Začala sa 3 tretina :
Chalani začali hrať. Tento zápas nám zatiaľ hrá do kariet. 5:02 a bohužiaľ ide Gernát na trestnú. Dobre sme sa ubránili a nedali nám gól. Zas ide na trestnú náš hráč neeee. Bude to ťažké ale my sme silní dáme to predsa Slováci sme. Naštvatý Kelemen odchádza na trestnú. Hráme v oslabení chalani sú trochu nervózni ale mali by sme to dať veď je 3:0pre nás ne. Naša oslabená hra skončila pre nás podľa našich predstáv. 13:59 a Nemecký hráč ide na trestnú. Som rada aspoň naši nemusia byť v strese.
Skoro sme síce dali gól ale nepodarilo sa nám dať žiaden. Nemci odvolali brankára. Fuuu no myslím si že to vyhráme už no. 17:56 Hrivík ide na prázdnu bránu a GOOOOOL! GOOOOOL! Všetci sa už tešili lebo vedia že to už vyhráme. Zápas pokračoval. 18:34 Neeee začala sa bitka Hudáček sa v podstate iba bránil. Ale aj on šiel na trestnú. Iba na dve minúty za to nemecký hráč šiel na desať. Bolo to podľa mňa už jedno či dajú dve alebo desať lebo zápas končí tak za ani nie dve minúty. Obidvaja hráči šli teda na trestnú. Začal sa zápas. Obidva tímy sa snažili. A to musím pochváliť Nemcov že sa nevzdali aj keď v posledných dvoch minútach vedeli že to nevyhrajú. Naozaj sa snažili a bojovali do poslednej sekundy. 3....2...1...
Koniec zápasu. SLOVENSKOOO! SLOVENSKO! Vyhrali sme yeeeeees. Aaaaaaaaaaaaa! Som na nich extrémne hrdá veď porazili nemcov 4:0. Postupujeme do štvrťfinále 🥳🥳🥳. S chalanmi sme sa ešte chvíľu tešili. Potom šli vyhlásiť najlepších hráčov zápasu a zahrali aj našu hymnu.Chalani šli do šatne. No niektorí robili ešte pred tým rozhovory. Čakala som asi jednu hodinu kým môj milovaný Jurajko vyšiel zo šatne.
T/m: Gratulujem! 🥳 Boli ste všetci úžasní. Ideme do štvrťfinále aaaaaaaaaaaaa 😂 🥳💗.
J: ďakujem ☺️
J: ideme pešo?
T/m: nemáš si brať nejaké veci?
J: nie výstroj a podobné veci mám v šatni keďže tam mám tréningy aj zápasy tak to všetko ostáva tam. Zo sebou mám len mobil, vodu a nejakú proteinovú tyčinku..
T/m: aha dobre tak poďmeŠli sme smerom ku východu keď tam boli ako inak novinari. Tak sme sa otočili čelom vzad. A pobrali sa k bočnému východu. Vyšli sme zo štadióna a peši sme prešli na hotel nebolo to nejak ďaleko. Ale Jurko bol vyčerpaný zo zápasu tak sme šli pomalšie než zvyčajne. Išli sme do jedálne ( ako v škole to znie 😫 ale neviem ako inak by sa to dalo nazvať)
Tam som si na brala jedlo a šli sme jesť. K nášmu stolu si prisadol môj otec.O: super výkon Juro..
J: ďakujem ale chcel som zo seba dať viac
O:bolo to úžastne Juro a ako sám hovoríš nebol si vo svojej koži ale aj tak si hral lepšie než väčšina hráčov
J:no takto som sa nad tým ešte nezamýšľal...
O:tak mal by si začať si výborný hráč a nemôžeš sa ani trošku podceňovať.
O: ja už pôjdem čaute
J: dovidenia
T/m: ahoj*otec odišiel *
T/m: na môjho otca príliš súvislú a múdru vetu povedal naraz. Akoby to nebol ani on 😂
J: presne ale mne pripomínal nejakého veštca alebo nejakého takého pána 😂
Obidvaja : 😂Chvíľu sme sa tam ešte takto rozprávali a popri tom sme dojedli naše jedlo. Nechali sme taniere na stole aby ich čašníčky zobrali a šli sme spolu na izbu. Tam už na nás čakal Kňažo a sním aj Ella. Ktorý sa práve chystali na večeru do mesta.
T/m: tak si to užite 😂
S: určite určite neboj 😂
J: ale nepríď neskoro lebo zajtra hráme proti Američanom
S: hej hej prídem
S: čaute
E: ahojte
T/m a Jurko : ahojte 💕Odišli na tú večeru a my sme sa zatiaľ s Jurajkom rozprávali.
J: obávam sa zajtra tých Američanov
T/m: Američania? Pche no na vás nemajú ste úplne zladení, ste dobrí tím vo všetkom. Takže nielen na ľade ale aj v súkromnom živote si rozumiete..
J: ďakujem T/m ale proste všetci od nás veľa očakávajú keď sme sa dostali do štvrťfinále...
T/m: všetci slovenský hokejový fanúšikovia sú na vás hrdí
J:a čo ak nie a budú naštvatí..
T/m: samozrejme nejaké sklamanie tam bude ale aspoň sa ukáže pravý hokejový fanúšik...
J: T/m ty ani nevieš ako a zlepšís mi deň o 1000000 %
T/m: 😘😍
J: vieš ako ťa ja veľmi milujem 😍💕
T/m: nooo neviem ale nie určite viac ako ja teba 💓Chvíľu sme sa tam ešte objímali a pusinkovali. Kým som sa nešla prezliecť a urobiť si moju večernú rutinu. Ako vždy som si od Jurko vypýtala tričko a šla do kúpelky. Keď som bola hotová tak som sa vymenila s Jurom.
Po dlllhom čase vyšiel ako konečneeee. Trvalo mu to dlhšie než mne a to je dosť čo povedať. Mali sme si v pláne pozrieť film ale nejako to nevyšlo no. Pozreli by sme si ho keby Jurko nemusel ísť spať. Keď sme sa už chystali si ľahnúť tak prišla Ella a Samo tí sa vystriedali v kúpelni a šli spať tiež. Ja som len tak čumela do stropu a nič nerobila. Jurko mi ešte niečo hovoril o tom. Že aký bude zápas ťažký a že nech prídem na štadión skôr. Povedala som mu že samozrejme že môjho nádherného frajera podporiť prídem. Objali sme sa a zaspali
*ráno *
Zobudila som sa a Ella bola v kúpeľni chalani už dávno neboli na izbe tak som sa rozhodla si spraviť nejaké veci do školy. Keď Ella vyšla z kúpelky tak som tam vošla ja uroba som si ľahký make up alebo skôr pokus o to. K mojim výkonom s make upom sa nejdem vyjadrovať. Umyla som si zuby a vlasy sam si iba účesala. Vyšla som z kúpeľne a zobrala som si na seba nejaké takéto oblečenie :
(Ak sa niekomu nepáči tak nech si vymyslí niečo iné)Takže som sa zmohla a napísala novú časť. Dnes 1062 slov a ospravedlňujem sa za gramatické chyby. Chcem sa vám veľmi poďakovať za komentáre. Ktoré mi dodávajú pocit že to niekoho aspoň trochu baví a nepíšem to na nič. Ďakujem aj za všetky votes ( nwm ako to napísať) Som veľmi rada že si čítate môj príbeh a aspoň to niekoho baví. Majte pekný deň 😘
ESTÁS LEYENDO
Slafko
FanficMôj prvý príbeh tak uvidíme. Nikdo skoro nečíta Description tak to dám rovno do príbehu. Bude to samozrejme o Jurkovi asi o kom inom. Takže dúfam že sa vám bude môj prvý príbeh páčiť.