.Erős idegzetűeknek ajánlom csak ezt a részt, szóval ha nem vagy az, szerintem hagyd ki!"
Reggel mikor felébredtem hallottam ahogyan Minho telefonál valakivel mellettem.
-"Igen tudom kicsim de nemsokára látjuk egymást ne aggódj"
-"Nyugodj meg Jisung nem jelent semmit számomra"
-"Nagyon szeretlek vigyázz magadra"Egy ideig az hittem képzelődtem, de aztán rá kellett jönnöm hogy nem. Lassan felültem mire Minho rám vezette a tekintetét majd elmosolyodott.
-Jó reggelt Jisungie.-csókolt meg mire akaratlanul is vissza csókoltam.
-Jó reggelt.-fordultam el.
-Minnie szeretsz engem?-kérdeztem mire Minho nyelt egy nagyot.
-Mindennél jobban.-mondta mire halványan elmosolyodtam még akkor is, mikor tudom hogy hazudik. Felálltam majd lassan lesétáltam a konyhába.
-valakinek forró éjszakája volt.-mondta Felix mire Hyunjin oldalba ütötte mikor látták hogyan nézek rájuk. Hyunjin mellém sétált majd a fülemhez hajolt. Szemeim kitágultak majd könnyeim utat engedtek maguknak, s felrohantam a szobámba."Megcsalt. Végig csalt. De ne aggódj Jisung. Bármi baj van majd én vigyázok rád"
Mikor lenyugodtam, vissza lesétáltam Hyunjinhoz. Egy ideig beszélgettem vele és megnyugtatott. Minho ezt nem nézte jó szemmel ami miatt össze is vesztünk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lassan egy hét telt el azóta hogy tudom hogy Minho csal engem. Minho folyamatosan kényszerít arra hogy lefeküdjek vele, ami miatt undorítóan érzem magam. Úgy gondoltam hogy elmegyek sétálni Ni-kivel mert nélküle senki nem enged sehova.
-Na gyorsan húzd a cipőd.-sürgetett Ni-ki mire felnevettem majd lerohantam hozzá.
-Mehetünk.-mosolyodtam el mire bólintott egy aprót. Elmentünk kávézni, pizzázni és még a játszótérre is elkísért. Éppen sétáltunk haza, mikor a parkban megláttam Minhot és egy lányt. Lassan közelebb sétáltam, mire nekem és Minhonak találkozott a tekintetünk. Minho elmosolyodott majd megcsókolta a lányt. A szívem hirtelen megdobbant, majd darabokra hullott. Ni-ki próbált megállítani de lehetetlen volt.Mikor vissza értem Minho házához, felsétáltam a szobámhoz, és nem, nem az övéhez.
Elővettem egy törülközőt majd a fürdőszoba felé vettem az irányt.
Megengedtem a hideg vizet majd lassan lekapkodtam magamról a textil anyagokat. Beálltam a zuhanykabinba, majd csak elkezdtem magam elé nézni. Miért? Egy ideig engedtem hogy folyjon le testemen a hideg víz, majd lassan utat engedtem könnyeimnek is.
A forró könnycseppek csak úgy hullottak ki szemeimből miközben a fejem lehajtottam. Órákon keresztül álltam a zuhanykabinban majd mikor már éreztem hogy sikeresen lebetegítettem magam akkor álltam ki majd vettem fel egy pulcsit és mackót. Lassan Minho szobája felé vettem az irányt reménykedve abban hogy nincs ott bent mivel szükségem van a telefonomra.-Miért vagy itt?-kérdezte mire a szekrény felé vezettem a tekintetem.
-A telefonomért.-mondtam mire elmosolyodott majd felemelte a kezét.
-Talán ezt keresed?-mutatta fel a szerte szét tört telefont.-Minho miért csinálod ezt?? Napok óta csak veszekedünk és nem tudunk megmaradni egymás mellett úgy hogy ne köss bele akármibe, és még azt is elvárod tőlem hogy
tűrjem el azt is hogy megcsaltál??? Értem én hogy neked nem jelentek semmit de nekem te igen. Erre pont egy nővel Minho??-beszéltem kicsit hangosabb hangnemben, majd egyre halkabban miközben szemeimből a könnycseppek ismét hullani kezdtek.-Csak nem hitted azt hogy bármit is érzek irántad?-dobott az ágyra mire ijedten néztem rá. Minho fölém mászott majd elkezdte rólam lerángatni a ruháimat.
-M..Minho n..ne-kezdtem el sírni amit ő figyelembe sem véve szabadított meg az összes ruhámtól, aztán pedig saját magát. Minho a nyakam kezdte el szívni, harapni, ami miatt csak jobban sírtam. Egy idő után Minho ideges lett, így a nyakamhoz kapott.
-Ha még egy hangot meghallok ami sírásra utal, ne tudd meg mit teszek veled. Érted?-mosolygott rám.
-I..Igenh.-hajtottam le a fejem.
-Jó fiú.-húzta meg tagját párszor majd bejáratomhoz helyezte azt. Két kezét fejemhez helyezte, majd úgy kezdte belém engedni magát, s kíméletlenül kezdett el bennem mozogni.
-M..Minhoh k..kérlehh.-zokogtam a fájdalomtól mire Minho egyik kezét éreztem meg arcomon csattanni. Szemeim kitágultak majd Minhora néztem aki élvezte ezt a helyzetet. Hirtelen megéreztem hogy ujjait is levezeti bejáratomhoz majd elkezdte a tagja mellé betolni azt.
-AHHH MINHO KÉRLEKHH KÉRLEKH NE.-sikítottam fel a fájdalomtól mire Minho felnevetett majd folytatta azt amit elkezdett. Én szó szerint visítoztam a fájdalomtól amit mindenki hallott aki itthon volt, mivel az ajtót nem csuktam be mikor bejöttem a telefonomért.
-Ahhh ez azhh.-nyögött Minho miközben a combomra markolt.
-Minhohh..kérlekhhh.-sírtam miközben már nem ellenkeztem.
-Kussolj-kezdett el durvábban mozogni amik miatt ajkaim fájdalmas és hangos nyögések hagyták el.
-Ahhhhh-nyögött Minho minden lökése után. Szemeimbe nézett majd félelmetes mosolyra húzta ajkait miközben a bennem lévő ujjait is mozgatni kezdte.
-M..Minho-kezdtem el egyre jobban sírni miközben toltam elfelé magamtól.
-A..ahhhh.-nyögött egyre hangosabban.
-Elmegyekhhh ahhh.-csapta hátra a fejét miközben belém engedte magát. Egy ideig nézett maga elé, míg vissza szerzi normális lélegzetvételét, majd átfordított négykézlábra, s úgy tolta belém magát.
-M..Minhohh nagyon fáj k..kérlek ne..-markoltam a takaróba miközben ismét sírni kezdtem. Minhot ez nem érdekelte.
-Ezt azért kapod te ribanc mert nem tanulsz a szép szóból. Nekem te nem emeled fel a hangodat és nem osztasz ki megértetted?-mozgott bennem az eddiginél is gyorsabban ami miatt csak lihegni és sikítozni tudtam, választ adni pedig nem. Minho felnevetett majd órákon keresztül hajszolta magát újabb és újabb orgazmusok felé. Hajnalok hajnalán húzta ki végleg magát belőlem, majd felállított és kidobott az ajtón azt pedig becsapta.
Próbáltam felállni, de a lábaim képtelenek voltak rá. Egy ideje ültem már Minho ajtaja előtt mikor valaki körém tekert egy takarót. Én fel vezettem a tekintetem majd Hyunjinnal találtam szembe magam.
-J..Jinnie...-kezdtem el ismét sírni.
-Shhh..-emelt fel menyasszony pózba majd lassan az ő szobájába vitt.
-Megfürdethetlek?-kérdezte miközben lassan letett az ágyára. Én aprót bólintottam mire ő elmosolyodott majd a szekrényéből vett ki nekem ruhákat. A fürdőbe vitt, majd elkezdett megmosni.
-Jisung vérzel..-emelte el kezét a fenekemtől mire ijedten néztem.
-Semmi baj nyugodj meg.-simitott másik kezével fejemre majd óvatosan kezdett azon a területen mosni. Mikor készen volt, lassan felöltöztetett majd az ágyába tett.
-Én ott alszom.-mutatott egy nagyobb kanapéra.
-Te pedig próbálj aludni itt vagyok nem lesz baj. Addig itt leszek melletted míg nem alszol el.-mosolyodott el majd összeborzolta a hajam s betakart. Én bólintottam miközben megfogtam a kezét majd lehunytam a szemeim, s próbáltam elaludni ami meglepően hamar sikerült is.
YOU ARE READING
my own slut |MinSung|
Fanfiction~Minho,aki Jisungot fogja kapni kárpótlás képen, mert az egyik üzletembere képtelen tovább fizetni az adósságot~ ~Egy kis idő elteltével drága ártatlan Jisung érzéseket kezd táplálni a maffia iránt. Szerelme viszonzatlan marad?~ #leeknow -1 #mins...