Mikor megreggeliztünk Hyunjin mosogatta el a tányérokat. Én oda sétáltam hozzá majd hátulról átöleltem. Éreztem ahogyan elmosolyodik miközben elteszi az utolsó tányért a helyére. Minho éppen lesétált az emeletről, mikor Hyunjin felém fordult majd feltett a pultra.
🔞
-Cute.-simított végig derekamon miközben ajkaim támadta meg.
-mmm.-nyüszögtem fel miközben nyakára vezettem a kezem. Hyunjin vadul falta az ajkaim, Minho pedig csak ott állt és figyelt.
Mikor sikerült elválnunk egymástól, Minhora vezettem a tekintetem, aki poker arccal figyelt engem. Hyunjin mit sem törődve vele emelt az ölébe majd fenekemnél fogva vitt el Minho mellett, aki végig simított a lógó karomon miközben rám kacsintott. Én elpirulva dugtam bele Hyunjin nyakhajlatába a fejem.
Mikor beértünk Hyunjin szobájába ő ledobott az ágyra, lekapcsolta a lámpát, így az egész szoba piros színben pompázott, a sötétítő színe miatt, majd fölém kúszott miközben levette a pólóját. Én nagyot nyelve vettem le az enyém, Hyunjin pedig a nadrágom rángatta le rólam, amit követett az övé is. Feltérdelt az ágyon, miközben tagján húzott párat, én pedig fenekem kitolva hajoltam tagjához, amit teljesen végignyaltam.-Hhh.-sóhajtott fel Hyunjin,miközben hátra hajtotta fejét. Én kezemmel húztam párat tagján, majd lassan számba engedtem azt.
-Ahhh.-nyögött fel Hyunjin miközben lassan hajamba vezette hatalmas kezét. Én bátorságot véve magamon kezdtem el mozgatni teljes méretét számban. Hyunjin férfias nyögései lepték be az egész szobát.-A..Ahh e..el fogom veszíteni a k..kontrolt.-nyögött fel hangosan miközben számba engedte magát. Én lenyeltem azt, majd nyelvem kinyújtva mutattam meg, hogy nem pazaroltam el semmit.
Hyunjin pihegve döntött el az ágyon, majd egyik lábam felemelte a combomnál fogva, tagját bejáratomhoz helyezte, majd lassan teljes méretét belém engedte.
-A..Ahh Hyunnie...-nyögtem fel kéjjel teli hanggal, mire Hyunjin ajkaiba harapott. Két lábam feltolta teljesen, majd combjaimra támaszkodva kezdett el belém csapódni állati sebességgel.
-AHHH HYUNJINHHH.-sikítottam fel miközben hátra csaptam a fejem, s hátába markoltam. Hyunjin hajába túrt, majd a derekamon simított fel-le.-Tetszik ugye?-nyüszített fel mire a hasam görcsbe rándult, s felnyögtem.
-Válaszolj Sung-markolta meg az arcom, szemeim pedig a túl stimuláció miatt fent akadtak, Hyunjin pedig felnevetett miközben másik kezével combomra csapott.
-H..H..Hyunnieh.-sírtam fel mire Hyunjin felnyögött. Az egész szobát a testünk találkozása, és a nyögéseink, sóhajaink lepték be. Hyunjin kezdte egyre jobban elveszíteni maga fölött a kontrollt az élvezet miatt, ami rám is igaz volt.-AHH HYUNJIN OTTHH.-sikítottam fel miközben már harmadjára készülök a csúcst elérni.
-Megőrülök tőled.-nyögött fülembe, miközben nyakhajlatomat kezdte foltokkal ellepni.-MMMMM.-nyüszítettem fel oly hangosan mint még soha, miközben a hasamon landolt ismét a váladékom.
-Nézd mit csinálsz Jisung...rendetlenséget.-nyalt végig hasamon, így letakarítva azt.
-Mmm Hyungie..-dobtam meg a csípőm mire felkuncogott.Hyunjin megfordított, így négykézláb álltam. Ő bármilyen jelzés nélkül kezdett bennem mozogni, én pedig lihegve kapkodtam a takaró és a lepedő után. Az élvezettől már levegőt alig kaptam.
-AH AH AH HYUNNIEEHHH.-sikoltoztam nőket megszégyenítően.
-Shhh Sungie halkabbanhhh.-fogta be a szám. Hyunjin hangosan mordult fel néha, s mozgása egyre lustább lett.-A függőddé fogok válni.-suttogta fülembe, majd ismét állati tempót vett fel. Az ágy recsegett, miközben az a falnak ütközött, nekem pedig ajkaim hatalmas résre nyíltak, de egy hang nem jött ki azon.
-AHHH BABYHHH.-engedte belém magát mire hátra csaptam a fejem, s hangosan felnyögtem.Hyunjin lassan kihúzódott belőlem, majd lassan ledőlt mellém. Egy ideig mind a ketten a plafont kémleltünk, majd egyszerre egymásra néztünk.
-Woahh.
YOU ARE READING
my own slut |MinSung|
Fanfiction~Minho,aki Jisungot fogja kapni kárpótlás képen, mert az egyik üzletembere képtelen tovább fizetni az adósságot~ ~Egy kis idő elteltével drága ártatlan Jisung érzéseket kezd táplálni a maffia iránt. Szerelme viszonzatlan marad?~ #leeknow -1 #mins...