נכנסתי לרכב שלו, ברור שידעתי מי זה, זה בוסמן, הוא בעצם מלאך המוות רק עם שרירים מוצקים.
"מי זאת?" הוא שאל
"יסמין היא הייתה חברה שלי, החברה הכי טובה שלי" אמרתי כל מילה נקטעה לי בגלל עוד דמעה שירדה, זאת הייתה אשמתי לא הייתי צריכה לברוח."מה הוא רצה מכן?"
"הוא לא רצה כלום ממנה הוא רצה ממני, הוא אמר ששאלת עלי שאלות והוא איים עלי לפני כמה ימים הוא פחד שתגלה" הדמעות הפסיקו לרדת."הוא חכם, הוא רצה להרוג אותך כדי שלא אגלה, או כדי שהוא יספיק לברוח עד שאגלה, הוא השתמש בשניה כק"
"יסמין, אל תקרא לה השניה" לא יודעת מאיפה היה לי את האומץ להגיד את זה למלאך המוות אבל היא מתה לפני שניה בערך תכבד אותה
"חוק ראשון כל עוד את רוצה להישאר בחיים אל תעיזי לקטוע אותי" הוא לא נשמע עצבני, זה היה מפתיע."היא נרצחה לפני כמה דקות בגלל הלוקוס שלך אתה יכול לנסות לכבד"
"המה שלי?"
"הלוקוס שלך"
"אוקי אז הלוקוס שלי השתמש ביסמין כפתיון" הוא התחיל לצחוק
"זה לא מצחיק"
"הלוקוס שלי, אני מבין שאת מדברת על לוקאס אבל זה נשמע כאילו אני מדבר על הזין שלי" האדמתי, ממש האדמתי
"לא התכוונתי לזה" אמרתי מאדימה אפילו עוד יותר ממה שכבר הייתי"אוקי אז היא הייתה הפיתיון שלו ואת היית המט את ממש אדומה את בטוחה שאת לא עומדת להתפוצץ" לא מצחיק
"כן, אני בטוחה שאני לא עומדת להתפוצץ אבל אני חושבת שאתה הבנת מה קרה כל הכבוד עשר מתוך עשר" הוא עשה תנועה של לא עם הראש."חוק שני לא מחלקים לי ציונים, עגבניית שרי יקרה"
"זה חוקים לי? או"
"חוקים כללים, אני מצפה מכולם להכיר אותם"
"אתה מפרסם אותם איפה שהוא או שאנחנו אמורים לנחש"
"אני אוהב את משחק הניחושים, אני גם די טוב בו"
"אוקי" במהלך השיחה עלה לי רעיון, רעיון שהוא אולי קצת פסיכי אבל הוא יכול להיות שווה את זה"אתה מחפש עובדים?"
"את לא כבר עובדת אצלי עגבניית רודריג יקרה?"
"לא ככה, אני רוצה עבודה שהיא יותר פיזית, שהיא יותר" הייתה שתיקה במכונית היא הופרה על ידו כשהוא התחיל לצחוק"אולי כדאי לי לשמור עליך בתור ליצנית"
"אני רצינית, אני יכולה להיות אחלה חיילת"
"למה שתרצי להיכנס לעולם הזה?"
"כי גברים כמוהו מכניסים אותי בכוח לעולם הזה, אני רוצה להגן על עצמי, גם תחשוב עליך"
"חוק שלוש אני לא צריך הגנה הגנה צריכה אותי"
"האויבים שלך יצפו לזה, אתה יכול לגבור על חמש בקלות" הוא השמיע קול של צקצוק עם הלשון נו באמת אני רוצה לראות אותו מתגבר לבד על יותר מחמש אנשים "מה אם יהיו שם מאה?"
"אני אצליח לגבור על רובם"
"אנשים יזלזלו בי כי אני אישה, הם לא יזלזלו בכוח שלך, אם תצטרך עזרה אני אוכל לעזור לך וככה גם אם אתה גובר על תשעים ותשע אנשים אני אגבור על האחד שיכל להרוג אותך"
"את בהחלט לא טיפשה, אני אשקול את זה"
"אתה לא צריך לשקול פשוט תגיד כן, תן לזה צאנס"
"אוקי, אבל רק אני אאמן אותך, אם את עומדת להילחם איתי, את תצטרכי לדעת לעשות את זה כמוני ובלי בכי חוק מספר חמש אם תרצי"
"אתה נותן לי ויבים של bdsm עם כל החוקים האלה"
"אה שם את רוצה להיות שותפה שלי"האדמתי שוב אפילו יותר מהפעם הקודם והוא צחק, פשוט צחק.
הוא יאמן אותי, מלאך המוות עומד ללמד אותי איך להילחם.
YOU ARE READING
Rare Love
Romanceליב, היא הייתה מוצלחת לפניו, היא לא הייתה צריכה אותו, אבל כרגיל האדם מתכנן ואלוהים צוחק. היא מצטרפת לראש הכנופיה הכי קשוחה ואלימה, אדם שמלאך המוות הוא יובל המבולבל לידו, בוסמן. הוא יכניס אותה לעולם הפשע ולעולם שלו, לבלאגן ולשיגעון, היא תגלה את כל הצ...