S Ellou sme šli na izbu a zapli sme si Netflix. Dopozerali sme seriál ktorý sme začali pozerať doma asi už pred 2 mesiacmi. A to už bol čas obeda zo sestrou som sa pobrala do jedálne. Dala som si nejaké kuracie prsia s ryžou. Konečne niečo čo býva aj na Slovensku. Dosť mi to chýba. Ella si dala nejaké cestoviny . Odfotila som fotku ktorú som si dala na story. Lebo som si uvedomila že som tam dlhšiu dobu nič nedala. Vyzerala nejak takto :
Išli sme na izbu a do pozerali seriál. Nastal čas sa pripraviť na zápas. Obliekla som si niečo takéto:(Samozrejme ak sa niekomu nepáči tak nech si vymyslí iné)
Od Jurka som dostala dres tak som sa rozhodla si to obliecť ako mikinu. Zchmatla som ešte vlajku pozrela do zrkadla a kukla na Elli ako je na tom ona. S Ellou sme už boli prichystané tak sme šli dole pred hotel.
E: Ide s nami mama aj Klára
T/m: a kde je vlastne Dávid? Už som ho dlho nevidela
E:nejako sa do hokeja zažral a chodí s nimi všade takže je už tam. A so Šimonom sa dosť skamarátil takže voľný čas trávy s nim.
T/m: to som teda nevedela...
M: ahojteeee no môžeme už ísť?
K: ahojte
Ja a Ella : ahojte
M: dostala si od Jurka dres hm?
T/m: mhmm no áno 🥰
M: to je zlaté 💗
K: škoda že mi nedal aj Peťo no nevadí
E: ja som sa mohla aspoň spýtať Sama
M: tak ideme?
T/m: poďme už aby sme stihli prísť aspoň trochu skôr chcela som ešte pozdraviť JurkaIšli sme pomalým krokom menej než 15 minút. Dorazili sme tam. Zápas sa konal na štadióne kde mávajú aj tréningy takže by sa im malo hrať fajn. Keď sme vstúpili otec na nás mával
O: Poďte sem!
O: dobre že ste prišli takto skoršie. Choďte chalanov pozdraviť do šatne. Majú dosť veľkú trému tak im to možno pomôže.Isli sme smerom do šatní a zaklopal na ňu. Ozvalo sa jednohlasné ,,ďalej"
T/m: Ahojte
Ella a Klára : čaute
Všetci : ahojte
T/m:no tak sme vás prišli trošku pootravovať aby ste sa necítili až tak zle
K: chalani veď ten zápas môžte aj prehrať len stačí vyhrať niektoré ostatné...
T/m: KLÁRA! TO SA NESMIE HOVORIŤ!
E: bože Klára a že ty sa máš vydať za hokejistu moja? 😂
Všetci: 🤣
E: sa ospravedlňujem za NAŠU sestru
T/m: čo je zas?
Š: nie veď v pohode
J: ste aspoň zlepšili náladu
P: presne presnePrišiel tréner a povedal že nech sa idú rozkorčuľovať. Všetci šli len som tam zostala len ja a Jurko. Divne sa na mňa pozeral akoby som niekoho zabila.
T/m: stalo sa niečo? 😶
J: vyzeráš úžastne v tom drese v MOJOM drese
T/m:🥰
J: chcel som sa len spýtať že či by si nechcela byť na striedačke?
T/m: Jurko ja by som bola veľmi rada ale asi to nepôjde...
J: prečo?
T/m: čo by som tam robila veď sú tam tréneri, asistenti... Veď by som sa tam nezmestila
J:veď práve
T/m: 😳 ? 🤨🧐
J: no jeden asistent ochorel tak tam je voľné miesto...
T/m: Jurko to by asi nedovolili...
J:no a pre toto som ja vždy o krok vopred. Už som sa spýtal trénera aj asistentov či by si tam mohla byť so mnou a či im to nebude prekážať.
T/m: a? Čo povedali?
J: že s tým nemajú najmenší problém
T/m: to fakt?
J: samozrejme veď vieš ako som na tom ja s klamaním😂
T/m:😅Otvorili sa dvere a kukol tam Samo
S: poďte vy hrdličky už si mal byť Juro na ľade a ty T/m na striedačke už na vás čakáme
J:už idemeSamo odišiel. Keď šiel Jurko ku dverám tak mi stihol venovať letmý bozk. Išla som sama na striedačku aby to nevyzeralo tak ako to nemá vyzerať. Postavila som sa k Craigovi ktorý mi začal niečo rozprávať ale ničomu som nerozumela. Tak som sa tvárila že ho nepočujem cez hudbu ktorú tam hrajú a usmiala som sa na neho. On sa pousmial čo by som nečakala ani vo sne. Stále chodil taký smutný bez nálady či emócií. Ďalej som Craiga nechala Craigom a pozerala som sa na našich šikovných chlapcov. No samozrejme že som sa na jedného pozerala trošku viac než na ostatných ale dúfam že si to nikdo nevšimol. Na toľko som sa zamyslela že som nevnímala co sa deje na ľade. Chlapci začali korčuľovať k striedačke a niektorý zostali na ľade. Usúdila som že zápas sa začal.
Začala 1. Tretina
Začal sa zápas a ja som s napätím pozerala hru. 5:33 Roman nahral Jurkovi a GOOOOOOOL! GOOOOOOL!
Všetci slovenský fanúšikovia boli na nohách a kričali! SLOVENSKOOOOOO! SLOVENSKOOOOOO! Bol to ten úžastny pocit ktorý na hokeji milujem. Prišla som k mantinelu kde Jurko prekorčuľovával a všetkým dal high five. (nwm či sa to tak píše ale dúfam že ste pochopili) Neviem ani prečo ale zo všetkými trénermi a asistentmi... Som si podal ruky a zápas pokračoval ďalej. Minúty ubiehali a slovenský fanúšikovia a samozrejme aj my sme mali ešte stále úžasnú náladu po Jurkovom góle. Ale bohužiaľ sa nám to muselo pokaziť.
10:17 Hartikainen prihral Maninnenovi a ten bohužiaľ vyrovnal na 1:1. Všetci sme boli trošku sklamaný a naša dobrá nálada zmizla. Každý sa sústreďoval len na hru a na nič iné. Nikto s trénerov ani hokejistov radšej nechcel prehovoriť a radšej mlčali. 12:52 Marka Daňa poslali na trestnú lavičku kôli narazeniu. 14:22 pri zatiaľ dobre zvládnuté presilovke nám v posledných 30 sekundách presilovky dal Pesonen gól. Všetci sme zamrzli. Vedeli sme že Fínsko len tak neporazíme ale stále dúfame že sa to zvrtne veď stále je len 2:1 to sa ešte dá otočiť. 15:55 Pakarinen ide na trestnú kôli seknutiu. Bohužiaľ sa nám túto presilovku nepodarilo využiť a taktiež ktorá nasledovala po nej o 16:02 kde bol Lindbohm poslaný na trestnú. Keď s nám gól nepodaril dať tak dali Fíni.
18:20 Nattinen prihral Aaitonenovi a ten dal gól všetci sme sa na seba pozreli smutným pohľadmi. Ale musíme to brať pozitívne. Počítali sme sukundy keď skončí 1 tretina lebo Fíni na nás tlačili čoraz viac lebo cítili že sme traumatizovaní z toho co sa stalo a chalani potrebujú oddych. Konečne zapískali a chalani išli do šatní kde som nemohla ísť lebo si šli ukázať taktiku. Ja som teda šla za sestrami do bufetu.Dúfam že ten zápas popisuje správne a dala som že Slafkovský dal gól a naozaj ho dal napr. Cehlo. Dnes 1118 slov. Ospravedlňujem sa za gramatické chyby. Pekný deň ešte.
YOU ARE READING
Slafko
FanfictionMôj prvý príbeh tak uvidíme. Nikdo skoro nečíta Description tak to dám rovno do príbehu. Bude to samozrejme o Jurkovi asi o kom inom. Takže dúfam že sa vám bude môj prvý príbeh páčiť.