Part 24 (Last)

1.6K 94 27
                                    

-Ez most komoly Chan?-fogta meg a fejét Minho.
-Hát van ez így.-fogott meg még egy szendvicset majd a szobája felé vette az irányt.

-Umm...tehát igen.-vakartam meg a tarkóm mire Minho csak felkuncogott.
-Gondolkodtam...-szólalt fel pár perc múlva.
-Min?-fogtam meg a kezét.
-Hogyha..belém szerettél. Miért nem szóltál apádnak már akkor róla hogy te nem tudod ezt folytatni?

-Hmmm..-fordítottam el a fejem majd mély levegőt vettem.
-Hogyha szóltam volna, valaki más ölt volna meg téged, így húztam az időt addig ameddig csak lehetett. Párszor nehéz volt, de próbálkoztam.-húztam el a szám mire Minho elmosolyodott.
-Köszönöm.-mosolyodott el.
-Én köszönöm Minho...-csókoltam meg, mire egy köhintést hallottam, már megint. Szemeim megforgatva váltam el Minhotol, aki úgy szint már kezdett kiakadni. Szemeim a hang irányába vezettem, ahol Felix állt mosolyogva. Arcomra azonnal hatalmas vigyor kerekedett, majd Minhot eldobva magamtól rohantam Felixhez majd ugrottam rá.

-Na ez igen. A saját legjobb barátommal.-törölgette nem létező könnyeit Minho, mire csak jobban magamhoz szorítottam Lixet.
-Good job my son.-borzolta össze a hajam mire felnevettem.
-Tehát sikerült kibékülni huh?-húzta huncut mosolyra arcát Changbin.
-Biztos vagyok benne hogy dugtak és úgy békültek ki. A nyakamat a tőkére merem tenni. Mindig basznak, mint a nyulak.-túrt hajába Seungmin.
-Nem hiába hasonlít egy nyuszira Minho hyung.-nevetett fel Jeongin mire Minho csak a fejét fogta.

-Na és Minho.-szólalt fel Chan, mire Min azonnal oda kapta a fejét.
-25 éves vagy...nem gondolkoztál már családon? Esetleg gyereken?-kérdezte mire Minho azonnal elvörösödött, én pedig a pulcsit a fejemre húztam.

-Tehát gondolkozott még hozzá mind a kettő.-szólalt fel Hyunjin.
-Legalább ilyenkor fognád be idióta ronda láma.-vágta hozzá a kanalat Minho.
-Idiótának lehet hogy idióta vagyok de sosem voltam és sosem leszek ronda.-vigyorodott el Hyunjin mire beleegyezően bólintott Jeongin, ami eléggé..khm..feltűnő volt.

-Együtt vagytok?-kérdeztem mire Jeongin azonnal hátat fordított és a szobája felé vette az irányt.
-Oh I see.-vigyorodott el Minho, mire Hyunjin csak megforgatta a szemeit.
-És megvolt már?-húzgálta a szemöldökét Chan.
-Oh kérlek..azért mégis csak Hyunjin vagyok. Első fogható alkalomnál leteperem az embereket.-kacsintott egyet mire mindenki felnevetett.
-Hányszor?-fogta a fejét Felix.
-Pontosan 34x.-nézett büszkén Hyunjin.
-JÉZUS MÁRIÁM HOGY A JÓ ISTENBE DUGTAD MEG AZT A SZEGÉNY TEREMTÉST 34x????-ordított fel Felix.

-Szegény teremtés?-nevetett fel Hyunjin.
-Ezt el is hinném, ha nem hallottam volna ahogyan többért és többért könyörög miközben már annyira sír hogy levegőt sem kap.-fogta meg Hyunjin Felix vállát majd besétált Jeongin szobájába.

-Csodás. Olyanról tudunk már megint amiről nem kéne.-szólalt fel Chan.
-Most úgy csinálsz mintha nem faggattad volna te is szegényeket.-forgattam meg a szemem mire Minho elmosolyodott.

-Vigyázat az asszony a háznál van. A végén még kiüti itt a népet.-kapta el a derekam Minho mire halkan felnevettem, majd ajkaim az övére nyomtam.


<<<<<T H E•E N D>>>>>>

my own slut |MinSung|Where stories live. Discover now