Spapkali sme jedlo a šli naspäť k nášmu stanovisku. Všetci si cestou tam so mnou a s Jurom podávali ruky a hovorili nám ,, Good luck ". Väčšinou to boli športovci. Ako u Jura to chápem ale čo s tým mám ja? Nejako som to vypustila z hlavy a začala som sa rozprávať s ostatnými športovcami.Bolo to veľmi milé že ma začlenili medzi seba aj keď som od nich mladšia a ani niesom nejaký športovec.
Po nejakom čase chalanov organizátori usporiadali ako majú ísť a zrazu ma jeden z organizátorou chytil za ruku a postavil ma k Jurkovi do zástupu.
👤 : Excuse me, miss, please stand up to the young gentleman.
T/m : čo počkať ale ja tu nepatrím ja.. ja mám byť v hľadisku
J: už nás vyhlasujú už sa neztihneš vrátiť nemáš ako. Vyvolala by si tým ešte väčší rozruch.
T/m: ja niesom športovkyňa to si všimnú. Ako ma sem mohli vlastne zaradiť veď...
J: T/m kukni na svoju bundu
T/m: nieeeee 😫 ja som zabudla👤 : SLOVAKIA! 🇸🇰
T/m: čo mám robiť?
J: tvár sa akoby si tu mala byť a presvedčíš potom tým aj ostatných
J: kráčaj poď!Vstúpilo sme na štadión a mávali sme všetkym naokolo. Usmievala som sa lebo aj všetci na okolo ale na úsmev som teda dôvod nemala. Otec na mňa divným pohľadom pozeral že čo tam robím. A videla som že strká aj do ostatných rodinných príslušníkov aby si to všimli. Naj horšie bola mama. Tá začala mávať a rozbehla sa k organizátorom. Otec ju našťastie stihol v čas zastaviť. Ale musím priznať že som si to začala aj užívať. Mávala som oko som len vedela a môj úsmev sa stal zrazu z falošného na skutočný. Tisíce ľudí tlieskalo a kričalo. No proste úžastny pocit.
S: T/m čo tu robíš
P: budeš mať problém
Š: ona nie to organizátori...Ďalej som nezaregistrovala lebo tam bol moc veľký hluk. Prešli sme okruh a potom sme išli naspäť na stanovisko.
J: to čo bolo T/m😂
T/m: čo ma obviňuješ ja za to nemôžem 😂😌
J: T/m moja krásna ale si zapadla poriadne
S: počuj T/m to si mala aké šťastie že si sa tam dostala. Tu majú všetko pod kontrolou a nechcú aby sa niečo pokazilo. Ako podľa mňa sen každého fanúšika športov.Už som videla ako ku mne beží skupinka ľudí. Určite to bola moja rodina ale bolo ich tam nejako viac než normálne . Boli tam rôzny chlapi v oblekoch. A s mikrofónom pri uchu. Začali niečo doňho hovoriť.
👤č. 2: We found her.
👤 č.3: Take it immediately
👤 č.1 : Take them all are witnessesT/m: čo vravia? Ella prelož
E: že ťa našli a že ťa dakde berú a ten posledný povedal že nás berú všetkých že sme svedkovia.Zrazu sa tam objavilo ešte viac chlpov ako predtým. Každý z nich si zobral jedného človeka a viedli nás preč. Brali všetkých slovenských športovcov, trénerov... A samozrejme rodinných príslušníkov športovcov ktorý sú v Pekingu. Zobrali nás do miestnosti úplne mimo ceremoniálu.
Postavil sa tam nejaký pán.
👤 : Dobrý deň, prepáčte že sme vás takto vyrušili pri príjemných chvíľach ale stala sa tu jedna drobnosť o ktorej sa s vami chcem porozprávať. T/m T/p sa dostala do olympijského sprievodu za Slovensko. Samozrejme na kamerových systémoch sme to videli ale nemohli sme nič robiť. Narušili by sme celý ceremoniál a urobili ešte väčší rozruch. V mene celej Číny vám udeľuje povinnosť o mlčaní ktorú musíte všetci áno zdôrazňujem všetci podpísať takže sa zaraďte a pekne podpisuje.Musíte všetci aby neprenikli na povrch žiadne informácie o tomto incidente. Ak niekdo túto zmluvu poruší.Tak bude okamžite odvedený do vezby . Keď budú sudcovia naozaj láskavý pri najlepšom budete mat trest 20 rokov. Takže ak nechcete prepásť toľko času vášho života tak kľudne . Ak máte všetky zmysly vporiadku tak vám to nedoporučujem. Samozrejme slečna T/m za to nemôže. Poľavili na našej strane samozrejme ten pracovník bol vyhodený z práce.
Všetci sme to po podpisovali a šli sa pozrieť ešte na ohňostroje. Z ktorých sme stihli iba koniec ale nevadí.
23:57 ideme do hotela. Autobusom sme sa zaviezli späť. Milujem jazdy autom alebo hocičím v tme. Prišli sme na hotel a zvalili sa na posteľ.
J: zajtra máme prvý zápas
S: vlastne áno
T/m: máte nejaký tréning?
J: máme o 6:30
E: ale neprídeme otec nechce aby sme ich pred zápasom otravovali.
J: ale vy nikdy neotravujete 💗
S: presne 💋
T/m: ale asi bude lepšie ak neprídeme aby ste sa sústredili
J:neprídeš na zápas?
T/m: jasné že prídem len na tréning nie aj tak budete celý deň na štadióne a potom máte zápas
E: kedy máte ten zápas vlastne?
S: 16:30 myslím
J: hej hej v tedy
T/m: ráno sa asi neuvidíme a ak by sa nepodarilo ani na západe tak vám držím palce 🥰
E: chalani to proti tomu Fínsku dáte 😌
Jurko : Ďakujeme za vašu podporu ale bude to ťažký súper
S: nebude to vôbec ľahké
T/m: tak poďme spať musíte si oddýchnuť
J: máš pravdu dobrú 💗
Všetci : dobrú 💋Rýchlo sme sa stihli prezliecť a zaspali sme.
*ráno *
Ráno som sa zobudila a chalani už neboli na izbe. Našťastie Ella tam bola a bola hore. Robila niečo do školy. Za chvíľu bude maturovať nechcela by som. Ja som sa pozrela na mobil a uvidela som správu že mi Natka poslala úlohy aj bez toho než som jej stihla napísať. Veľmi šikovná je. Začala som sa učiť. Z matiky som urobila nejaké príklady a zo slovenčiny písali písomku takže nič som nemusela robiť. Z chémie som si len napísala poznámky. Francúzštinu mali zastupovanú tak pozerali film. Angličtinu som sa naučila učivo dopredu aby som nemusela potom.
T/m: ideš na raňajky?
E: idem idemPrišli sme dole a zobrali si niečo na papanie. Keď sme dojedli tak sme šli kuknúť rodičov čo robia. Zaklopali sme na izbu. Mama otvorila dvere.
M: ahojte!
Ja a Ella : ahoj mami
M: ak hľadáte otca tak je na tréningu.
M: no poďte dnu ak sa nechcete takto rozprávať na chodbeVstúpili sme
M: dievčatá včera to bol riaden zmätok nie?
T/m: bolo to dosť zlé ako ten papier o mlčanlivosti bol až príliš
E:to teda...
M: prečo sa takéto veci stávajú len nám? Najprv lietadlo potom toto čo bude ďalej spadne na nás mrakodrap a my záhadne prežijeme?
E: mami to je už trochu moc
M: prepáčte som z toho celá nesvoja
T/m: mami ty sa takto bojíš o nás stále..
E: pšt T/m!Ešte sme sa tam chvíľu s mamou rozprávali ale potom šla s Klárou niečo vybavovať na svadbu. Ktorá sa už blíži. Bude už za 4 dní yaaaaaay🥳.
Takže nepamätám si presne časy zápasov kedy začali viem že u nás na Slovensku boli ráno. Ale lepšie sa mi píše takto takže dúfam že to moc nevadí. Prepáčte za gramatické chyby ktorých tu je až až. 1173 slov a pekný deň ešte.
YOU ARE READING
Slafko
FanfictionMôj prvý príbeh tak uvidíme. Nikdo skoro nečíta Description tak to dám rovno do príbehu. Bude to samozrejme o Jurkovi asi o kom inom. Takže dúfam že sa vám bude môj prvý príbeh páčiť.