4- kaçış

272 16 14
                                    

Herkese merhabaa 😋

Önceki bölümü nasıl buldunuz?

Ne kadar sıklıkla bölüm atmalıyım?!

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 😙💕

4.Bölüm

"Ağam Salih Seçkin ve adamları gelmiş, yengeyi istiyorlar." dedi beni işaret ederek.

"Ne demek lan yengeyi istiyorlar!" Dedi daha da gerilirken.

"Yenge eğer onunla gitmezse, buradaki tek kişiyi bile sağ çıkartmazmış." Dedi bakışlarını yere eğerken.

"Aşağı inip o iti arkalı önlü sikmezsem bana da Kartal Azametoğlu demesinler." dedi öfkeden hiddetle konuşurken, silahının şarjörünü kontrol ettikten sonra.

"Ben dururken sana düşmez Kartal ağa!" Dedim belimdeki silahı bir hışımla çıkartırken "Bakalım derdi neymiş bu itin."diyerek aşağı indim.

Peşimden Kartal ve Azad geliyordu, Ender'e haber edip aşağı gelmesini söylemiştim, bakalım derdi neymiş bu şerefsizin.

"Azad, Boran'a haber et adam göndersin sayımız az." Dedi emir verirken.
"Gerek yok ben hallederim." dedim arkam dönük, kapıya doğru adımlamıştım.

"Sen neyi halledeceksin?" Beni galiye almıyordu! Daha beni tanıyamamıştı, yazık.

"Senin halledemediklerini." Ardından Ender'den gelen mesajı açarak
"Arkadaki adamları indirttim bile." Dedim yüzüme sinsi bir gülümseme oturturken.

"Sen, sende mi bu iştesin." Dedi merakla bana bakarken. "Bir kendimi kaçırtmadığım kalmıştı amına koyayım." "Küfür etme Abendam!" Dedi emir verirken,

Kartal bakışlımmm

"Dışarı da birileri var mı? Bizimkiler dışında." Dedi benim aksime rahat çıkan sesiyle. "Hayır ağam, herkesi içeri aldırdım." Dedi azad, Kartal'ın ne yapmaya çalıştığını anlamayarak.

Evden rahat adımlarım ile çıkmıştım. Kartal muhtemelen deli olduğumu düşünüyordur, diye düşünürken arkamdan geldi.

"İşte burdayım Salih seçkin! Ama seni göremedim, Yoksa yine adamlarının arkasına mı saklandın?" Dedim silahımla oynarken.

Siyah büyük minibüsünden inerek güya hava kesiyordu kodumun görgüsüzü.
"Burdayım güzelim! Çok mu özledin beni?" Dedi benle alay ediyordu piç "seni değil özlemek siklemem bile!" dedim iyice gerilirken, "seni almaya gelmiştim bend-" sözünü kesen Kartal'ın öfkeli sesiydi.

"lan sen kimsin it, kimsinde benim evime gelip, benim konağımdan, müstakbel karımı almaya çalışırsın?" Kartal'ın yüzündeki damarları belirginleşimişti, burnundan soluyordu.

Lan ben senin nerden müstakbel karınım?!

"Abendam zorluk çıkartma ve benimle gel." dedi dişlerinin arasından tıslayarak, bana emir veriyordu, gelde sikme şimdi.

SOĞUK' ŞEHVET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin