = Craig Ramsay)
C/r: Well, tell me, because I don't have much time..
R:Yes I see 🤣
C/r Patrik but it helps the skin and the nerves so tell me because my face mask will dry up and I won't be able to take it off.
R: ..🤣 🤐
R: So I'm going to be a father!!! and I'm going to go home and end my career.
C/r: You can't.. 😨Paťo to už nezvládol a utekal preč do izby a ten Ramsay sa kukal takým pohľadom 😳 🤨 chápeme
C: I'm sorry, but we just played a game really nothing's going on.
C/r: Luckily, I almost had a heart attack because otherwise I'd have to look for a new player quickly.
(ja viem zas tam pchám tú moju úžasnú angličtinu)Craig nám chcel ešte niečo povedať ale my sme stihli rýchlosťou blesku zdrhúť. Vrátili sme sa do izby. Tam nasledoval záchvat smiechu a traumatizovaný Rybár tam sedel a vyzeral ako keby videl ducha.
R: on ma vyhodí on ma normálne vyhodí 😰
J: to by nespravil...
C: ale áno...
S: prestaň.. Veď keď si odišiel tak mu Cehlo všetko vysvetlil a pochopil to
R: diky lebo inak by to nedopadlo dobre.. táto hra je nebezpečnejšia než hokej
Všetci :🤣Tie baby boli celý čas ticho ani nič také nespravili tak som si začala myslieť že sú fajn ale to bol veľký omyl. Keď za točila jedna z nich čo som zistila že sa volá Diana a padlo to na Juriho.
D: tak pravda alebo odvaha?
J: ...odvaha
D:😏
D: Takže musíš si dať so mnou alebo s ňou...
*ukázala na jej kamošku
D: dať francúzaka 😏
J: NIE! To v živote T/m ideme
D: veď to je iba hra čo si slaboch..Nieeee vedela som že Jurko je háklivý
na slovo slaboch. Keď mu to niekdo povie tak musí dokázať že to tak nieje.T/m: Juro prosím poďme nechaj to tak...
J: T/m nechaj to tak!
J: takže ty si myslíš že som slaboch hm?
S: nie nenechaj sa vyprovokovať... 😨
D:asi si slaboch keď...Juraj sa neovládol a strelil jej jednu. Diana spadla na zem a držala si tvár.
J: kto ich sem vôbec pustil?
S: ...🤐
J: Kňažo PREČO SI ICH SEM PRE PÁNA PÚŠŤAL KTO VLASTNE SÚ!!?
S: nooo vieš oni mi prišli také milé a..
J: a? a čo preto si ich sem pustil veď nás mohli okradnúť ved ich vôbec nepoznáme
C: vy dve VON!
D: ale my sme mysleli ....
J: je nám to jedno čo ste mysleli proste vypadniteVšetci hrozne kričali. Té baby plakali a ja som nevedela čo mám robiť. Tak som tam len tak stála na mieste a pozerala som ako sa hádajú. Po pravde som si trochu pripadala ako socha slabody.
J: ja s T/m odchádzame čaute
Jurko ma schmatol za ruku a od vliekol do izby.
J: už v živote nebudem hrať túto priblblú hru ci sa to dá hrou vôbec nazvať?
T/m: som rada že si ju nepobozkal💕
J: to by som ti predsa nespravil 🥰🥺
T/m: myslím že to nebol najlepší nápad tam chodiť
J: to teda nieOtvorili sa dvere a vošli do miestnosti Ella a Samo
S: prepáč ja som to tak nemyslel
J: neee veď aj ja som to pobabral..
*chlapsky sa objaliT/m:nejdeme sa najesť?
J: super nápad poďmeIšli sme do jedálne kde sme si zobrali každý čo chcel lebo ako vždy boli švédske stoly
Takže konečne som sa zmohla napísať aspoň jednu časť. Zajtra je posledný deň školy tak si to poriadne užite. 1020 slov a ešte pekný deň prajem.
YOU ARE READING
Slafko
FanfictionMôj prvý príbeh tak uvidíme. Nikdo skoro nečíta Description tak to dám rovno do príbehu. Bude to samozrejme o Jurkovi asi o kom inom. Takže dúfam že sa vám bude môj prvý príbeh páčiť.