🇸🇰 vs🇺🇲

386 10 0
                                    

Keď som sa do obliekla tak sme šli s Ellou na raňajky tam som si dala nejaké tie cereálie. Ale moc mi nechutilo jesť kôli dnešnému zápasu. Ak ja nedokážem kôli stresu jesť tak sa obávam aké to asi musia mať chalani hrozné. S Ellou sme šli na izbu a  pozreli sme si Euphoriu. Keď nás to už prestalo baviť tak sme sa začali rozprávať o škole a čo v nej je nové. Nakoniec tým rozprávaním o škole sme sa aj začali učiť. Zaaas vôbec ma to nebaví a neviem si vôbec predstaviť že sa vrátim do školy to proste nedám. Nechcem aby bol koniec tejto krásnej rozprávky ktorú žijem ale bohužiaľ za chvíľu to príde.

Učila som sa toho čoraz viac a viac a pomaly som tomu prestávala chápať. Musela som si dať pauzu šla som na WC a znovu som sa potom začala učiť. Myslím že mi to nešlo možno aj kôli chalanom. Nevadí no doučím sa to keď prídem domov. Nerada si odkladám prácu ale teraz je niečo prvoradejšie a to "obed". So sestrou sme sa išli najesť. Tam sme stretli otca ku ktorému sne si sadli. Keď sme dojedli tak sme sa s ním dohodli že sa stretneme o hodinu pred hotelom.
Prikývli sme a šli naspäť na izbu. Začala som si robiť môj úžastny make up. Urobila som si taký nie moc výrazný ale taký aby som aj  aspoň trochu vyzerala. Keď som dokončila moje umelecké dielo tak som si šla hľadať dres a vlajku. Ella si zobrala dres tiež a šli sme. Bola som extrémne nervózna. Prišli sme dole pred hotel kde nás už čakal otec s Klárou tú som nevidela ako dosť dlho. Tesne za nami dobehol môj krásny braček s ktorým tento pobyt v Pekingu netravym našťastie až toľko času ako doma. Nasadli sme do auta a išli sme smer štadión.

*v aute *

E: dajú to?
T/m: dajú veď im aspoň trošku verte ne?
D: hej hej nemôžme ich podceňovať sú fakt dobrý
O: presne musíme držať palce
E: idete niekde na svadobnú cestu?
K: hej hej Peťo povedal že to bude prekvapenie takže uvidíme no😫😂
D: Peťo mi dačo hovoril ale povedal že ti nemám nič vravieť..
T/m: inak kde si ty tak celé dni?
D: no so Šimonom a kto príde ak tak na izbu

Prišli sme už na štadión a pre istotu sme šli radšej bočným vchodom. Ja, Ella a Klára sme šli ešte do bufetu pre vodu a odtiaľ hneď do šatne pozrieť chlapcov našich šikovných.

*zaklopal sme *

Všetci : ďalej..

Vstúpili sme dnu a tam boli že úplne zničený chalani. Niektorí mali hlavu v dlaniach iní pozerali do blba...
Vyzeralo že sú úplne na dne. Tak a na to sme tu aby sme im pomáhali predsa ne?

Všetci : ahojte 👋
T/m,Ella a Klára : ahojte 💞
J:  čo vy tu takto skoro?
E: veď podporiť vás ne?
S: zišlo by sa..

Sadla som si Jurkovi na kolená a on si ma k sebe privinul. Rozprávali sme sa tam spolu a smiali len aby sme im zlepšili náladu a podarila sa🥳. Do šatne prišiel Craig tak sme my tri vyšli zo šatne. Oni šli na svoje miesta a ja na striedačku. Prichádzali hokejisti sa rozkorčulovať. Po chvíľke šli na striedačku a Juro mi ukázal nech si mu sadnem na kolená. Tak ako prečo nie?
Craig im ešte dačo vysvetľoval a potom sa už začalo hrať. Môj tep prudko stúpol a nohy sa mi rozklepali. Postavila som sa z Jurka a postavila sa na moje miesto. Nedávala som to tak som si musela sadnúť. Nakoniec som sa horko ťažko postavila lebo som chcela vidieť zápas poriadne.

Začala sa prvá tretina :
Chalani šli na ľad a začalo sa hrať. Povedala by som že to bolo celkom dosť vyrovnané. No musím priznať že Američania nás dusili. Naši nemohli spraviť ani jednú drobnú chybičku. A to presne sme robili aj my im. Ale oni tú malú chybičku narozdiel od nás spravili. 11:45 Jurko! Poooooď! Juro ide na bránu strieľa aaaa GOOOOL! GOOOOL! Všetci Slováci na štadióne aj doma pri televíznych obrazovkách určite kričali a tešili sa. Juraaaaj! Dal som si s ním high five a šiel ešte ku meň na striedačku.

J:ten bol pre teba 💕
T/m: ďakujem ty môj Jurajko šikovný ved si dal gól proti Američanom... 🥳💕😂☺️
J: mne to dôjde tak neskôr 😂

Prišiel Craig a chlapsky a ho potlapkal po chrbte. Niečo mu aj povedal ale rozumieť tomu fuuu tak to je niečo iné. Začalo sa nám na tom to zápase  dariť . Američania viac na nás tlačia než pred tým. Bránime sa stále poctivo. Je na našich vidno že potrebujú oddych veď to je ťažký súper ale oni to dajú. Už len posledná minúta do konca tretiny to dáte to dáte... 19:14 nieeeee! Neee choďte preč od brány. Aaaaaaaaaaaaa! Nieeeee! Oni nám dali gól je 1:1 😫. Všetkým nám zmizol úsmev z tváre a nahradil ho vážny výraz v tvary. Američania sa fest tešili a najradšej by som ich v tejto chvíli niekde u kameňovala. Tretina sa zas začala. Nič nestihli spraviť naši a ani Američania. 3...2..1.. Koniec tretiny. Chalani šli do šatne na nejakú psychycku potporu. Ja som zatial šla za mojimi rodinnými príslušníkmi. Bavili sme sa tam celú tretinu kým chalani nezačali vyliezať zo šatne.

Začala sa druhá tretina :
Chalani začali hrať. Ešte pred tým som objala Jura on sa na mňa len usmial a šiel hrať. Všetko prebiehalo hladko chalani boli oddychnuti a plný energie. 8:56 a americký hráč ide na našu bránu. Prosím len to nie 🙏. Prosím 🙏. Aaaa NIEEEEEE! Prehrávame 2:1 nas Američanmi. Boli sme všetci veľmi sklamaní. Chalani začalo hrať ďalej. Trosku dosť boli nervózni ale snažia sa. 14: 36  americký hráč ide na trestnú kôli seknutiu a v tej istej chvíli ide aj náš Hudáček presne za tú istú vec. Hrá sa ďalej. Cez tieto obojstranné presilovky sa nič nestihli stať. Darilo sa nám super. 19:00 a Kňažo ide na trestnú za zdržovanie hry. Túto poslednú minútu tejto tretiny sme zvládli dobre aj napriek našej nevýhode. Ale ešte majú minútu v budúcej tretine. 3..2..1.. Koniec druhej tretiny. Chalani šli do šatne a ja som bola na mobile ani sme sa nenazdali a bi späť na ľade..

Nová čaaaaasť! 🥳Dnes to je 1084 slov a prepáčte za gramatické chyby lebo som lenivá si to po sebe kontrolovať ako inak. Prepáčte že dlho nič nevyšlo ale proste nemala som moc času. Pekný deň majte ešte 👋💓.









Slafko Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ