Nasılsınız güzellerim? ❤️🔥Önceki bölümü beğendiniz mi?
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen🥹😚
5.Bölüm
Havaalanına girdiğimde yetkililer baş selamı vermişti ve arkamda bir kaç adamım vardı.
Dışarıda felaket bir rüzgar vardı ve saate baktığımda 23.47'yi gösteriyordu.
Kartal'ın adamlarının uçağı durdurmaya kalktığının haberini almıştım. Aptal mıydı bu? Beni iki adamla durdurabileceğini mi sanıyordu.
Helikopterin kapısı açıldığında, içerde bir çift mavi göz beklemiyordum. Şehvet dolu bakışları üzerimdeyken, ağzımdan kaçırdığım küfürle "Hassiktir!" dedim.
"Kartal?" Dedim, o ise helikopterden inerek dibime kadar girerken, her zamanki gülümsemesini takınmıştı "sana Mardin'de benden habersiz kuş uçmaz, demiştim" kendinden emin bir şekilde konuşmuştu, şuan gözüme aşırııı seksi görünüyordu.
Kartal ise bir anda kaşlarını çattığında, arkamı döndüm ve adamlarımın bana silah çektiğini farketmiştim. Kartal ise benden önce davranıp "Ben size Abendam'ın kılına zarar gelmeyecek demedim mi? Siz birde silah mı çekersiniz?" Kartalım öfkesiyle silahlarını indirmişlerdi.
Ardından hepsinin göğsünde kırmızı bir leke ve kurşun izleri oluşmuştu. Bir dakika bu leke değildi, Vurulmuşlardı! Kartal'ın gözlerinin içine baktığımda büyük bir hırs arzusu görüyordum. Kartal düşündüğümden de tehlikeli bir adamdı.
"Sen az önc-" sözümü keserek. "Az önce benim emrime karşı gelip, sana silah çektiler." Bir dakika içinde neler yaşamıştım.
"Onlar benim adamlarımdı ve sen-" sözümü tekrardan keserek. "ve ben onları satın alıp, işimi gördükten sonra da öldürdüm, adamlarına çok güveniyorsun, dikkat etmelisin!" Dedi benden intikam almışçasına konuşurken.
"Ben kendimden ve Allah'tan başka kimseye güvenmem!" Arkamı dönüp gidecekken.
"Nereye gidiyordun küçük kız?" dedi bana biraz daha yaklaşarak, başıyla helikopteri işaret etmişti. Sessizdim, ilk defa hayatımda verecek cevabım yoktu.
"Bana güvenmesen de sözüme güvenmelisin çünkü ben sözünün eri bir erkeğim, dediğimi yaparım." Erkekte ne erkek hoyyy maşallah.
"Şimdi benimle, bu helikopter ile Mardin'e geliyorsun, ve hiçbirşey olmamış gibi davranıyorsun aksi takdirde, abini ile ablamı bu saatten sonra, ne sen kurtarabilirsin, ne de ben!" bana emir verirken. "Bana emir vermenden ve senden nefret ediyorum!" Dedim sert adımlarınla ve sinirle helikoptere doğru ilerlerken.
Anasını satayım sanki Wattpad kitabında, zengin, bad boy, yakışıklı mafya, güzel, masum ve fakir kızı kaçırıyor.
🌪
3 saate geldiğim yolu, şimdi geri dönüyordum. Hayata bak anasını satayım, sen o kadar saatlik yolu yap ama bir şoklu dondurma alma Ender'e! Abendam Şuan konumuz bu mu???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK' ŞEHVET
Teen Fiction"Arzular, Engeller; Aşk ve Gurur" Hırs mı? Şehvet mi? Abendam Soydan demek, Hırs demekti. Abendam olmak bunu gerektirirdi. O buna mahkum bırakılmıştı, hırsına yenilen bir kadın, kadının hırsına aşık olan bir adam. Güç mü? Şehvet mi? Kartal Azametoğ...