-Jisungie.-lihegett még mindig Minho.
-Igen Minnie?-simítottam hajába.-Ki vagy te?-kérdezte mire oldalas mosolyra húztam ajkaim. Eltoltam magamtól majd felhúztam a nadrágom s úgy ültem vissza a pultra. Minho követte a példám s ő is felvette az összes ruháját.
Rám nézett majd combjaimra helyezte a kezét.
-Ha megtudnád ki vagyok valójában meg kellene ölnöd engem, de lehetséges hogy én hamarabb megtennék mint te.-simítottam mellkasára mire ajkai megremegtek.-Miért ölnélek meg hogyha ennyire beléd szerettem hm?-szorított gyengéden nyakamra mire felnyögtem, Minho pedig elvigyorodott.
-Mond el ki vagy Jisungie.-mondta mire csak ajkaimba haraptam majd kibújtam a szorításából.
-Ha szeretnéd tudni ki vagyok, úgyis nagy Maffia vagy, derítsd ki.-csókoltam meg az arcát mire elvigyorodott.-Ezzel csak sokkal jobban magadba bolondítasz remélem tudod.
-Még szép hogy tudom Minnie.-simítottam hajába majd felsétáltam a saját szobámba majd kinéztem az ablakon, ahol Ni-ki állt. Én elmosolyodtam majd intettem neki mire ő is intett. Elhúztam a függönyt majd lefeküdtem az ágyra, várva azt hogy mikor ront be Min-
Haha gondoltam.-Naaa Jisungiee meséld el Daddynek hogy ki vagy.-mászott fölém mire hajába túrtam. Minho a derekamra markolt mire Ajkaimba haraptam ő pedig huncut mosolyra húzta ajkait majd azokkal az enyémekre tapadt.
Vad és szétszórt csók vette kezdetét miközben ismét lekerültek a ruháink. Nem is értem hogy az író miért adta ránk ha megint le kell venni.
-Mmm..-markoltam Minho vállába, mikor lassan elkezdte engedni belém magát.
Minho felmordult miközben végig nézett az egész testemen.-D..Daddyh nézdh.-fogtam meg a kezét majd a hasamra vezettem.
-I..Itth vagyhhh.-haraptam ajkaimra ártatlanul mire Minho hangosan felnyögött.-Kié vagy Jisungie?-kezdett el belém csapódni mire hátra csaptam a fejem egy hangos morgás közepette.
-Ahh Minniehh.-sikítottam fel mire Minho a hajamra ragadott.
-Nem értettem jól Sungie.
-A..A tiédhh.-nyögtem ki mire Minho elégedett mosolyra húzta ajkait majd a lábaim a nyakába helyezte, s úgy hajszolt minket a csúcs felé.-Gy..gyorsabbanhh kérlekhh-kérleltem mire Minho eleget téve kérésemnek kezdett el bennem állati tempóban mozogni. A nyögéseim nem álltak meg, folyamatosan csak nyögtem, visítoztam, néha néha felsírtam.
-Nézz magadra.-pofozott fel mire csak jobban sírni kezdtem az élvezettől. A könnyeim csak úgy folytak arcomon, majd a nyakamon amin Minho eres és erős keze pihent.
-Ahh ahhh ahhh.-nyögtem megállás nélkül miközben már fuldokoltam a könnyeimben. -Tetszik?-vigyorodott el mire csak bólogatni bírtam. Ő a fenekemre csapott erősen, ami miatt el is értem a gyönyör kapuit.
Minho egyre lassabban de mégis durván mozgott.Minnie egy utolsó lökés után kihúzódott belőlem én pedig a nyakánál fogva lehúztam magamhoz.
-Han Jisung vagyok Minho. Remélem nem feledkeztél el a Han birtokról, és cégről.-suttogtam fülébe mire szemei kikerekedtek.
-Igen én NEKI vagyok a fia. Örvendek Minho.-suttogtam továbbra is miközben a hajába túrtam.
-Te???-nézett rám továbbra is hitetlenkedve.
-Én.-vigyorodtam el miközben egy újabb csókba invitáltam őt.
YOU ARE READING
my own slut |MinSung|
Fanfiction~Minho,aki Jisungot fogja kapni kárpótlás képen, mert az egyik üzletembere képtelen tovább fizetni az adósságot~ ~Egy kis idő elteltével drága ártatlan Jisung érzéseket kezd táplálni a maffia iránt. Szerelme viszonzatlan marad?~ #leeknow -1 #mins...