Part 22

1.7K 100 38
                                    

-Szeretem.-néztem rá Seungminre, ki csak komoly tekintettel bólintott.
-Innen haza találok.-néztem rá miközben apró mosolyra húztam ajkaim, mire ő bólintott ismét majd intett, s sarkon fordulva indult vissza Minhoékhoz.

Én tovább sétáltam, persze nem haza. Gondolkoznom kell. Ha nem hallgattam volna apámra nem történt volna meg ez az egész, és lehet boldog életet élnék Minhoval.

Vagy ki tudja.

Lassú sétám után egy parton találtam magam, hatalmas tengert, de azt egy korlát tartotta tàvol tőlem. Lassan a korláthoz sétáltam majd mindkét kezem felhelyeztem rá. Szemeim lehunytam, majd engedtem hogy a kellemes szellő megsimogassa arcomat.

Halvànyan elmosolyodtam miközben kicsit hátra hajtottam a fejem.

Már egy ideje állhattam ott, s néztem a nagy semmibe. Gondolatok, mozdulatok nélkül.

Pár perc múlva megéreztem, ahogyan valaki lassan megfogja a kezem. Remegve fordítottam oda a fejem, s Minho szemeivel találtam szemben magam. Kezeim azonnal kihúztam kezeiből majd ijedtem néztem rá.

-Miért jöttél utánam?-néztem rá mire csak elhúzta ajkait miközben a fejét simogatta.
-Őszintén?-kérdezte, mire aprót bólintottam.
-Nem tudom. Tényleg nem. Mióta elmentél nem olyan mint volt. Csendes a ház, csak akkor hallani valamit, ha levezetem az idegeim.-mondta miközben ismét felemelte kezét, csak most az arcom vette célba. Mikor sikeresen elérte arcom, megcirógatta azt, majd elmosolyodott.

-Miért?-néztem szemeibe mire ajkaimra vezette ujjait majd végig simított azon.
-Nem tudlak kiverni a fejemből, egyszerűen nem megy.-mondta mire felsóhajtottam.

-Attól mert nem egyszer feküdtünk le, lehetek szégyenlős nem de?-lehelte ajkaimra mire nagyot nyeltem. Ő huncut mosolyra húzta ajkait majd az enyémekre tapadt. 

-Mmm..-sóhajtottam fel, miközben egyik kezem arcára, másikat pedig a nyakára helyeztem.  Minho lassan kezeit lecsúsztatta a derekamra, csípőmre, majd a hátsómra, amibe erősen belemarkolt, így képtelen voltam nem belenyögni szenvedélyes csókunkba.

Ajkaink remegtek, a levegőt csak úgy kapkodtuk, miközben Minho az ölébe kapott majd az autójába helyezett.
Az ülést hátra hajtva vette le a felsőm, majd ismét ajkaimnak esett.
Egymás szájából próbáltunk levegőt szerezni, mivel nem akartunk véget vetni ennek a vágyakkal teli csóknak.

Kezeit lassan nadrágomra vezette, amit le is húzott rólam, s ezt követte az övé. Boxerem idegesítően lassan távolította el, ami miatt fel-fel dobtam néha a csípőm.

-A..Ahhh.-nyögtem fel mikor megéreztem, ahogyan keze a tagomra tekeredett. Kezét lassan mozgatni kezdte, miközben nyakamra lehelte az apró csókokat, melyeket szívásnyomok követtek.

Ujjait felém vezette, mire számat automatikusan kitátva fogadtam be ujjait, amiket megpróbáltam minél nedvesebbé tenni.
-Shhh..-csitított el miközben másik kezét hátsómhoz helyezte, majd lassan felhelyezte egy, majd két, s végül 3 ujját.

-Aaahh.-nyögtem fel miközben az ülésbe markolva emeltem meg a csípőm, s dobtam hátra a fejem. Mikor sikeresen kitágított rendesen Minho, tagját bejáratomhoz helyezte majd miközben kényelmesen elhelyezkedett, s elkezdett behatolni.

-M..Minhohh-néztem szemeibe mire elmosolyodott, majd lassan mozogni kezdett.
-Ahh Minho-haraptam ajkaimba miközben nyakát szorongattam, a szemkontaktust nem megtörve.
Minho nagy levegőt véve markolt csípőmre majd fülemhez hajolt.

-Gyorsulok.-nyalta meg a fülem miközben gyorsabb tempót vett fel, én pedig hosszan felnyögtem.
-Aaaaahhh Minhoo igenhh.-remegtem meg mire combomra csapott, ami miatt mégegyszer remegni kezdtem.

-Ennyire hiányzott a farkam babyboy?-kezdett el állati tempóban belém csapódni.
-I..Ige..mmmm-csaptam hátra a fejem.

-O..Otthh-markoltam a hátába mire elvigyorodva kezdte bennem eltalálni azt a pontot.
-M..Minniehh..-emeltem fel a fejét.
-Ahhhhghh.-mordult fel miközben éreztem ahogyan megrándul bennem.
-Aghhh mmmm..-tapadtam ajkaira mire halványan elmosolyodva viszonozta azt.

-M..Mindjárthh.-lihegtem mire Minho elcsitított, közben pedig lassan kezét a tagomra helyezte s hihetetlenül gyorsan kezdte el verni a farkam.
-A..A..Aaaaahh.-sikoltoztam miközben Minho kezébe, arcára, s a lepedőre is rá engedtem folyni a folyadékom. 

Minhonak sem kellett több, amint megérezte hogy hozzápréselődnek a falaim, belém engedte magát, majd lihegve borult be a másik ülésbe.

-Jisung.-nézett rám még mindig levegő után kapkodva.
-Hm?-

my own slut |MinSung|Where stories live. Discover now