פרק 3

פרק.
תודה לכל מי שמצביע ומגיב מעריכה את זה!
תהנו❤️

חלק 1 - הווה/ אוקטובר 2017 - לואי

המכונית של טיילר עוצרת מול הבית שלי ואני תופס את השלט של השער. אני לוחץ על הכפתור והחבר שלי מנצל את ההזדמנות לנשק לי את הלחי. אני מחייך כמו טיפש מאושר שאני מרגיש שהוא עושה את זה ואפילו מרשה לעצמי לעצום עיניים. זה סוג של תשומת לב קטנה שגורמת לי להתאהב בו קצת יותר כל יום. זה עתה חזרנו משדה התעופה. זה עתה בילינו את סוף השבוע ברומא ואני חייב להודות שזה עשה לי טוב. טיילר צדק, ההפסקה האיטלקית הקטנה הזו הייתה רעיון טוב מאוד.

הצלחנו ליהנות מהעיר עם לילי. ביקרנו בקולוסיאום וטיילר צדק, היא אהבה את זה! הצלחנו לצאת לטיול בוותיקן כדי להתפעל מכיכר פטרוס הקדושה והגדולה, וברור שבלענו כמות די מפלצתית של גלידה ופיצה. המלון בו התארחנו היה פנטסטי. הסוויטה הייתה ענקית והצלחנו להפיק את המרב מהטיול הקטן הזה. גם אם בהתחלה לא רציתי ללכת לסוף השבוע הזה, אני מאוד שמח שהלכתי. לילי מותשת, אבל נרגשת מהטיול שחווינו. היא כל הזמן חזרה ואמרה שזה היה "הרבה יותר מגניב מפריז עם אבא הארי וברברה". אני לא אכחיש את זה, זה היה הסיפוק האישי שלי של סוף השבוע!

אהובי מכבה את המנוע כשאנחנו מגיעים אל מול הבית.

"הנה אנחנו הגענו." הוא לוחש, רוכן מעלי לנשק את שפתי.

״כן״אני לוחש נגד פיו, מחייך.

״אני אדאג למזוודות, תיקח את החבילה?״

אני מצחקק קלות כשאני מתרחק ממנו ומפנה את ראשי לאחור. לילי ישנה כמו תינוקת במושב הבטיחות שלה. ראשה מול הזכוכית, עיניה הקטנות עצומות ופיה פעור לרווחה.

אני מהנהן בראשי מרגיש את מבטו של טיילר עליי ולוחש:

"כן, אני על זה.״

אנחנו יוצאים מהמכונית ולילי, עדיין ישנונית, נצמדת אינסטינקטיבית לצווארי כשאני לוקח אותה בזרועותיי. טיילר כבר מחזיק את שני התיקים ופותח את דלת הכניסה ונותן לנו להיכנס, ואני ישר עולה לחדר של לילי. השעה 23:30 והיא הייתה צריכה לישון זמן מה. הנסיעה התישה אותה. היינו צריכים לחזור מוקדם יותר, אבל העדפנו ליהנות מהעיר עוד קצת. לקחנו את הטיסה האחרונה.

אני משכיב את לילי על מיטתה, מוריד את בגדיה במהירות ומלביש אותה בכותונת לילה. אני מניח נשיקה על מצחה כשאני מושך את השמיכה מעליה, ויוצא מהחדר. טיילר, מניח את המזוודה שלי במסדרון. אני אסדר את זה מחר בבוקר.

אני מוצא אותו בחדר, שואף עמוק. טיילר מחייך אליי וניגש לחבק אותי. אני מנשק את לחיו, מתכרבל לתוכו ועוצם את עיניי.

When I was your man-מתורגםWhere stories live. Discover now