To Čo Som Postol?

348 10 1
                                    

Keď som vyšla z izby už tam na mňa čakali moje krásne sestričky.

E: počúvaj ma na to že si tehotná si aká hotka počúvaj

Zakryla som jej ústa rukou a precedila pomedzi zuby

T/m: drž hubu niekdo ide počujem kroky

A áno mala som úplnú pravdu niekdo k nám šiel až spoza rohu vyšiel JURKOOO! Dúfam že nás nepočul. Mal v ruke kyticu ruží🌹. BOŽE JA HO TAK MILUJEM! S úsmevom na tvári kráčal ku mne. Jeho smoking mu presne sedel a jeho vlásky sa raz za čas prehodili z jednej strany na druhú. Vyzeral úplne ako ten najkrajší sú len ktorý nechcete aby skončil.

Baby sa len uchechtli a povedali

Ella a Klára : tak mi ideme vidíme sa

J: ale ale ako si sa mi ty krásne obliekla.. ❤️
T/m: ani ty niesi na zahodenie 😅
J: au! tak toto bolelo😂

Podal mi kyticu a dal mu k tomu krásnu pusinku. Ja som len rýchlo otvorila dvere kvety som dala do vody a šli sme na tu party či ako to nazvať.

***

Na začiatku tam mal otec,tréner a proste take vedenie mali také krátke príhovory už s pohárikom v ruke. Takže si viete predstaviť ako to asi vyzeralo. Začal hrať hudba čoraz hlasnejšie a ja som bola rada že som načisto neohluchla. Ale niekdy som aj mala pocit že som aj. Jurko tam okolo mňa obskakoval. Ako tým myslím tancovanie. Jeho "ladné hokejistické skoky" sa nedali nevšimnúť. Ja som sa tam na ňom rehotala ako zmyslu zbavená že som mala pocit že som vypila tak 7 drinkou. SAMOZREJME ŽE SOM NEPILA! Po čase som začala cítiť únavu a nevoľnosť. Tak som Jurkovi povedala nejakú výhovorku päť ročného decka. On mi to nejako pod v plyvom alkoholu zožral. A ja som mohla ísť na izbu. Babám som len kyvla aby ma nehľadali.

***
Som na izbe je 23:28 a nechce sa mi vôbec spať. Ale vrátiť sa tam tiež nechcem tak zapínam tiktok ktorý proste keď sa nudíš nikdy nesklame..

***
Už sú to asi dve hodiny od toho odkedy som zapla tiktok ale Juro nikde. Tak som si povedal že idem na ig. Hneď mi tam naskočí že Juraj a iný dali nové posty. Zo strachom v očiach som ich začala po jednom pozerať.

_slafkovsky_

Peckova partyyy🤪_______________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Peckova partyyy🤪
_______________________________________

Ježišu to co do robili no dobre tak na baby idem kuknúť čo postli

Ella:

Ella:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Slafko Where stories live. Discover now