Part 12

1.8K 95 30
                                    

~1 hét múlva~
Körülbelül délben ébredtem fel. Lassan felültem az ágyban de azonnal fel is szisszentem. A naptárra néztem majd szemeim kikerekedtek. Most tényleg 1 hetet aludtam?? Lehetséges ez egyáltalán?
-Feküdj vissza le.-simított hajamba Hyunjin mire aprót bólintottam.
-..Minho??-néztem fel rá.

-Umm..hát...-próbált mondani valamit de valami megzavarta mondani valóját.
-Ahhh Minhoohhh.-nyögött hangosan egy lány mire szemeim kikerekedtek.
-A..aaa ez az cica.-nyögött Minho is mire a mellkasom összeszorult, a torkomban pedig hatalmas csomó keletkezett.

-Figyu..odaadom a fejhallgatóm.-mondta majd a fiókjához sétált. Elővette majd miközben a kezembe adta elmosolyodott
-Hyunjin..-néztem a fejhallgatót a kezemben.
-Igen?-ült le mellém az ágyra.
-...Minho mit csinál azokkal akik megszöknek tőle?-kérdeztem mire Hyunjin megköszörülte a torkát.
-Nem..Nem hinném hogy tudni akarod.
-De igen szeretném tudni.-mondtam mire aprót bólintott.
-Igazából először kiválaszt valakit közülünk aki vissza hozza az illetőt majd Minho megkínozza, ha olyanja van megerőszakolja, de volt alkalom a feldarabolásra és arra is hogy élve megetette a kutyájával a személyt.-mondta mire felnéztem rá.
-Jisung ne is járjon ilyesmi az eszedben.-mondta mire elfordítottam a fejem.
-Minho tudja hogy veled vagyok?
-Nem semmit nem tud. Azóta ki sem jött a szobájából. Miért?
-Mi lenne...ha megszöknék és te pedig azt mondanád hogy csak sétálni mentem?-néztem rá.
-Ne haragudj, de akkor az én fejem veszne oda. Ezeket pedig verd ki a fejedből.-mondta mire megharaptam az ajkaim.
-Nem tudom őket csak úgy kiverni a fejemből.-mondtam mire elmosolyodott.
- én elfelejtethetem veled ezeket..-mondta mire kérdőn néztem rá.
-Mégis hogyan?
-Nagyon egyszerű.-mondta majd kezét arcomra tette. Nem értem miért de azonnal a takaróba markoltam.

-Jaj elnézést ne haragudj.-húzta el tőlem az említett testrészét miközben elővette csörgő mobilját.
-Igen?
-Persze persze
-Rendben.
-Intézkedem.-mondta majd letette a telefont.
-Most mennem kell mert sajnos hív a munka. Ha gondolod menj le enni vagy maradj itt nyugodtan.-borzolta össze a hajam majd kisétált.
-Hyunjin!!-szóltam utána.
-Hm?-fordult vissza.
-Mikor jössz?
-Nem tudom pár óra.-mondta majd intett s becsukta az ajtót. Egy ideig filmet néztem és telefonoztam Hyunjin telefonján, sőt még aludtam is majd gondoltam egyet s lassan felálltam az ágyról, majd Hyunjin szekrényéhez sétáltam amit ki is nyitottam. Volt benne egy maid ruha...mit is mondjak nagyon nagyon tetszett, így hát végigsimítottam rajta. Kivettem a szekrényből, majd behúztam a függönyöket, s vetkőzni kezdtem. Mikor sikerült felvennem a ruhát a tükörbe néztem. Hyunjin remélem nem öl meg érte. Gondoltam magamban.
Most mondjátok hogy nem gyönyörű. Oh igen. Így néztem ki benne kb:

Éppen végig simítottam a csipke részen mikor meghallottam egy hangot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éppen végig simítottam a csipke részen mikor meghallottam egy hangot.

-Szia Jisung vissza.....jöttem.

my own slut |MinSung|Where stories live. Discover now