13- ihtiras

397 14 3
                                    



Nasılsınızzzz

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn.

İyi okumalar.

13. Bölüm

Dışardaki hava buz kesiyordu. Böyle havalarda sürekli grip olduğumu bildiğim için kalın giyinecektim. Önce duşa girip temizlendikten sonra hızla saçlarımı kurutmuştum. Saçımda kalıcı fön olduğu için düzleştirme gereği duymuyordum.

Banyodan bornozla çıkıp, giyinme odasına geçtiğimde kartal saatini takıyordu. Gözlerimi gözlerine değdirmeden, hızla giyineceğim kıyafetleri alıp banyoya geri dönmüştüm.

Nah sana baklava, bundan sonra sana nah baklava.

Nah sana Abendam!

O da arkamdan kaşlarını çatarak bana bakakalmıştı. Üzerime geçirdiğim takıma uygun makyajımı yapıp kırmızı rujumu da patlatmıştım.

Eldivenlerimi siyah çantama koyduktan sonra stilettolarımı da altıma geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eldivenlerimi siyah çantama koyduktan sonra stilettolarımı da altıma geçirdim. Banyodan çıktığımda Kartal telefonu ile görüşüyordu. Telefonumun çalması ile çantamı yatağa bıraktıktan sonra telefonu açtım.

Arayan istanbul'daki üniversite hocamdı üzerimde emeği çoktu.
Onun sayesinde erken yaşta uzman doktor olmuştum. Şuan annemin adına açtığım hastanede çalışıyordu. "Efendim hocam." Diyerek sevinçle telefonu açmıştım.

Ona karşı büyük bir hayranlık ve sevgi besliyordum. O benim manevi babamdı.

"Evlenmişsin ve haberim yok kızım." Dediğinde güldüm. "Her şey çok hızlı gelişti hocam." Diye cevap vermiştim. "Siz nasılsınız, iyi misiniz?" Dediğimde Kartal kaşlarını çatmış pür dikkat beni izliyordu. "Her zamanki gibi mükemmelim." Dediğinde iyi olduğunu anlamıştım.

"Senden bir şey rica edeceğim Abendam." Dediğinde meraklandım. "Buyurun hocam." Diyerek ciddileşmiştim. "Bakan aradı beni, rica etti bir Ameliyat yapmamız gerek ve beni en iyi asiste edecek öğrencim sensin." Dediğinde konuştum.

"Hocam ben mesleği bı-" sözümü kesmişti. "Biliyorum ama senden rica ediyorum lütfen. Çok komplike ve ameliyatı senden başkasına güvenemem." Dediğinde durumun ciddi olduğunu anlamıştım.

"Peki siz bana tahlil sonuçlarını, Mr görüntüleri ve diğer bilgileri gönderin ben ilgileneceğim." Dediğimde güldü. "İşte annesinin kızı." Dediğinde tebessüm etmiştim.

"Hasta 15 gün sonra ameliyat edilecek, o süre zarfında hastanene geri dönmeni istiyorum." Dedi. "Merak etmeyin yetişeceğim." Demiştim.
Çok heyecanlıydım uzun süre sonra ameliyat yapacaktım.

SOĞUK' ŞEHVET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin