Part 18

1.8K 110 114
                                    

Másnap mikor felébredtem, szemeim a nap sütés miatt nem tudtam kinyitni.
-Mmmm..-nyüszögtem mire valaki a hajamba simított.
-Mi a baj?-puszilt a hajamba.
-...csak a nap..-motyogtam mire ő felállt rólam majd gondolom behúzta a függönyt.

-Pihenj még egy kicsit hozok fel reggelit.-ült derekamra mire lassan kinyitottam szemeim.
-Mmm Minnie nehéz vagy.-nyögtem fel mire felnevetett.
-Mindjárt jövök maradj itt.-puszilt nyakamra mire aprót bólintottam majd ismét lehunytam a szemeim.

Mikor Minho kiment egy jó 5 percet még feküdtem majd úgy voltam vele hogy lemegyek Minhohoz.
Felvettem Minho ingjét majd lassan elkezdtem lesétálni, de a lépcső felénél megálltam mivel ismerős hangokat hallottam.

"-Ide figyelj Minho. Nem érdekel hogy te láttad meg először és az sem hogy téged szeret. Meg mondtam tartsd magad távol tőle nem?-kérdezte.
-Engem meg te nem érdekelsz. Szerintem még mindig megölhetnélek ha kurvára nem lennél az aki. És ha anyád nem kért volna meg arra hogy vigyázzak rád már réges régen te is a kibaszott kutya elé lettél volna darabokra szaggatva dobva. Előtte pedig kíméletlenül megkurva. Jisungot szeretem. És soha a büdös életbe nem fogom azért bántani mert te megkérsz rá. Elegem volt. Itt te nem emelgeted a hangodat Hwang Hyunjin."

Mikor ezt meghallottam automatikusan lesétáltam a lépcsőn majd néztem ahogyan Minho és Hyunjin egymás felsőjébe fognak.

"Miért is ne? Akkor kiabálok amikor akarok. Jaj és képzeld, sosem fogja Jisung élvezni veled a szexet úgy mint velem. Egy érintésemtől képes a csúcsra jutni neked meg még a farkad sem elég neki..-vigyorgott Minho képébe mire Minho felpofozta.
"Megnézzük hogy te neked mennyi idő mire megdöglessz hogyha folyamatosan lövettetlek Felixel hm?? Jisungnak el sem bírod mondani hogy már rég kapcsolatban van mert te azt akarod hogy Jisung is a kutyád legyen mint Felix. Nagyon gyorsan fogd meg magad és takarodj el ebből a kibaszott házból. Mostmár az sem érdekel ha anyád csalódott lesz"-dobta meg Hyunjint aki sokkos szemekkel figyelte Minhot. Gondolom nem hitte volna hogy kidobja.

-...S..srácok...-szólaltam fel mire mindketten rám kapták a tekintetük.

-Jisungie.-kezdett el közeledni felém Hyunjin mire elmosolyodtam.
-Jinnie.-tekertem a nyaka köré a kezem miközben megcsókoltam.
-Látod Minho jobban kellek én mint te.-vigyorgott majd ismét megcsókolt, én pedig véve az alkalmon rúgtam gyomorba, majd néztem Minhora aki huncut mosolyra húzta az ajkait.

Átlépve Hyunjint fontam nyaka köré a kezem Minho pedig derekamra helyezte az övéit majd csókolt meg.
-Nagyon jól áll az ingem.-markolt a fenekembe mire felnyögtem.

-Hyunjin meg is van a büntetésed.-szólaltam fel mire Hyunjin felvezette rám a tekintetét. Én oda hajoltam Minhohoz majd a fülébe súgtam mit tervezek. Minho elvigyorodott majd Hyunjint az egyik konyhaszékhez kötötte a nadrágszíjával.

Minho rámnézett majd letépte rólam az inget Hyunjin szemei pedig kitágultak.
-Na ne.-próbált kiszabadulni. Minho elkezdte a nyakam belepni foltokkal én pedig nyögésekkel és sóhajokkal díjaztam azt. Minho a vállaimnál fogva nyomott le térdre majd gombolta ki nadrágját, így elém tárult mérete. Én Hyunjinra néztem, aki nagyot nyelt. Miután láttam a reakcióját felvezettem tekintetem Minhora aki ajkaiba harapva nyomta be számba egész méretét.
-Ahhh Sung..-dobta meg csípőjét mire én felnyögtem. Minho kezét a fejemre vezettem majd felnéztem rá ő pedig véve a lapot kezdte el mozgatni a számban magát.
-Ahhh such a slut. My slut.-nyögött fel miközben számba engedte magát.



-Tudod Hyunjin..-szólaltam fel mikor Minho éppen engedte belém magát.
-Ahhhh..-nyögtem fel hangosan miközben Minho vállába markoltam.
-A..Amig nem tudod milyenhhh családból származom..nem kéne azt hinned hogy hülye vagyokhh...ahh Minnie.-csaptam hátra a fejem.
-tessék???-nézett maga elé. Surprise I guess:)

Minho lihegve engedte ki magát belőlem miközben vállamra engedte zuhanni fejét.
Én büszkén tároltam el az agyamban azt, hogy egy fiút bolondnak tettem, a másikat pedig úgy magamba bolondítottam, hogy lassan élni nem bír nélkülem.

És hogy mind ez színjáték volt-e? Ahh drága még szép. Az elejétől kezdve m.i.n.d.e.n
Bár a Minhohoz való kötődésemben semmi féle színészkedés nincs. Az elején volt...de már nincs...

Üdvözöllek.
Han Jisung vagyok, Lee Minho riválisa...vagyis..már nem is tudom;)

my own slut |MinSung|Where stories live. Discover now