Reggel borzasztó fejfájásra ébredtem,így sajnos képtelen voltam kinyitni a szemeim.
-Jisungie.-simitott végig arcomon Minho.
-Mmm.-markolgatta hajam. Pár perc múlva kopogásra lettem figyelmes, majd meghallottam azt hiszem Felix hangját.-Hyung mit keres az ágyadban?-kérdezte mire Mimho megköszörülte a torkát.
-Felix ez nem rád tartozik.
-I..Igen elnézést...majd a következő hadműveletről kellene beszélnünk.-mondta mire Minho hümmögött egyet.
-Ebbe ne keverjük bele Jisungot.-mondta mire akaratlanul is elmosolyodtam, majd gondoltam huncutkodom kicsit.-Minho hyung.-nyüszögtem miközben szemeim lassan kinyitottam.
-hm?-simított hajamba miközben halványan elmosolyodott. Felix tátott szájjal nézte, hogy Hyungja tud mosolyogni.
-Éhes vagyook.-néztem rá baba szemekkel mire hajamba markolt.
-Felix tudnál készíteni reggel Jisungnak?
-P..Persze.-bólintott majd kisétált.-Na hogy aludtál?-nyitotta ki szekrényét.
-Jól..miattad jól hyung..köszönöm.-motyogtam mire Minho felém fordult majd közeledni kezdett felém.Kezét vezette derekamra, amit markolgatni kezdett. Szemeimbe nézett, majd ajkaimra, aztán az övébe beleharapott. Én nagyot nyelve figyeltem hogy mi történik.
-Minho?-kérdeztem mikor már ajkaink súrolták egymást.
-Shh.-csitított el majd mikor ajkaink teljesen össze értek volna, kopogásra lettünk figyelmesek.-A kurva életbe.-motyogta Minho miközben kinyitotta az ajtót.
-Itt a reggelije Jisungnak Minho.-mosolyodott el Chan mire Minho arca megenyhült, majd bólintott és elvette Chan kezéből a tálcát.-Tessék, egyél.-tette ölembe a tálcát mire bólintottam.
-Köszönöm.-kezdtem el enni mire Minho akaratlanul is elmosolyodott.
-Miaz?-beszéltem tele szájjal.
-Semmi kis hörcsög.-állt fel.-Most én és a többiek elmegyünk megbeszélésre. Addig senki nem mehet se ki se be. Egy testőr veled lesz. Nehogy baj legyen. Az egyik legjobb alkalmazottam. Értve?-nézett rám mire aprót bólintottam.
-Nem értem. Értve?
-Igen Hyung értve.-mondtam ki s azzal a lendülettel Minho ki is ment.-Oke és most mit csináljak?-kérdeztem magamtól. Lesétáltam a konyhába ahol találkoztam azzal a bizonyos testőr szerűséggel.
-Szia.-köszöntem neki oda mire rám vezette a tekintetét.
-Jisung vagyok és te?-ültem le a konyhában a székre.
-Ni-ki.-nézett szemeimbe.
-Örvendek Ni-ki. Nem szeretnél leülni?-kérdeztem mire aprót bólintott majd lassan leült velem szembe.
-Mesélj magadról.-mosolyodtam el mire ő el is kezdett magáról mesélni.-Ahh értem. Nagyon örülök hogy megismerhettelek.-mosolyodtam el.
-Szint úgy Jisung.-mosolyodott el ő is.
-Woah gyönyörű mosolyod van.-tátottam el a szám mire neki enyhe pír jelent meg arcán. Már egy jó 3 órája beszélhettünk, mikor felhoztam egy kényesebb témát.-És..azt nem tudod hogy Minho hyungék hová mentek?-kérdeztem mire oldalra fordította a fejét.
-Ilyesmiről nem beszélhetek ne haragudj.
-De miéért?-kérdeztem hisztisen.-Az információ kiszivárogtatása miatt meg is ölhetnek. És nem nagyon szeretnék még meghalni nem fogok hazudni.-kuncogott fel.
-Mégis ki ölne meg?-néztem kíváncsian.
-Szerinted?-nézett szemeimbe.
-Nem tudom.-ráztam meg a fejem.-Én, Jisung.-támaszkodott az ajtófélfának Minho.
-Köszönöm Ni-ki.-mondta mire Ni-ki mélyen meghajolt majd rám nézett.
-Sziaaa.-integettem mosolyogva.
-Szia.-mosolyodott el majd kisétált a házból.-Hyung-rohantam oda mire elmosolyodott.
-Szervusz kitty.-borzolta össze a hajam. A becenév hallatán arcomon apró pír mutatkozott, amin Minho is észre vett.-Csak nem tetszik ez a becenév Jisungie?-vezette le lassan kezeit derekamra.
-Mmm..-hajtottam le fejem zavaromban. Ő gyengéden megfogta az állam majd felemelte a fejem.
-Válaszolj a kérdésemre Jisungie.-fordította balra a fejét mint a kutyusok.
-I..Igen..-pásztáztam a csempét.
-Nézz a szemembe.-markolt derekamra mire rá vezettem a tekintetem. Ő ajkaimra nézett, mire én zavaromban egyre többet pislogtam.
Mit tervezel Minho?
YOU ARE READING
my own slut |MinSung|
Fanfiction~Minho,aki Jisungot fogja kapni kárpótlás képen, mert az egyik üzletembere képtelen tovább fizetni az adósságot~ ~Egy kis idő elteltével drága ártatlan Jisung érzéseket kezd táplálni a maffia iránt. Szerelme viszonzatlan marad?~ #leeknow -1 #mins...