Nasılsınız bebeklerim???
Bundan sonraki bölüm bayramdan sonra gelecek şimdiden bayramınız mübarek olsun.
Kocaman öpüyorum siziii
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfennnn.
Ateşle barut/ Sertap erener
15.Bölüm
"KARTAAL." Dedim gür çıkan sesimle, bir hışımla yanıma ulaşmıştı. Bize silah sıkan,
kartal ile aşağıda görüşen sarı çiyan'dı yani cemal'in kız kardeşi, ahu."İyi misin?" Dedi baştan aşağı beni süzerken. "İyiyim sende bir şey var mı?" Dedim dikkatle vücuduna baktığımda ama hiç bir şey yoktu. "Bitirdim ikinizi de, biliyordum böyle bir kahpelik yapacağını Abendam!" Diye hırsla bağıran Ahu'ydu.
Üniversite hayatım boyunca hep beni kıskanmış, beni taklit etmişti. Bir de yetmezmiş gibi zamanında sevgilimle yatmıştı kaşmer. Şimdi de kocama göz dikti.
"Şimdi elime düştün". Dedim silahımı elime aldığımda.
Kafamı yavaşça eğip ayağına sıkmıştım. Hızla, Ne olduğunu bile anlamayan ahu ayağındaki kana odaklanmıştı. O benimle savaşacak kalitede bir kadın değildi."Sen kendini ne sanıyorsun be?"
Dedi acı içinde inleyerek. "Seni yerde süründüren kadınım."
Dedim rahat bir şekilde duvarın arkasından çıkıp ona doğru yaklaşıyordum. Eli titrerken silahını bana doğrulttu. "Yaklaşma! Sıkarım acımam." Dediğinde silahı tutan elini büküp onu duvara yapıştırmıştım."Abendam!" Dedi Kartal olanlara hayret ederken. "Kes sesini Kartal. senle de görüşeceğim!"
Dedim öfke dolu sesimle. Kartal ise gözlerimde ki öfkeyi gördü.
müdahalede bulunmak istemeyerek geri çekildi."Yine mi kıskançlık krizlerin mi tuttu Abendam? üniversitede de böyleydin sen, Mete'yi elinden aldım diye sürekli benle uğraşıyordun." Dedi acı ile karışık alay dolu sesiyle.
"Sen sadece benim eskilerime layık bir sürtüksün! Ve hep öyle kalacaksın." Dedim saçlarını daha sert çekerek. "En çok ne garibime gidiyor biliyor musun Abendam? Hayat teyze için o kadar hırslı bir şekilde okudun, her şeyden, gençliğinden vazgeçtin. Ama para için milletin altına yatıyorsun!" Dedi söylediğim lafları yedirememişti.
Annemi de kattığında son sinir kat sayıma ulaşmıştım. Normalde hemcinslerimi dövmezdim ama buna özel bir istisna yapabilirdim tabi ki.
Ahu'yu sertçe yere fırlattığımda üzerine eğilip şiddetle yüzünü yumruklamaya başlamıştım. "Amını astarını siktiğim! Sen kimsin? Sen kimsin de benim annemi ağzına alıyorsun. Ben sen miyim para için onun bunun altına yatacağım? Kocam lan o benim! Kocam!" Dedim ve bağırmaya devam ettim.
"Kaşmerin tekisin sen, anca abinin kuyruğunda dolaş, onun pisliklerini topla. Mezun bile olamadın üniversiteden beyinsiz. Seni cebimden çıkarırım lan." Dedim öfkeyle.
Sinirden gözüm dönmüştü, gerçekten ağzını kırmıştım. Ağzı yüzü kan içindeydi ama onu öldürmek istercesine vurmaya devam ediyordum. "Abendam dur, öldüreceksin!"
Dedi kartal bizi ayırmaya çalışırken. Hayretler içerisinde izlemişti olan biteni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK' ŞEHVET
Ficção Adolescente"Arzular, Engeller; Aşk ve Gurur" Hırs mı? Şehvet mi? Abendam Soydan demek, Hırs demekti. Abendam olmak bunu gerektirirdi. O buna mahkum bırakılmıştı, hırsına yenilen bir kadın, kadının hırsına aşık olan bir adam. Güç mü? Şehvet mi? Kartal Azametoğ...