קראתי את שתי הספרים, מצד אחד זה פתטי מצד שני לא היה לי מה לעשות חוץ מזה, בוסמן הלך והשאיר אותי לבד, כל מה שנשאר לי לעשות זה לקרוא ולאכול, ספוילר קטן לגבי האוכל יש לו רק מעדני חלבון, אני חושבת שזה היה בצהריים כשמישהי נכנסה והביאה איתה צלחת עם אוכל, ככה גיליתי שאני לא אמות כשתזונתי מבוססת רק על מעדני חלבון.
הספר של החוקים היה משעמם וכשקראתי את הספר של הסקס כל מה שדמינתי זה את בוסמן הולך וקונה את הספר, אוי זה בטח היה גדול, אני מנסה לדמיין את הפנים של המוכרת כשמישהו כמו בוסמן קונה את "המדריך לסקס המושלם" אוי זה בטח היה מצחיק כל כך.
סידרתי את שאר בגדי בארון, עדיין לא גיליתי איפה לשים את הכביסה, אני חייבת לשאול את בוסמן על זה, הדלת של הבית נפתחה, שמעתי את זה לפי הרעש המוזר שהיא עושה כשהיא נפתחת, בוסמן חזר, אני ממשיכה לסדר את בגדי והוא נכנס לחדר הארונות.
"אכלת משהו במהלך השעה האחרונה?"
"לא"
"אכלת משהו במהלך היום הזה?"
"כן, אכלתי מעדני חלבון ואת הארוחת צהריים שאישה אחת הביאה לי"
הוא מסמן לא עם הראש
"בדקת שהאוכל לא מורעל?"
"לא, למה שאני אבדוק את זה?"
"כי את בת זוגתי באירועים רשמיים, ירצו להרעיל אותך מתוך מחשבה שזה יפגע בי"
"אוקי איך אני מגלה שהאוכל לא מורעל?"
"פה את לא תצטרכי לדאוג מזה, האוכל שלי עובר בדיקה יסודית של לפחות שישה אנשים, מאוד קשה לזהות אוכל מורעל תצטרכי להסתמך על החושים שלך"וואו זה היה ממש מיותר, אבל ממש הוא בעצם אמר שאם מישהו מרעיל אותי אני לא אוכל לדעת אחרי שהוא אתאכזב מזה שלא בדקתי שהאוכל שלי לא מורעל.
"אימון בעוד חמש דקות, קניתי לך מתנה"
"כמה אדומה המתנה הזאת תגרום לי להיות?"
"אני פשוט אביא לך אותה"הוא הושיט לי שקית עם חיוך מאוד גדול על הפנים שלו, כנראה שאני עומדת להאדים ממש, הכנסתי את ידי לשקית והוצאתי ממנה ויברטור, והרגשתי את עצמי מאדימה, בסדר הוא אמר שהוא יקנה לי ויברטור כדי שאני אוכל להתאמן עליו, לא חשבתי שהוא רציני.
"לא סיכמנו על דילדו?"
"סיכמנו אבל את אמורה להתאמן על זה וזה היה הגודל הכי גדול שהיה להם גם בדילדואים"
"אתה קנית את זה בעצמך? כאילו נכנסת לחנות וכל זה?"
"לא, שלחתי מישהו שיעשה את זה"
"זה טוב, כדי שאנשים לא יחשבו שהמנהיג של אחת המאפיות הגדולות לא יודע לזיין"
"את רוצה לבדוק את זה?"
"את מה?"
"את יכולות הזיון שלי" אני מאדימה "כדי שאם ישאלו שתוכלי להגיד שהמנהיג של אחת המאפיות הגדולות יודע לזיין"כל פעם שאני מנסה להגיד משהו הוא חמישים צעדים לפני אבל לא הפעם, יש לי נוק אאוט "אני מעדיפה להתאמן לפני" אני מנופפת בדילדו מולו.
הוא צוחק "יש לך פחות משתי דקות להתארגן לאימון נצלי אותם בחוכמה"
אני רצה לשירותים ומחליפה לבגדי ספורט, כשאני יוצאת בוסמן מצקצק בלשונו "יותר מידי זמן לקח לך יותר מדי זמן"
אני עושה קוקו ותוך כדי הולכת אחריו לחדר כושר, כן הוא יקרע לי את הצורה היום, ולא במיטה.
YOU ARE READING
Rare Love
Romanceליב, היא הייתה מוצלחת לפניו, היא לא הייתה צריכה אותו, אבל כרגיל האדם מתכנן ואלוהים צוחק. היא מצטרפת לראש הכנופיה הכי קשוחה ואלימה, אדם שמלאך המוות הוא יובל המבולבל לידו, בוסמן. הוא יכניס אותה לעולם הפשע ולעולם שלו, לבלאגן ולשיגעון, היא תגלה את כל הצ...