-Örvendek...Han Jisung.-simítottam végig arcán mire megrezzent.
-Intézzétek el ezt a piszkot mert undorító. Én addig elkísérem Jisungot az autóhoz.-fogtam meg a vállát majd elvezettem az autóig.-Miért nem ellenkezel?-ültettem be az autóba majd mellé ültem.
-Lenne értelme?-nézett rám.
-Nem igazán..-fordultam előre.
-Gondoltam.-húzódott össze mire oldalas mosolyra húztam ajkaim. Próbál erősnek látszani de érzem hogy annyira retteg hogy simán elájulna. Mikor Felixék elvégezték a dolgukat intettek mi pedig haza mentünk. Vagyis hozzám.-Itt laksz?-sétált a hátamnál, de választ nem kapott. Kinyitottam a velem szemben lévő ajtót ami a pince lejáró volt.
-Lent balról a második ajtó.-mondtam mire aprót bólintott majd le sétált.Jisung sz.sz.
(Innentől Jisung szemszög lesz)Aprót bólintva sétáltam fel a szobába majd körül néztem. Az ablakon szinte alig lehetett kilátni, az ágy kicsi és koszos volt. Nem fogok hazudni borzasztóan félek. Ami nemrég történt képtelen eljutni az agyamig. Apám mibe keveredett hogy meghalt? És miért adott oda egy vad idegennek?? Mi történik velem?? Pár perc múlva hangos női nyögéseket hallottam ami miatt azonnal megfagytam. Mi lehet ez?? Valaki szenved?? Idővel az idegen férfit is hallottam és megijedtem hogy valami baj van. Mikor lecsendesedett minden az ajtó kicsapódott.
-Miért ültél le?-sétált le az idegen férfi miközben húzott maga után egy nőt.
-H..Hát..é..én..csak-próbáltam magyarázkodni de a szavamba vágott.
-Állj fel és segíts.-dobta elém a nőt akinek már nem sok volt hátra maradék életéből.
-Mit csináljak v..vele?-kérdeztem mire a nő felnézett rám könnyes szemekkel.-Szerinted? Csak tedd az ágyra aztán lesz vele valami.-én tettem amire kért miközben ajkaimba haraptam.
-Most pedig gyere fel.-tartotta felém kezét mit kis hezitálás után el akartam fogadni de a nő elkapta a kezem majd megrázta a fejét hogy ne menjek vele. A férfira néztem, majd vissza a nőre.
-Sajnálom.-mosolyodtam el halványan majd elfogadtam a férfi kezét mire ő oldalas mosolyra húzta ajkait.-Mi volt ez a sok nyögés? Valaki bántott titeket?-kérdeztem mikor leültetett engem a konyhában. Ő hangosan felnevetett majd rám nézett miközben lehúzott egy felest.
-Oh drága Jisung. Még soha nem találkoztam ilyen ártatlan lélekkel.-tette a mosogatóba a poharat.-M..Megtudhatom a n..neved?-néztem fel rá.
-.....Lee Minho.-mosolygott továbbra is.
-L..Lee Minho??-tágultak ki pupilláim.
-Netán hallottál már rólam?-hajolt le úgy hogy szemébe tudjak nézni. Aprót bólintottam miközben próbáltam hátrálni. Nagyon félek és ez már nem játék.-Nem vagy éhes?-kérdezte miközben megrázta a fejét.
-Nem köszönöm.-ő bólintott majd elgondolkozott.
-A mellettem levő szoba lesz a tiéd. Csak hogy szemmel tudjalak tartani.-mondta majd intett egyet jelezve hogy kövessem őt.-Azt hitted hogy abba a mocsokba fogsz aludni?-kérdezte mire aprót bólintottam. Ő elmosolyodott majd kinyitotta az állítólagos szobám ajtaját.
-Tessék. Van bent saját zuhanyzó meg ilyesmi, de sajnos valami lett a vízvezetékkel szóval majd nálam kell át jönnöd.-mondta mire ismét bólintottam.-Elvitte a cica a nyelved??-vezette kezeit derekamra.
-N..Nem.-sütöttem le tekintetem. Ő derekam nem engedte el, inkább jobban szorongatta.-I..Inkább elmennék fürdeni.-bújtam ki szorításából.
-Ha nem mondtam volna, az engedélyem nélkül sehová sem mehetsz, és egyik szobába sem teheted be a lábad csak ha szólsz kivéve ez a szoba.-magyarázta el mire aprót bólintottam.-Akkor..én megyek fürdeni.-motyogtam mire ő bólintott majd a szobájába sétált. Én kinyitottam a szekrényt ami tele volt ruhával. Kivettem egy hosszú nadrágot egy boxert, és egy fehér inget. Minho szobája elé sétáltam majd vettem egy nagy levegőt és bekopogtam.
-Bejöhetek?-remegett a hangom mire az ajtó kinyitódott.
-Arra.-mutatott jobbra majd betessékelt a szobába.
Én bementem a fürdőbe, lassan leöltöztem és a zuhanykabinba álltam majd megengedtem a forró vizet és engedtem hogy folyjon végig rajtam.
~~~~~~
Mikor sikeresen készen voltam, megtöröltem magam de volt egy kisebb bökkenő.
-És hogy mi?? Hát eltűntek a ruháim.
YOU ARE READING
my own slut |MinSung|
Fanfiction~Minho,aki Jisungot fogja kapni kárpótlás képen, mert az egyik üzletembere képtelen tovább fizetni az adósságot~ ~Egy kis idő elteltével drága ártatlan Jisung érzéseket kezd táplálni a maffia iránt. Szerelme viszonzatlan marad?~ #leeknow -1 #mins...