Nasılsınız canlarımmm?Önceki bölümü nasıl buldunuz ??
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 🫶🏻😙
Hadi yeni bölüme geçelimm
Sizi seviyorummm 🩷
17. Bölüm
Evlilik neydi? Çıkar ilişkisi mi, yoksa temelinde sevgi ve güvenin olduğu sağlam bir yapı mı? İnsan oğlu hastalıkta sağlıkta beraber değil miydi?
"Güvenmekten korkarsan eğer kaybedersin."
Kartal'ın konuşması ile kızın yüzündeki morlukları farketmiştim. Bunları Baran mı yapmıştı? "Kartal sakin ol hastanedeyiz!" Dedim onu zorla içeri sokarken.
Evet Baran'ın beyninde çok sinsi bir tümör vardı, bu tümör onun hal ve hareketlerini de etkileyebilirdi. Belkide objektif olmak gerekiyor.
"Ne sakini ya, Bu halde bırakılır mı bir insan?" Dedi öfkeyle konuşarak. "Kartal!" Dedim kızın yüzünü ifade ederek. Kartal ise şok olmuş gözlerle Baran'ın eşine bakıyordu.
"Bunu sen mi yaptın lan it!" Dedi Baran'a dönerken. Baran ise burun kemerini sıkarak konuştu. "Ben ne yaptığımı bilmiyorum oğlum kafamda bir ses sürekli napmam gerektiğini söylüyor." Dediğinde durumunun gittikçe kötüleştiğini anlamıştım.
"Adın neydi?" Dedim Baran'ın eşine dönüp. "Yasemin, senin?" Sakince konuştuğunda, elimi uzatarak konuştum. "Abendam." Dedim tokalaşırken. "Seninle baş başa konuşabilir miyiz, müsaitsen?" Dediğimde kafa salladı.
Kartal ile Baran'ı baş başa bırakırken aşağı kafeye inmiştik. "Konuyu çok uzatmayı sevmem yasemin, hemen sadede geleceğim." Dediğimde yavaşça kafasını salladı. "Neden bu haldesin, ne oldu?" Dedim suratına hayretle bakarak.
"Bak belki beni çok yanlış tanıdın şuan ama durum bildiğin gibi değil. Baran son zamanlarda çok değişti, evet biz birbirimizi severek evlenmedik ama 3 aydır şiddet görmeye başladım. Bana saygı duyardı önceden, sahiplenirdi, şimdi ki hal ve hareketlerini anlamıyorum." Dediğinde gözleri dolmuştu.
Masadaki elini tutarak konuştum. "Bunu kendi isteği ile yapmadığını biliyorsun değil mi?" Dediğimde derin bir nefes verdi. "İsteyerek veya değil ben daha fazla dayanamıyorum Abendam. Bundan önce de adam akıllı bir ilişkimiz yoktu." Dediğinde boşanma konusunda kararlı olduğunu anladım.
"Özel değilse, nasıldı ki ilişkiniz?" Dedim merakla. O ise anlatmaya ihtiyacı varmış gibi hemen konuştu."Dediğim gibi biz birbirimizi severek evlenmedik, o yüzden aramızda hiç bir şekilde karı koca ilişkisi olmadı. Sadece birbirine mahkum iki insanız, ailem bile bu evliliğe artık onay vermiyorken, söyle ben ne yapayım?" Dediğinde anlayışla kafamı salladım.
"Bak Abendam, zeki bir kadına benziyorsun. Doktor olmuşsun kendi emeklerin ile hastane açmışsın. Beni anlayacağını umuyorum, bir derdi sıkıntısı olursa ben her zaman Baran'ın yanındayım ama bu evlilik artık daha fazla devam edemez." Diyip masadan hızla kalkmıştı.
"Nereye ?" Dedim bende ayaklanarak. "Uçağım var, yetişmem gerek. İtalya'ya gidiyorum." Dedi ve ardından hızla uzaklaştı.
Olanların sorumlusu ne Baran'dı ne de Yasemin. Yine tüm suçlu aileleriydi. Belkide Baran'ın bu hareketlerini bahane ederek boşanma kararı aldı? En iyisini yapmıştı. Sevmediği bir adamla ömür mü geçirecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK' ŞEHVET
Teen Fiction"Arzular, Engeller; Aşk ve Gurur" Hırs mı? Şehvet mi? Abendam Soydan demek, Hırs demekti. Abendam olmak bunu gerektirirdi. O buna mahkum bırakılmıştı, hırsına yenilen bir kadın, kadının hırsına aşık olan bir adam. Güç mü? Şehvet mi? Kartal Azametoğ...