Nasılsınız güzellerim?Sınava girenlerin sınavı umarım güzel geçmiştir.
Lafı uzatmayı çok sevmem oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
11.BölümKartal AZAMETOĞLU
Abendam'ı bir hışımla arkama aldığımda o çoktan hazırlığını yapmıştı. "Ne işin var lan senin burda it." Diye öfkeyle konuşmuştum, hala silahını bize doğrultuyordu.
"Hayatımı mahvettiniz lan siz! Yaşatır mıyım bundan sonra sizi?" Tam konuşacakken Abendam atıldı. "Lan sikerim senin hayatını. Sen hala akıllanmadın mı?" Dedi önüme geçmeye çalışırken.
"Kes lan sesini, yaptığın orosbuluklar yüzüne bu halde bu aile!" Söylediklerini algıladıktan sonra "lan sen kimsin-" diyerek üstüne yürürken Abendam'ın sesi ile durdum. "Lütfen sakin ol."
"Ne sakini bu iti elimden kim alacak şimdi?" Tam üzerine yürüyecekken yine konuştu.
"Kesin lan tantanayı." Diye bağırdığında bu sefer konuşan Abendam olmuştu. "Abim büyümüşte bana silah çekiyor." Diye Alay dolu sesiyle konuştu."Kes sesini lan, ecelin gelmiş hala konuşuyorsun." Diye konuştuğunda ilk atak Abendam'dan gelmişti. Abisinin silahı tuttuğu elini vurmuştu Muhammet iti acı içinde inlerken konuştu. "Gerizekalı, önce silah tutmayı öğren."
Emrim üzerine bölgeye yerleştirdiğim keskin nişancılar iti göğsünden vurmuştu. Ben Abendam'ı buraya getirdiğimde onu riske atacak kadar aptal değildim. Çevresinde düşman çoktu. Ama beklemediğim bir hamle yapmıştı bu it.
"İyi misin?" Diye Abendam'a döndüğümde hala soğukkanlılığı üstündeydi. "İyiyim, lütfen gidelim mi?" Dediğinde gecemizi zehir eden adamı götürmeleri için adamlara haber vermiştim.
Yat iskeleye yaklaştığında hızla arabaya binmiştik. "Bu saatte babamın konağına gideceğim, tepskini çok merak ediyorum." Diye alayla konuşmuştu. Konuyu değiştirmeye çalışıyordu duygularını önemsemeyen bir kadındı yada böyle olmak zorundaydı.
"İyi misin? Benimle konuşabilirsin." Dediğimde konuşmaya başladı. "Benim kimsem yok Kartal. Anlatmak istiyorum ama anlatamıyorum." Dediğinde yaptığım tespiti doğruladı.
"Anlat bana seni dinlerim." Dedim bacağının üstündeki elini tutarken. Birbirimize çok hızlı alışmıştık ya da bana böyle geliyordu.
Beni şaşırtarak konuşmaya başladı. "Ben ne yaptım ki onlara, annemin sebebi onlar benim bu halde olmamın sebebi onlar ama orosbu olan ben oluyorum." Dedi. O itin leşini kesinlikle ayaklarının altına serecektim! sesi titrerken, tekrar konuşmaya başladı.
"Biliyor musun annem bir cerrahtı, işinde çok başarılıydı. Bende söz vermiştim ona o yüzden kaçtım, doktor olabilmek için. Oldum da ama niye böyle oldu ki? Sadece insanların hayatına dokunmak onları yaşatmak istemiştim. Ellerimi kana bulamak değil." Dediğinde sarhoş olduğunu anladım. Çok fazla şarap içmişti.
"Bak." Diyerek tekrar konuştu. "Cerrah olmuştum uzmandım." Diyerek lafına devam etmişti bende onun sözünü hiç kesmeden konuşmasına devam etmesine izin verdim.
"Ta ki dedemin beni o itle evlendirmek istediğini öğrenene kadar." Halis'ten bahsediyordu.
"Ben bir cehennemden zaten kurtulmuştum ama onlar beni tekrar cehenneme atmak istediler." Derin bir nefes aldı. Artık açık konuşuyordu, benden bir şeyler saklamak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK' ŞEHVET
Teen Fiction"Arzular, Engeller; Aşk ve Gurur" Hırs mı? Şehvet mi? Abendam Soydan demek, Hırs demekti. Abendam olmak bunu gerektirirdi. O buna mahkum bırakılmıştı, hırsına yenilen bir kadın, kadının hırsına aşık olan bir adam. Güç mü? Şehvet mi? Kartal Azametoğ...