Začala sa 2 tretina
Vymenili sme hneď brankára Tomeka za Rybára. O minútu na to išiel na trestnú Švédsky hráč. Nepodarilo sa nám dať gól ani v tejto presilovke a ani v tej ktorá nasledovala približne desať minút po tejto. 15:15 ďalší Švédsky hráč ide na trestnú ale spolu aj z našim Kelemenom. Dostali spolu trest za hrubosť. 17:14 Šimon Nemec odchádza na trestnú za podrazenie. U Švédov dlhá výhodná hra nepotrváva lebo ich hráč Wallmark 17:27 odchádza tiež na trestnú. 18:38 šiel ďalší Švédsky hráč na trestnú takže sa dostávame do veľmi výhodnej pozície. Slovákov z tribún je počuť kričať👥: MY CHCEME GÓL! 🏒MY CHCEME GÓL!
Zas druhá polovička štadiónu ignorovala tento pokrik a začali si svoje.
👥:SLOVENSKOOOOOOOO! SLOVENSKOOOOO!....
Dosť sa tam prekrikovali takže z toho bol poriadny hurhaj. Ale to vôbec neprekážalo bol to taký príjemný hurhaj. Ktorý má rád snáď každý hokejový fanúšik. Zrazu sa tam do toho hurhaja začali pliesť aj Švédsky fanúšikovia. Nejako sa zobudili lebo väčšinu zápasu boli ticho. Začali kričať nejaké slová ktorým som fakt nerozumela. Ale určite to znamenalo niečo ako. Goool goooool..... Alebo to boli nadávky na nás? To je jedno ale mám z toho úžasný pocit. 2 tretina ubehla ako voda. Nikdo nestrelil gól čo je super ale mohli sme mi. Chalani bránili úžastne dokázali to zachrániť aj v situáciách v ktorých by sa možno aj niektorí vzdali. Chalani išli do šatní kde som nemohla (ako inak) ísť. Zostala som cez prestávku na mieste a rozprávala som sa z otcom.
O: škoda no už to asi neotočíme
O: čo myslíš?
T/m: je tu veľmi malá šanca ale musíme im veriť...
O: tak tak ako hovoríš...
O:už sme sa tak dlho takto sami nerozprávali nemyslíš?
T/m:mhm...Kde tým ako mieri? Keby mi to povedal nejaký random chalan tak by som si myslela že to je nejaký úchyl. Len to nie...
T/m: prečo? 🤨😳
O: no rastieš mi ako z vody. A neviem sa zmieriť s tým že nedávno som ťa kočíkoval a už si takáto mladá dáma... Pochop si moje najmladšie dieťa...Ufff našťastie sú to len tie rodičovské reči. Ako môj brat je odomňa mladší len o niekoľko minút a robíme z toho ako keby to boli roky. A hlavne mi to môj brat neustále pripomína a uťahuje si zo mňa.
O: ...no dobre tak musíme len dúfať aby sme tento zápas vyhrali.
T/m: musíme im poriadne držať palceUvidela som chalanov ako idú smerom ku mne tak som sa rýchlosťou blesku postavila aby si mohli sadnúť. A tretia tretina sa môže začať.
Začala sa 3 tretina
Chalani rozohrali vynikajúco a hra im celkom šla. Až na jeden zadrhel ktorý nastal 1:21 Regenda skončil na trestnej až zo štyrmi minútami. Ako pán rozhodca povedal za
,, Nebezpečnú hru vysokou hokejkou "
Všetky vylúčenie som chápala a tie fauly som videla ale štyri minúty? To je trochu moc nie? Vidno že slovenskí fanúšikovia radi prejavujú svoje emócie. Lebo hneď začali pískať a bučať. Trochu som sa nad tým pousmiala ale keď som si všimla že je na mňa práve otočená kamera a som hore na obrazovke. (neviem ako to nazvať ale dúfam že chápete) Môj úsmev hneď zmizol lebo sa to rozhodne k tejto situácii vôbec nehodilo. Po krátkom namietaní šiel Regenda aj tak na trestnú. Štvor minútová presilovka pre Švédov práve začala. Každý Slovák si len počítal sekundy. Konečne to skončilo. Chalani to zvládli super. Nedostali sme žiaden gól tomu sa vraví riadny úspech. Po vytešovaní zápas pokračoval. 11:05 švédsky hráč šiel na trestní za držanie hokejky na dve minúty. Bohužiaľ sa nám tento krát nepodarilo dať gól. Zápas prebiehala normálne šance sme mali my aj Švédi.*Odvolali sme brankára *
17:44 Klingberg nám dal bohužiaľ gól do prázdnej brány a stav sa zmenil 4:0 pre Švédsko. 18:18 Šimon (Nemec) prihral Jurkovi a GOOOOL! GOOOOL! GOOOOL!Kričali všetci slovenský fanúšikovia aj hokejisti. Jurko zmenil naše úbohé skóre na 4:1. Tešili sme sme sa akoby sa to dalo ešte zmeniť čo sa asi už nestane ale všetko je možné. 10...9.... 8..... Dúfame že nejakým zázrakom dáme v posledných sekundách aspoň 3 góly. 6.... 5...... Tak asi nič 4.... 3.... 2..... 1..... Koniec zápasu. Zápas skončil 4:1 pre Švédsko čo má veľmi mrzí ale asi zme to aj trochu očakávali ako aj s Fínskom.
***
Smutní chalani odchádzajú z ľadu. Jurko za mnou prišiel a silno ma objal skoro mi zas niečo zlomil ale už som to neriešila a bola som rada že som sním.
T/m:je to úžasné že si dal v prvých dvoch zápasoch zo slovenského týmu iba ty góly.
J: to teda...
T/m: Juri ved zajtra si poriadne oddýchneš a potom ten zápas proti Lotyšsku na 100% vyhráte a...
J:a čo keď nie?
T/m: určite áno. Aaaa... Čo povieš na to že máme v hoteli zaplatený wellness a masážne. Vlastne sú úplne zadarmo pamätáš? A čo keby sme si tam šli oddýchnuť zajtra sa aspoň zrelaxujeme. Vlaste hlavne ty...
J: T/m veď to je úžasný nápad ja by som aj zabudol ale zajtra mám trening...
T/m: tak po ňomJurko sa šiel prezliecť do šatne. Ja som zatiaľ napísala Naty či by mi posielala úlohy stále. Odpísala že môže takže super. Jurkovi to netrvalo dlho a bolo vidno ze sa ponáhľal. Spolu sme sa vybrali do hotela kde sme s mali v pláne najesť ale obaja sme neboli hladní. Tak sme tam nechali ostatných hokejistov nech sa najedia a my sme zatiaľ šli do izby. Samozrejme niektorý šli aj do baru keďže majú jeden deň voľno. Len musíme dúfať že tam Kňažo nepôjde. Keď sme prišli na izbu tak som sa rozhodla si uložiť oblečenie do skrine. Jurkovi sa to podarilo už dávnejšie ale ja som na to náladu nemala. Začala som vybaľovať. Jurko sa mi ponúkol že mi pomôže no ja som mu odvetila že netreba. Ale aj tak mi začal pomáhať...
Včera nevyšla časť tak som rada že to dnes vyšlo. 1010 slov a pekný deň ešte.
ESTÁS LEYENDO
Slafko
FanficMôj prvý príbeh tak uvidíme. Nikdo skoro nečíta Description tak to dám rovno do príbehu. Bude to samozrejme o Jurkovi asi o kom inom. Takže dúfam že sa vám bude môj prvý príbeh páčiť.