𝟔. 𝐁ö𝐥ü𝐦 : 𝐘𝐚ğ𝐦𝐮𝐫 𝐃𝐚𝐦𝐥𝐚𝐥𝐚𝐫ı 𝐀ğ𝐥𝐚𝐫 𝐦ı𝐲𝐝ı?

245 35 23
                                    

Merhabalar...

Yeni bölümle ben geldim. Biraz uzun sürdü biliyorum ama zaten bölümleri on günle, iki haftada bir atıyorum daha doğrusu atmaya çalışıyorum.


Ve şunu söylemem gerekiyor, attığım her bölümde yorumlarını ve beğenilerini eksik etmeyip  hikayemi destekleyen okurlarıma çok teşekkür ediyorum, isim vermeyeceğim siz kendinizi çok iyi biliyorsun.🌸

Son olarak lütfen okuyup geçmeyin verilen emeğe saygı duyup beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin . Satır içi yorumlarınızı da heyecanla okumayı bekliyorum. İyi okumalar....

                             🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

(Yazarın  Anlatımıyla Demir'in Cephesinden)

Genç adam gözlerini sıkı sıkı bastırmış ekip arkadaşlarına uyuyor izlenimi vermeye çalışıyordu. Ekibin lideri olarak bu şekilde kalmak yerine görevi yönetmesi gerekiyordu ama sinirlerini ancak bu şekilde yatıştırabiliyordu.. Aksi takdirde pimi çekilmiş bomba gibi patlayacağından emindi.

Arkadaşları kendi aralarında konuşurken yutkundu, içi içini kemiriyordu. Buna sebep ise, kendi başına buyruk bir şekilde hareket eden genç kadını umursamamaya çalışmasındandı. Duygularında boğuşuyordu ve bu genç kadını önemsemek istediğinden değildi, asıl olan buna mecbur hissetmesindendi.

Her ne kadar genç kadına duyduğu tek şey nefret olsa da geçmişin tozlu raflarındaki gerçekler ruhuna acılarla çizilmiş izler bırakıyordu ve vicdanı da buna izin vermeyip yüreğinin tırmalanmasına sebep veriyordu. Ama yine de her ne olursa olsun aldırış etmeyeceğine yemin etmişti ve bu yemini bozmaya da hiç niyetli değildi. Sonuçta onu uyarmış, durdurmak için elinden gelen her şeyi yapmıştı, bu onun seçimiydi.

ÖLÜMDEKİ GİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin