-Woah.-mondtuk egyszerre mire felnevettünk.
-Ha kinevettétek magatokat akkor Jisung jöjjön a szobámba. Ha pedig nem nevettétek ki magatokat az sem érdekel.-nyitotta ki az ajtót Minho majd csapta azt be. Én Hyunjinra néztem aki rázta a fejét hogy ne menjek.
Én felültem az ágyon majd elkezdtem lassan felöltözni.-Hé ne menj.-simított derekamra miközben a nyakam megcsókolta.
-Hyunjin-fordultam felé mire értette hogy nem mondhatok nemet Minhonak.
Mikor sikerült felöltöznöm lassan kisétáltam a szobából majd megálltam a Minho szobája előtt. Mély levegőt vettem majd bekopogtam.
Pár másodperc múlva Minho kinyitotta az ajtót majd beinvitált.-Ülj le nyugodtan.-mutatott az ágyra mire a székre ültem.
-Az ágyra.
-Nem fogok oda leülni ahol basztad azt a nőt.-mondtam egyhangúan mire Minho felhümmögött.-Akkor szólok egy takarítónak hogy cseréljen lepedőt, takarót és párnát, de akkor is arra a kurva ágyra fogsz leülni.-mondta majd úgy is tett. Mikor lecserélte a takarító néni a dolgokat, aki megjegyzem nagyom aranyos volt, meghajolt majd kisétált.
-Mostmár leülnél?-nézett rám mire csak lassan leültem az említett helyre. Minho leült mellém, majd kezét megemelte, mire azonnal reflex szerűen a kezeim védő pozícióba helyeztem, amire Minho szemei kitágultak.
-Hé-fogta meg a vállam mire felálltam az ágyról majd hátráltam.
-Jisung..-nyúlt kezemért mire eldobtam az övért.
-N..Ne nyúlj hozzám.-remegtek a kezeim, lábaim. Minho felállt mire én automatikusan hátráltam, míg a falnak nem ütköztem. Minho felkapott menyasszony pózba, majd az ágyára tett, s a mellkasomra tette a fejét.-Nagyon gyorsan ver a szíved.-nézett fel rám ártatlan szemekkel.
-Mhm..-csak ennyit mondtam. Minho lassan felemelte ismét a kezét majd arcomra simított, mire lehunytam a szemeim.-Kérlek..ne félj tőlem.-kérlelt mire összehúztam szemeim.
-Ne haragudj..de nem megy..-kezdtek el lefolyni a könnycseppek arcomon.
Minho elkezdte letörölgetni, lecsókolni könnyeimet.-Shh Jisungie.-puszilta meg ajkaim mire csak jobban sírni kezdtem. Eszembe jutottak azok az undorító dolgok amiket tett velem, mire mellkasába vágtam az öklömmel majd magamhoz öleltem ahogyan csak tudtam.
-Minho nagyon félek.-sírtam egyre jobban, mire Minho óvatosan a karjaiban tartott, közben pedig a hajam, hátam simogatta.
-Semmi baj Jisungie.-puszilt hajamba.Minho eltolt magától, állam megfogta, majd egy lassú csókba invitált. Tettét viszonoztam miközben Minho a nyakam simogatta. Ajkaimba harapott, mire leengedtem az állkapcsom. Nyelvét lassan áthelyezte a számba, mire felsóhajtottam, szemeimből pedig ugyan úgy folytak a könnyeim. Mikor már egymás szájából kapkodtuk az elhasznált levegőt, akkor váltunk el egymástól.
Egy ideig kémleltük egymás tekintetét, de egy rövid időn belül szemeim ismét megteltek könnyekkel.
-Minho miért csinálod ezt velem?-omlottam teljesen össze. Minho nem mondott semmit csak szorosan magához szorított.
Minho lassan a szekrényéhez sétált, majd elővett egy dobozt. Meg akar ölni? Mit akar?
Minho vissza sétált hozzám majd lassan leült az ágy szélére, s kivett a dobozból egy karkötőt. Ami így nézett ki:Lassan a kezemhez nyúlt majd felhelyezte rá. Szemeimbe nézett miközben felhúzta az öltönye ujját amin egy ugyan ilyem karperec díszelgett.
-Ígérd meg hogy soha nem veszed le a kezedről.-fogta meg kezeim mire értetlenül neztem.
-Jisung, ígérd meg.
-M..Meg í..ígérem.-dadogtam mire Minho halványan elmosolyodott. Elfektetett az ágyon majd magához szorított s lehunyta a szemeit.Miért adta ezt nekem? Miért nem vehetem le? Annyi megválaszolatlan kérdés lebeg előttem.
YOU ARE READING
my own slut |MinSung|
Fanfiction~Minho,aki Jisungot fogja kapni kárpótlás képen, mert az egyik üzletembere képtelen tovább fizetni az adósságot~ ~Egy kis idő elteltével drága ártatlan Jisung érzéseket kezd táplálni a maffia iránt. Szerelme viszonzatlan marad?~ #leeknow -1 #mins...