3- Yenge

315 23 13
                                    


Nasılsınızzzzz??

Önceki bölümü nasıl buldunuz?

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum 😋


3. Bölüm

Ruhum kanıyordu, babamın acı içerisinde kollarımda kıvranışı, özür dilemesini aklımdan atamıyordum. Herşeyi oldunda bir evlat olmayı beceremedin be Abendam.

Sahi Reza ağa baba olmayı becermiş miydi?

Camdan kalp atışlarını izliyordum, doktor kalp krizi geçirdiğini ve stresten uzak durması gerektiğini söylemişti, karısı olacak güldan karşımda oturmuş yanında ise kardeşim Barzan oturuyordu, aramızda büyük yaş farkı yoktu, ben 25 o ise 22 yaşındaydı.

"Geldiğin gibi uğursuzluğunu da getirdin be" dedi ince sesiyle, kulak çınlatacak şekilde konuşan kadına, ters bi bakış atıp Barzan'a seslendim. "al şu ananı başımdan elimde kalacak." dedim sinirle tıslayarak.

"Bak birde cevap veriyor, edepsiz senin karşında anan var anan haddini bil." benim annem yoktu! Benim annem kollarımda can vermişti.

"Ana yeter! sus hele, içerde babam yatıyor. Sen hala ne derdindesin!" Dedi Barzan, annesine ters bir şekilde bakarken.

"Sen bu yılanı mı savunursun bana?! Ne geldiyse başımıza, onun yüzünden gelmedi mi zaten?" Dedi öfkeyle tıslarken.

Aynen amk kıyamet kopsa benden bilecekler.

"Anaa-" Dedi barzan anasını susturmak için atılırken, sözünü kesen ben olmuştum, ayağa kalkıp karşısına dikilerek, belimdeki silahı çıkartırken konuşmaya başladım. "Eğer tek kelime daha edersen, acımam oğluna sıktığım gibi sana da sıkarım." dedim silahımın namlusunu Güldan'a çevirirken.

"Vışşş anası kılıklı yılan!" Herkes beni anneme benzetirdi, o da benim gibi silah kullanmayı çok severdi, nerden bilsin sevdiği şeylerin onun sonu olacağını?

Dediği şeyle gurur duyarak yerime oturdum, evet yılanları severdim.

Barzan daha fazla dayanamayacak oldu ki aşağı inmişti. Oğlu gider gitmez yine çenesini açmıştı.

"Ne diye geldin sen?" Dedi yüzünü buruşturarak bana bakarken, içimden sabır çekerken cevap verdim "bir laf var bilir misin? İnsanın başına ne gelirse ya meraktan ya-"başındaki yazması ile ağzını kapatarak, "vışşş tamam sus kız" dedi utanmış gibi davranırken.

Bu tür şeyleri nedense pek takmazdım, cinsellik vb şeylerden utanmazdım, utanacak ne vardı ki bence doğal birşey sonuçta bir ihtiyaç.


🌪

Babam taburcu olmuştu, bende konağıma geçmiştim çoktan, Eminim Ender meraktan deliye dönmüştü.

"Nerdesin kızım sen?!" Dedi sinirle bana bakarken, bense çantamı koltuğa fırlatarak, rahat bir şekilde cevap verdim. "Babam kalp krizi geçirdi bende merhametime engel olamadım." dedim rahatça "NE?!" Dedi gözlerini pörtleterek "Bir şeyi yok taburcu oldu." dedim rahatça.

"Yarın aşiretler, ağalar falan toplanıyormuş, niye??" Oha amk, ne ara yayıldı haber! "Sen nerden duydun?" Dedim. O ise az önce sinirli değilmiş gibi "Badenin kafasına silah dayayıp zorla dedikodu yaptırttım." birde bana manyak derdi! bade asistanımdı, açık telefon görüşmesi esnasında duymuş olmalıydı, şarjımda o yüzden bitmiş olmalı ya.

SOĞUK' ŞEHVET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin