Nasılsınız güzellerimmmŞimdiden bayramınız mübarek olsunnn 🫶🏻😙
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. 🥹
Ukul demek zeka demek bu arada
Hadi yeni bölüme geçelim.
14. Bölüm
Yüzüme vuran gün ışığı ile gözlerimi açmıştım. Yavaşça hareketlenirken, kasıklarımdaki ağrı ile sessizce inledim. Yataktan bile kalkamaz haldeydim. Şimdi doyumsuzluğumun bedelini ödüyordum. Ama hissettiklerime değerdi!
Muhteşem gecemizden sonra gün doğumuna kadar birlikte olmuştuk. En son duşa girdiğimizi hatırlıyorum. Sonrası yoktu.
Sağ tarafımda yatan Kartal'ın yavaşça göğsünden kalkmıştım. Sahi dün ne demişti o bana? Seni seviyorum demişti. Aşk hayatım hep boktan olduğu için güven problemlerim vardı. Ama Kartal sanki bunların hepsini çoktan aşıp etten duvarı kaldırmıştı bile.
Yüzüne eğilip, sol elimle saçlarını severek kulağına fısıldadım. "Gözlerin zehri şarap eder mi?"
Alıp içsem beni sarhoş eder mi?
Ey ruhuma kır alemi papatya,
Beni böyle koyup gitme olur mu?
Şaçıyla oynamaya devam ederken, yavaşça gözlerini aralayıp, saçımı seven kartal, yarım ağız gülümseyip "Günaydın." Dedi.
"Günaydın." Diyerek yüzüme bir gülümseme yerleştirmiştim.
"Her sabah beni böyle uyandıracaksan, sürekli uyumaya hazırım gülüm." Dediğinde küçük bir kahkaha attım."O bir kereydi, kendinizi çok alıştırmayın beyfendi." Dediğimde beni hızla altına almıştı. "Ahh." Diye yüzümü buruşturduğumda, telaşla konuştu. "Ne oldu canını mı yaktım?"
"Hayır, sadece bacaklarımdan kasıklarıma kadar her yerim ağrıyor." Dedim ağrımın dinmesi umuduyla. "İlk seferin olduğu için canın yandı, zamanla alışırsın." Dedi serserice sırıtarak.
"İlk seferim olduğunu nerden biliyorsun?" Evet dilimin ayarının olmadığını Şuan kanıtlamıştım. O ise beklediğimin aksine sakin çıkan sesiyle konuştu. "Sence?" Dediğinde bana çarşafın üzerindeki kan lekesini gösteriyordu.
Bu adamın hep 1-0 önde olması sinirlerimi bozuyordu.
Üzerimden kalkıp beni belimden tutup kucağına almıştı. "Nereye?" Dediğimde banyoya doğru ilerliyorduk. Benı ılık suyun altına sokmuştu, eski bir doktor olarak söylüyorum, yaptığı tedavi yöntemi doğruydu.
Allah bilir kaç kadınla oldu da bunları biliyordu. "Sen nerden biliyorsun bu suyun bana iyi geleceğini?" Dedim sinsi bakışlarımı üzerine çıkartarak.
"İnternetten araştırdım, merak etme her önüme gelen kızla yatmadım, evet ilişkilerim oldu ama içine boşaldığım tek kadın sensin." Bu itirafı beklemiyordum açıkçası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK' ŞEHVET
Fiksi Remaja"Arzular, Engeller; Aşk ve Gurur" Hırs mı? Şehvet mi? Abendam Soydan demek, Hırs demekti. Abendam olmak bunu gerektirirdi. O buna mahkum bırakılmıştı, hırsına yenilen bir kadın, kadının hırsına aşık olan bir adam. Güç mü? Şehvet mi? Kartal Azametoğ...