Part 21

1.5K 108 25
                                    

Minho annyira sajnálom.

Szemeim lehunyva feküdtem az ágyban mikor meghallottam egy koppanást.
Gyorsan felültem az ágyon majd az ajtó felé fordultam.

-Van itt valaki?-kérdeztem miközben lassan sétáltam le a lépcsőn.
-Haho.-néztem körül a nappaliban miközben a szemem dörzsöltem.

-Szia Jisung.-hallottam meg egy hangot, mire azonnal a konyha felé kaptam a szemem.

-Mit keresel itt?-kérdeztem összezavarodottan.
-Nem tudom. Nem itt kellene lennem. Azok után hogy így átbasztál nem de Jisung?-kérdezte mire a térdeimre ereszkedtem.

-Én annyira sajnálom én ezt nem akartam.-kezdtem el zokogni mire éreztem hogy letérdel elém.
-Tudom. Ez alatt a hetek alatt kiderítettem mindent.-emelte fel a fejem az államnál fogva.
-Kérj bocsánatot Jisung.-hallottam meg a hátam mögül Bang Chan hangját.

-Hyunjin én annyira sajnálom.-remegtek a kezeim.
-Tudom Jisung. Tudom.-mosolyodott el mire lehajtottam a fejem. Hyunjin megfogta a vállam majd magára dobott s úgy invitált egy gyengéd ölelésbe.

-Még mindig nem értem hogy miért csinálta ezt az apád. Ha annyira kellett neki Minho miért nem ő intézkedett?-kérdezte mire csak a pólóját megszorítottam.

-Hyunjin. Hyunjin.-néztem fel rá mire fájdalmasan elmosolyodott.
-Kifordult önmagából. Mindenkit megölt aki akár csak egy rossz szót szólt vagy felhozott téged. Kezd megőrülni. Még apád is fel akarta keresni azért mert...hát az mindegy-állt fel.
-Hyunjin...-álltam fel majd fogtam meg az arcát.
-Ne használj ki kérlek-mondta mire ajkaimba haraptam majd lehunytam a szemeim. Mély levegőt vettem majd magamhoz öleltem.

-Tényleg sajnálom Hyunjin. Te jó ember vagy.-néztem fel rá mire elmosolyodott.

-Jól van menjünk elég.-csettintett Chan majd kisétált.
-Mentek haza?-kérdeztem.
-Megyünk haza.-fogta meg a kezem.

-Nem hiszem hogy Minho engem szívesen látna.-próbáltam kihúzni a kezéből a kezem.
Megráztam a fejem mire Hyunjin felnevetett majd elindult velem kifelé.


Mikor oda értünk Hyunjinnak szó szerint be kellett tuszkolni a házba mert képtelen voltam bemenni.
-Hol voltatok?-hallottam meg Minho részeg hangját.
-Csak sétáltunk.-mondta Chan miközben a hátához rejtett.
-Oh igengh?-nevetett fel miközben felállt.
-Ki vanh a hátadnál Channie Channie?-dobta el Chant előlem.

-Te.-mutatott rám mire elestem s úgy hátrálni kezdtem.
-M..Minho..-teltek meg könnyekkel a szemeim.
-Menjetek ki.-szólt Chanra és Hyunjinra. Mindketten kisétáltak a bejárati ajtón engem magamra hagyva.

Lassan letérdelt elém majd megfogta a kezem, s felhúzta rajta a pulcsit.
-Még mindig hordod.-simított végig a karkötőn, szemét nem levéve róla. Én lassan elmosolyodtam majd ránéztem.
-Sosem venném le. Hisz megígértem.-motyogtam mire rászorított a kezemre.

-Miért?-kérdezte mire remegő kézzel tettem arcára kezem.
-Sajnálom Minho. Tényleg nagyon sajnálom.-simítottam végig arcán miközben testem remegett.

Minho oldalra fordította a fejét miközben lehunyta a szemeit.
-Miért kellett hazudnod nekem?-nézett rám könnyes szemekkel.
-Nem az én hibám Minho.-húztam meg gyengéden a haját mire mellkasomba nyomta fejét.

-Gyere fürödjünk meg.-emeltem fel. Jezus jó nehéz vagy baszki.
Lassan elhúztam a fürdőig, megengedtem a vizet majd elkezdtem vetkőztetni.

-Jaj Jisung én szégyenlős vagyok.-motyogta mire megforgattam a szemeim.
-Bezzeg amikor lefeküdtünk nem is egyszer-kétszer nem voltál az.-húztam le a boxerét. Lassan beletettem a kádba majd elkezdtem fürdetni.
-Juhuuu.-pancsolt a vízbe engem össze vizezve.
-Hhhh.-sóhajtottam fel miközben lassan kivettem majd elkezdtem törölgetni.

-Meg is vagy.-adtam rá a boxerét mire felkuncogott.
-Jisungie nagyon hiányzott Minhonak.-szorított a kezemre mire elmosolyodtam.
-Te is nekem Minho.-fektettem le majd takartam be.

-Jisung ne hagyj itt.-motyogta mire csak a hajába markoltam.
-Aludj.-simítottam meg másik kezemmel az övét, mire lehunyta a szemeit.

-Sejtem hogy semmire nem fogsz emlékezni mert részeg vagy..de..én..én tényleg szeretlek Minho.-pusziltam meg homlokát majd kisétáltam a szobából.

-Alszik?-kérdezte Seungmin.
-Hm.-bólintottam majd elindultam a bejárati ajtó felé.
-Hová mész?-szaladt utánam Seungmin.
-Haza.-mondtam mire felhúzta a cipőjét.
-Hazakísérlek.-mondta mire aprót bólintottam.

-És...-szólalt fel egy fél óra múlva.
-Szereted tényleg?-nézett le rám mire egy aprót bólintottam.
-Szeretem.

my own slut |MinSung|Where stories live. Discover now