אני לא זוכרת על מה היה החלום אבל אני יכולה להישבע שזה היה החלום הכי טוב שחלמתי בעשור האחרון, התעוררתי מסטירה, כן כן הדרך הכי כיפית לקום, אני כל כך שונאת גברים, אני כל כך שונאת את לוקאס, זה מזכיר לוקוס וזה שם של דג, רגע מה הוא עושה כאן.
הוא התקדם אלי בצעדים מאיימים, מתי לעזאזל הוא הספיק להתרחק "איך נכנסת לכאן?" שאלתי אותו.
"איך לא אמרת לי שאת מכירה אותו ליב, איך לא אמרת לי" אמר מתעלם בגסות מהשאלה שלי, מי זה אותו, למה באמצע הלילה.
הוא התקרב אלי והרים את ידו, משהו כסוף היה שם, וואטדאפק הוא ניסה לדקור אותי, הוא הצליח לדקור אותי, זאת לא הייתה דקירה יותר שריטה קטנה שהסכין הפסיכית שלו גרמה לי.
קמתי לפני פאקינג שלוש דקות וכבר אני הפכתי להיות עלמה במצוקה.
"עזוב אותי" צעקתי עליו מנסה לעשות את המבט הכי חודר שיש לי, ניסיתי להסתכל לתוך עיניו להפחיד אותו איכשהו.
"איך את מכירה את בוסמן?"
"הבוס שלך?"
הוא גלגל עיניים
"אני לא מכירה אותו"
"הוא שאל עליך" פאק. הלך עלי. האיש הכי מפחיד בכל מערכת השמש כולל החיזרים שאל עלי הלך עלי אני גופה."למה זה אמור להפריע לך?" שאלתי אותו
"איימתי עליך"
"אני לא אגלה לו, עכשיו לך"
"הוא יגלה לבד" הוא אמר בטון מאוד מפחיד, די כבר הוא לא אלוהים הוא לא יגלה משהו שרק שני אנשים יודעים עליו.
"הוא לא יכול מבחינה פיזית לגלות את זה" אמרתי לו
"זה בוסמן, הוא יכול לגלות הכל" טוב כנראה שמבחינתו בוסמן הוא האלוהים החדש.איפה יסמין?, אני צרחתי פה לפני כמה דקות והיא אפילו לא שאלה אותי מה קרה, זה לא הגיוני שהיא תשמע אותי צורחת ולא תשאל אותי מה קרה.
"איפה יסמין?" שאלתי אותו, הוא המשיך לעמוד מעלי בצורה מאיימת
"מי?"
"יסמין"
"מי זאת"
"היא גרה פה"
"אה, אני לא הייתי דואג לה"
"מה עשית לה?" התחלתי לדאוג ממש ממש ממש לדאוג
"כרגע כלום, בואי איתי ולא יקרה לה כלום" לא באמת הייתה לי ברירה אחרי שהוא אמר את זה הייתי חייבת ללכת איתו, בשבילה. בן זונה אני ארביץ לו וזה יכאב לו הזהרתי מראש זה יכאב.הלכתי אחריו, ניסיתי לסרוק את הבית אולי היא מתחבאת פה איפה שהוא.
הוא סימן לי בידו להכנס למכונית, נכנסתי מה אני כבר יכולה לעשות, החיים של יסמין תלוים בי.
היא התחיל לנסוע הנסיעה הייתה די שקטה ברור שהיא תהיה שקטה הוא חוטף אותי.
"אני אהרוג אותך" הוא אמר מפר את הדממה
"למה?"
"כי הוא יגלה שאיימתי עליך"
"אתה לא חושב שהוא יגלה שקברת אותי"
"גופה לא יכולה לעשות הרבה נזק, אדם חי יכול להחריב עולמות שלמים" הרגיש לי שזה משפט לחיים כן גם אני לא ציפתי ממנו להיות משורר ולהקריץ משפטים כאלה."איפה יסמין?"
"עד שלא תמותי היא לא תהיה בטוחה"
הוא פסיכי, זה רשמי עם תעודות.
YOU ARE READING
Rare Love
Romanceליב, היא הייתה מוצלחת לפניו, היא לא הייתה צריכה אותו, אבל כרגיל האדם מתכנן ואלוהים צוחק. היא מצטרפת לראש הכנופיה הכי קשוחה ואלימה, אדם שמלאך המוות הוא יובל המבולבל לידו, בוסמן. הוא יכניס אותה לעולם הפשע ולעולם שלו, לבלאגן ולשיגעון, היא תגלה את כל הצ...