-Nézz a szemembe.-markolt derekamra mire rá vezettem a tekintetem. Ő ajkaimra nézett, mire én zavaromban egyre többet pislogtam.
Mit tervezel Minho?
Minho elmosolyodott zavarom láttán majd egy apró, hosszú puszit nyomott ajkaimra.
-M..Minho..-remegett a hangom mire halkan felkuncogott.
-Semmi baj csak megpusziltalak.-borzolta össze ismét hajam mire nekem arcom még pirosabb lett. Ha hiszitek ha nem még sosem pusziltak meg és semmi rossz dolgot nem meséltek nekem. Az iskolában míg járhattam, ott szentnek vagy ártatlannak neveztek, bár engem nem zavart.
-Vagy netán még soha nem kaptál puszit?-kérdezte mire oldalra fordítottam a fejem majd megráztam a fejem.
-Úgy látszik az enyém volt az első...és a második is.-fordította fejem ismét maga felé majd ajkaimra tapadt. Én kisebb szenvedés után elhúztam magam tőle majd félve,kipirosodott arccal néztem rá.-Csak nem nem tudsz csókolózni?-hajolt közelebb mire én meghátráltam.
-Oh drága Ji..olyan ártatlan vagy még.-simított végig arcomon.-Oké nem akarom megzavarni ezt a csodás pillanatot de éppenséggel pont nem érünk rá erre főnök mivel előre hozták azt az ügyet.-mondta ki egy szuszra egy hosszú szőke hajú fiú.
-Hm rendben Hyunjin.-húzta ki magát Min majd el akart sétálni, de én megállítottam.
-Hyung..-néztem fel rá baba szemekkel mire elmosolyodott majd összeborzolta hajam. Én észre vettem,hogy nyakkendője ferdén áll, ezért lassan megigazítottam neki azt.
-Uwu.-hallottam meg Felix hangját. Minho megforgatta a szemeit majd ismét rám vezette a tekintetét.-Vigyázni magadra, mert ha nem, haza jövök nagy bajok lesznek.-nyomott homlokomra egy gyengéd gyors puszit majd otthagyott a konyha közepén. Én kis idő után megráztam a fejem majd a nappali felé vettem az irányt.
Úgy gondoltam jobban szemügyre veszem Minho házát. Elég nagy, és szép ház. Mondjuk miért is csodálkozok? Egy Maffia. Szerintem pénzben fürödhetne ha akarna. Na de vissza a jelenbe. Felsétáltam Minho szobájába, majd körül néztem s vettem egy mély levegőt. Az egész szobát Minho illata lepte el. Elmosolyodtam majd lefeküdtem az ágyára és magamhoz szorítottam az egyik párnát.
A plafont kezdtem el kémlelni, majd pár perc múlva szemeim elkezdtek lecsukódni s elnyomott az álom. Nem tudom mennyit aludhattam, de mikor felkeltem már sötét volt kint.
-Mmmm..-fordultam a másik oldalamra.-Jisungie ugye tudod hogy engedély nélkül nem jöhetsz be Minho szobájába?-támaszkodott az említett személy a falnak. Én olyan álmos és kómás voltam hogy Minhora néztem majd lassan pislogni kezdtem mire ő halkan felkuncogott majd lassan fölém mászott nekem pedig szemeim kipattantak.
-Megszegtél egy szabályt amit megígértél hogy nem fogsz.-suttogta fülembe miközben derekamra vezette kezét.
-M..Min?-tettem védekezés képen kezem mellkasára mire ő érdekes mosolyra húzta ajkait, ami miatt képtelen voltam nem nyelni egyet.
-Ez miatt büntetés jár...-mondta mire szemeim kitágultak. Ő végig simított nyakamon majd oda hajolt és elkezdte először apró puszikkal, majd egyre erősebb szívásokkal belepni a területet.
-ahh...-adtam ki egy magas hangot mire ijedten néztem. Minho kibújt nyakhajlatomból majd végig simított a területen.
-magas nyögés? na ez aztan zene a füleimnek..-mosolyodott ismét úgy el.
-Ny..Nyögés?
Mi történik velem?
YOU ARE READING
my own slut |MinSung|
Fanfiction~Minho,aki Jisungot fogja kapni kárpótlás képen, mert az egyik üzletembere képtelen tovább fizetni az adósságot~ ~Egy kis idő elteltével drága ártatlan Jisung érzéseket kezd táplálni a maffia iránt. Szerelme viszonzatlan marad?~ #leeknow -1 #mins...