12- Arzu

328 15 15
                                    


Nasılsınızzz??

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen 😙

Hadi yeni bölüme geçelim.

12. Bölüm

Yine geçmişimle karşı karşıyaydım. Anneannemi görmek vicdan azabı çekmeme sebep oluyordu. Onu her gördüğümde kollarıma yığılan dedem aklıma geliyordu.

Dedem ile anneannem mantık evliliği yaparak evlenmişti ama yine de kadının kocasını, kendi torunu öldürmüştü. İlk öğrendiğinde bana biraz tavır takınsa da sonra dedemin ecelinin geldiğini düşünmüştü.

"Anneanne?" Dedim elindeki altın kemerle bana doğru gelirken.

O ise bana yaklaştığında alnımı öperek konuştu. "Kuzum benim, ne kadar güzel olmuşsun." Dedi beni süzerken. Ardından elindeki altın kemeri kuşağımın üzerinden geçirdi.

"Ne işin var senin burda?" Dedim kimsenin duymayacağı tonda konuşarak. "Kartal damadım getirttirdi beni buraya." Dediğin de aslında Kartal'ın bana iyilik yapmak istediğini anlamıştım. ama başlı başına aslında kötülük yapmıştı.

"Ne kadar beyfendi çocuk böyle, ona teşekkür etmelisin." Dedi.
Şimdiden ne yapmam gerektiğini söylemeye başlamıştı bile.

Anam çıldıracam ha!

Heh sende geldin iç ses tam oldu!

Bensiz sarmıyor ama sus.

"Anneannecim biz senle bu konuları sonra konuşuruz, teşekkür ederim kartal'cım." gözlerimi belerterek Kartal'a bakıyordum.

...

"Aferin iyi halt yedin." Dedim gelin damat odasında otururken.
"Allah aldık başımıza işi." Dedi Ender alnını ovuşturken. "Niye bu kadar gerildiniz ki? Alt tarafı kadın hayırlı olsuna geldi." Bu sefer konuşan Boran olmuştu.

"Lan kadın deli deli!" Dedi Ender bir anda öfkeyle konuşarak. Gözlerimi üzerine çıkarttığımda konuştu. "Pardon Abendamcım."

"Yok sende haklısın, kızını kaybetti ardından kocasını normal." Dedim anneannemi anlamaya çalışırken.

"Ben deli falan değilim." Bir anda anneannemin içeri girmesiyle hepimiz dona kalmıştık.

"Sende annen gibi olacaksın, bu adamda senin sonun olacak! Hani hiç evlenmeyecektin şimdi sevgi dolu gözlerle bu adama bakıyorsun." Dedi ağlamaklı çıkan sesiyle.

"Anneanne ben annem değilim! Başlama yine." Dedim sesini bastırmak isterken. "O şerefsiz baban yüzünden oldu her şey, onun uçkuru yüzünden benim kızım öldü!" Dedi hiddetle.

Ben ise sakinleştirmek istercesine ona sarılmıştım. "Tamam geçti ağlama bak ben burdayım yalnız bırakmayacağım seni." Dedim ona konuşarak.

"Hani annen gibi doktor olacaktın? İnsanları iyileştirecektin, katilsin sen!"  Beni itip gözlerime öfke ile bakarken. Düşmek üzereyken beni Kartal tutmuştu.

"Anneanne Şuan bunları konuşmamın vakti değil." Dedim boğazıma oturan yumru ile.

O ise Boran'a kitlenmişti. "Yenge anneannen niye bana böyle bakıyor?" Dediğinde bende bakışlarını anlamamıştım.

SOĞUK' ŞEHVET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin