🔞
jisung sz.sz.
Mikor felébredtem senki sem volt mellettem. Körülnéztem, majd megláttam Minhot a fotelban ülni, ahogyan néz ki az ablakon. Lassan magamra néztem. Rajtam Minho egyik ingje volt. Óvatosan kibújtam az ágyból majd oda sétáltam Linohoz.
Valahogy így képzeljetek el.-Minhoo-álltam meg mellette mire ő rám vezette tekintetét.
-Jó áll rajtad az ingem.-húzta huncut mosolyra ajkait miközben derekamra vezette kezét majd lassan az ölébe húzott.
-Mmm.-helyezkedtem el ölében miközben végig szemeibe néztem. Ő egyik kezét arcomra vezette majd megmarkolta azt, így invitált egy szenvedélyes csókba. Ajkaink vad táncot jártak egymással majd levegőhiány miatt elváltunk.
-Szeretnék még tanítani pár dolgot. Remélem engeded.-nézett szemeimbe mire aprót bólintottam. Istenem Jisung miért kell neked mindenbe beleegyezned amire kér.
-Csak próbálj követni.-tapadt ismét ajkaimra majd alsó ajkamra nyalt mire lassan reflex szerűen leengedtem az állkapcsom. Ő derekamnál fogva nyomott jobban felső testéhez miközben nyelvét átengedte ajkaim között.-Mhmhm.-nyüszögtem mikor megéreztem nyelvét. Minho elmosolyodott miközben egyre durvábban falta ajkaim s térképezte fel szám. Kis idő múlva én is csatlakoztam aminek Minho kifejezetten örült. Mikor már az sem volt elég hogy egymás szájából kapkodjuk a levegőt, akkor váltunk el egymástól.
Szemeimbe nézett majd elkezdte arcomat majd végül nyakamat ellepni pillangócsókokkal.
-Mmm.-mordult fel miközben ingje egyik oldalát lehúzta vállamról majd az említett testrészemre harapott.
-Ahhh.-nyögtem fel mire Minho elmosolyodott.-Térdre.-mondta miközben felállt és behúzta a függönyt. Én ott álltam mint aki azt sem tudja mi történik. Minho mérgesen nézett rám ami miatt összerezzentem és azonnal a térdeimre ereszkedtem. Ő nadrágszíjához vezette kezét amit kicsatolt majd lenézett rám. Én kíváncsian figyeltem mi történik, mert bevallom ötletem sincs mit szeretne csinálni jelenleg Minho.
Minho lassan lehúzta nadrágját majd egy szál boxerben lépett hozzám közelebb.-M..Minho...-remegett a hangom mire elmosolyodott.
-Ne félj nem bántalak.-csókolt homlokomra majd kezem tagjára helyezte. Én kikerekedett szemekkel néztem ezt végig, majd rájöttem mit szeretne, így lassan elkezdtem lehúzni róla az anyagot, majd elém tárult nem kicsi férfiassága. Felnéztem Minhora aki aprót bólintott így kezem ráhelyeztem tagjára majd ismét felnéztem rá.
Istenem miért nem tudod mit kell csinálni te idióta.
Minho megfogta csuklóm majd fel le kezdte mozgatni kezem tagján. Mikor megértettem mit kell csinálni elkezdtem mozgatni kezem magamtól. Minho halkan nyöszörgött miközben ajkaiba harapott.
-Kapd behh.-utasított mire tettem amire kért. Számat kitátottam majd lassan engedtem számba méretét.
-Ahh.-csapta hátra fejét mire felbátorodtam s mozgatni kezdtem a fejem miközben felnéztem Minhora. Ő lenézett rám majd hajamba túrt.
-J..Jól csinálod.-nyögött fel mire felsóhajtottam ami miatt Minho megremegett. Pár percig még csináltam amire kért, mire ő hirtelen kihúzta tagját számból, majd saját kezét kezdte mozgatni magán miközben hangosan nyögött. Pár másodpercre rá arcomon landolt fehér folyadékja. Minho lenézett rám, majd elővette a telefonját, s lefotózott.-M..Minho..jól csináltam?-néztem fel rá mire ő leguggolt elém majd a fotelről elvett egy zsebkendőt és megtörölte az arcom.
-Ügyes voltál.-puszilta meg orrom mire elmosolyodtam. Minho felállt majd én is fel szerettem volna, de nem tudtam.
-Ahh.-nyögtem fel mire Minho ismét rám vezette tekintetét majd huncut mosolyra húzta ajkait.
-Mi a baj Jisungie?-kérdezte miközben felkapott az ölébe majd az ágyra helyezett.
-F..Fájhhh.-néztem rá.
-Itt?-vezette kezét boxeremhez mire lehunytam a szemem majd bólogatni kezdtem.
-Csak nem felizgultál attól mert kielégítettél?-kuncogott fel miközben lassan lehúzta az alsóm ami miatt ismét felnyögtem.
-olyan kis érzékeny vagy.-puszilta meg hasam mire felkuncogtam. A hasam után következtek a combjaim, majd végül az én tagom. Minho kezét elkezdte fel le mozgatni rajtam amiket sok sok kéjes nyögéssel jeleztem hogy mennyire tetszik.
-M..Minho a..a pocimhh.-nyögtem egyre hangosabban mire Minho elmosolyodott.
-Tudom tudom.-simított hajamba majd szájába vette tagom, s úgy kezdett kényeztetni.
-Ahh Minho.-nyögtem fel hangosan miközben Minho karjába s hajába markoltam. Minho felnyögött miközben lassan kihúzta tagom szájából majd lenyelte folyadékom. Én lihegve markoltam még mindig a haját mire ő felkuncogott majd fölém mászott.-Na jót tanítottam neked?-simított derekamra mire hevesen aprókat bólogattam. Ő felnevetett miközben leengedte magát, így rajtam feküdt.
-Aludj egyet.-puszilt arcomra mire ismét bólintottam majd lehunytam szemeim s elaludtam.Mikor felébredtem Minho még rajtam feküdt így óvatosan másztam ki szorításából. Felvettem egy rövid nadrágot az inget pedig magamon hagytam. Lementem a konyhába ahol a többiek voltak lent, akik még mindig nem mutatkoztak be nekem.
YOU ARE READING
my own slut |MinSung|
Fanfiction~Minho,aki Jisungot fogja kapni kárpótlás képen, mert az egyik üzletembere képtelen tovább fizetni az adósságot~ ~Egy kis idő elteltével drága ártatlan Jisung érzéseket kezd táplálni a maffia iránt. Szerelme viszonzatlan marad?~ #leeknow -1 #mins...