ישבתי במכונית חיכיתי קצת עד שבוסמן הועיל בטובו להיכנס אליה.
"יש חוקים שתצטרכי לעמוד בהם, אולי אמרתי לך כבר חלק מהם אבל עכשיו הכל פה הוא רשמי, את תצטרכי לציית אליהם אם לא נגמור את יחסינו בצורה פחות נעימה" הוא התחיל לנסוע
"הייתי בטוחה שבעולם התחתון שלכם לא נוגעים בנשים"
"אי פעם חשבת שאני אציל אותך?"
"לא"
"אז זה הזמן להפסיק להאמין בדברים, דברים שהם לא אני"
"אוקי רשמתי לעצמי, זה אחד מהחוקים?"
"לא אבל אם את מתעקשת את יכולה להוסיף אותו""חוק ראשון....."
"אתה מאפס את החוקים שאמרת לי מקודם?"
"לא לקטוע אותי"
"זה החוק"
"גם אבל גם פשוט לא לקטוע אותי"
"חוק שני לא לבגוד בי, זה יגמר מכוער, מכוער מאוד"
"מה זאת אומרת?"
"חוק שלישי למלא את כל ההוראות שלי, גם אם את לא רוצה""אפשר שנחזור לחוק השני?"
"אלוהים, מה הבעיה בחוק השני?"
"מה הוא אומר?"
"לא לבגוד אומר לא לעבור לצד אחר, לא משנה אם הוא איתי או נגדי את נשארת רק בצד שלי"
"אוקי, אבל אם נגיד ניפרד בהמשך דרכנו, גם אז אני לא אוכל לעבוד עם קולגות? כאילו קולגות שלך?"
"הקולגות שלי הם רוצחים ופושעים מסוכנים ביותר למה שתרצי לעבוד איתם?"
"מאותה הסיבה שאני עובדת איתך"
"אני לא חושב שיסמין תחזור לחיים ולוקוס של מישהו אחר ירה בה"
"אוקי, אז נגיד ואני סתם רוצה לעבור למישהו אחר אחרי שנפרדו דרכנו"
"ליב" הוא הדגיש את הב' "דרכנו לעולם לא יפרדו, להיכנס לעולם הזה יש כמה דרכים, לצאת יש רק דרך אחת, מוות"
"אתה לא חושב שזה דרמטי קצת?"
"לא אני לא חושב שזה דרמטי קצת,האם אני אי פעם הספיק להגיד לך את כל החוקים?"
"אני מקווה שכן, יהיה קצת עצוב אם לא"
"אל תדברי אלי בציניות, אני לא חבר שלך, למרות שאני משער שהיית רוצה"
"לא הייתי רוצה"
"את מתייחסת אלי בחוסר כבוד, תמשיכי ככה ותגמרי מתחת לאדמה"
"כיף לנסוע איתך"
"ליב" שוב הוא הדגיש את הב' "אני ממש לא צוחק, ואת עוברת הרבה גבולות"גאד מה יש לכל הגברים האלה מהמאפיה כולם שם כל כך עצבנים, מה שבאמת חסר להם זה סדנת ניהול עצבים, אני יכולה להתערב איתכם שאם היו שולחים שם את כולם לסדנה כזאת העולם היה מקום טוב יותר.
בהמשך הנסיעה לא דיברתי ונראה לי שגם לו נשבר קצת מהחוקים כי עברו כמה דקות שבהם הוא לא אמר כלום.
"את שונה מרוב האנשים שאני מכיר, אני לא רוצה להרוג אותך, אבל את חייבת להתחיל להתייחס אלי בכבוד, לפחות ליד אנשים אחרים"
"אוקי אני אשתדל להתייחס אליך הכי בכבוד שאני יכולה"
"את לא מפחדת ממני?"
"בהתחלה לפני שהכרתי אותך פחדתי ממך, לא ידעתי מי אתה ובחדשות הם לא בדיוק עפים עליך, אבל פנים אל פנים אתה ממש בסדר, ירדתי עליך כמה פעמים ועדיין לא הרגת אותי, אני מכירה כמה אנשים שלא היו עומדים במשימה"
"הירידות שלך, הם לא ירידות"
"נו, אני כן טובה בזה לפחות בקצת, היו ירידות שהיו מאוד מוצלחות"
"השיא בעיניי היה שאני אקנה לך דילדו כדי שתוכלי להתאמן, את יודעת לפני הדבר האמיתי"האדמתי ממש אפילו יותר מפעם קודמת ואז הוא שם את היד שלו על הירך שלי וכנראה שדיברתי איזה שיא באדימות יתר ברגע הזה.
YOU ARE READING
Rare Love
Romanceליב, היא הייתה מוצלחת לפניו, היא לא הייתה צריכה אותו, אבל כרגיל האדם מתכנן ואלוהים צוחק. היא מצטרפת לראש הכנופיה הכי קשוחה ואלימה, אדם שמלאך המוות הוא יובל המבולבל לידו, בוסמן. הוא יכניס אותה לעולם הפשע ולעולם שלו, לבלאגן ולשיגעון, היא תגלה את כל הצ...