Part 10

2.1K 109 49
                                    

Mikor Minho elment próbáltam pihengetni, filmet nézni stb de nem foglalt le, ezért lementem a konyhába körülnézni hogy van e itthon valaki de sajnos senkit nem találtam itthon, tehát egyedül hagytak..vagyis csak így gondoltam.
-Szia Jisung.-mosolyodott el Ni-ki mikor besétált az ajtón.
-Oh Ni-ki sziaaa.-öleltem magamhoz mire elmosolyodott.
-Nem tudod mikor jön Minho?-néztem fel rá.
-Sajnálom Jisung de nem mondhatom el hogy mikor jön vagy esetleg távozik.-borzolta össze a hajam mire szomorúan néztem rá.
Ni-ki nem mondott semmit csak leült a konyhában.

-Naaa miért ilyen szomorú Jisungie?-karolta át a derekam Minho mire azonnal felvirult az arcom. Minho Ni-kire nézett aki aprót bólintott majd kisétált a házból. Minho kezét lassan a pólóm alá engedte, majd nem túl látványos kockáim kezdte el lassan simogatni ami miatt a lábaim megremegtek.

-M..Minho?-néztem fel rá mire elmosolyodott.
-Megtaníthatlak a következő dologra?-suttogta fülembe mire akaratlanul is felsóhajtottam miközben hevesen bólogattam. Minho felnevetett majd felkapott az ölébe és lassan felvitt a szobájába. Óvatosan az ágyra helyezett mikozben ajkaink vad táncot jártak, s egymás szájából kapkodtuk a már elhasznált levegőt.
Minho levette a pólómat, majd az övét. Egy ideig szemezett a felső testemmel ami igazán zavarba ejtő jelenet volt.
Minho lassan lehajolt a hasamhoz amit elkezdett csókolgatni, majd végül harapni...szívni.

-Ahhh.-emelkedett meg a derekam mikor Minho a V vonalamnál kezdte el a bőröm színesíteni.
-Mmmm-haraptam ajkaimba. Minho meg sem szólalt csak lekapta rólam a nadrágom majd lassan a boxerem miközben végig a szemeimbe nézett. Tagomhoz hajolt miközben a szemkontaktust nem szakította meg. Egész méretem bekapva kezdte el fejét mozgatni ami miatt képtelen voltam nem a hajába tépni.

-M..Minhoohh a..a p..pocim-nyögtem a legmagasabb oktávon. Minho nem mondott semmit, csak a hasamra simított. Nekem ennyi elég is volt ahhoz, hogy elérjem a csúcsom.
Minho lekapta alsóját miközben ajkaimra tapadt, majd nagy terpeszbe húzta a lábamat.
Három ujját a számba nyomta majd szemeimbe nézett. Én aprót bólintottam majd elkezdtem benyálazni az ujjait ami sikerült is. Nem tudtam mire készül, de nem tudok nemet mondani.

-Ez eleinte fájni fog kicsi..de ígérem jobb lesz.-nyomta fel belém 2 ujját mire hangosan felnyögtem a kellemetlen érzés miatt. Minho ajkaiba harapott miközben végig nézett rajtam majd gyorsabban kezdte ujjait mozgatni.
Mikor kezdtem megszokni ujjait és már nem is volt olyan kellemetlen, Minho ollózni kezdett ujjaival ami miatt hangosan nyöszögtem alatta.

Mikor látta hogy már teljesen megszoktam a helyzetet ujjait kihúzta, majd a lábam közé helyezkedett.
-Olyan hangos lehetsz amilyen csak akarsz.-csókolta meg homlokom.
-Ha nagyon nem bírod mondd ki azt a szót amire minden esetben emlékszel. Melyik lesz az?-simított hajamba.
-Umm...quokka..-néztem fel rá miközben arcom felmelegedett. Ő elmosolyodott majd lassan elkezdte belém engedni magát.

-Ahhh kér..kérlekhh várjhh.-markoltam a lepedőbe miközben a könnyeim utat engedtek maguknak. Minho nem mondott semmit hanem tovább nyomta magát addig amíg teljesen bennem nem volt, majd csak akkor állt meg. Könnyeimet lecsókolta arcomról, miközben derekam cirógatta, majd lassan mozogni kezdett bennem.

-Ahhh-nyögtem hangosan miközben Minho hátába eresztettem a körmeim.
-Gy..Gyorsabbanh...-haraptam ajkaimba. Minho eleget tett kérésemnek, s gyorsabb tempóban kezdett bennem mozogni, de egy idő után már ez sem volt elég, amit jeleztem is.
-Such a slut..-csapott fenekemre majd derekamra fogott, s felvett egy olyan tempót amit már nem birtam.
-M..Minhohhh-sikoltoztam alatta. Mint ezt nem érdekelte, inkább annál erősebben és durvábban talált bennem el egy olyan pontot ami miatt a hátam ívbe feszült.
-Meg vagyhh.-húzta ajkait huncut mosolyra majd négykézlábra állított, s úgy kezdte el bennem eltalálni azt a helyet.
-A..Ahhh otthhh.-adták fel a szolgálatot a kezeim.
-Hmm?? Nem hallom. Mondd mégegyszer.-húzott fel a hajamnál fogva ami miatt ismét felnyögtem.
-Mmmm-markolt combomba miközben erősebben húzta a hajam.
-Ahh Minho-nyögtem fel hangosan miközben ismét éreztem hogy a pocim összehúzódik.

-M..mommyhhh.-nyögött fel Minho miközben hátra csapta a fejét majd azzal egy időben éreztem meg magamban egy enyhe melegséget. E szó után nekem sem kellett több, azonnal a lepedőn landolt a fehér folyadékom. Minho egy ideig még bennem volt, majd mikor mind a kettőnk lélegzetvétele vissza állt normálisan, akkor húzta ki magát, majd eldőlt az ágyon.

-gyere szépen.-húzott magára mire ismét felnyögtem.
-Ne haragudj ha durva voltam.-csókolt hajamba mire nem mondtam semmit csak lehunytam a szemeim.
-Jó éjt..-dünnyögtem mire Minho felnevetett.
-Jó éjt.-húzta ránk a takarót.

Ez lett volna az ami
meg akart nekem tanítani?

my own slut |MinSung|Where stories live. Discover now