שמעתי דפיקה בדלת ובגלל שיש לשכל שלי נטייה קלה להתפגר פתחתי את הדלת, בלי לבדוק בעינית ממש לא חכם אל תלמדו ממני.
לוקאס עמד בכניסה, בחיי שהוא אובססיבי הוא נכנס וסטר לי אפס נימוסים יש לבחור הזה.
"כן גם לי כיף לפגוש אותך" אמרתי לו בציניות "צא לי מהבית"
"אני אצא אבל לפני זה יש לי הרגשה שאני צריך להבהיר לך כמה דברים"
"אני לא אזלזל בך יותר" הייתי ממש רצינית לא הייתי ממש רצינית אבל עשיתי פרצוף ממש רציני ומה עוד הוא כבר רוצה שבועת זרת?הוא תפס לי את השיער ומשך בו בכל הכוח "אאאחחחחחח" צעקה נפלטה מפי, לא התנגדתי כי אני כבר רגילה לזה או ליתר דיוק הייתי רגילה לזה, אני יודעת שאם אני אבכה זה יתן לו עוד מוטיבציה או שהוא ימשוך יותר חזק.
הוא סטר לי בחוזקה שוב.
"זה מסר מהבוס שלך?" הייתי סקרנית האם מישהו כמו בוסמן שהוא חרא של בן אדם משקיע כל כך הרבה בשביל לפגוע במזלזלים בו, דרך אגב זה לא היה זלזול זאת הייתה פליטת פה אבל הדביל הזה החליט שזה זלזול
"אם זה היה מסר מהבוס שלי היית כבר עמוק בקבר" אוקי אז כנראה שהתשובה לשאלה הראשונה זה לא.
"אם את אי פעם תדברי על זה עם מישהו אני אהרוג אותך" הוא נתן לי מכה חזקה באזור הצוואר שעילפה אותי.
כשהתעוררתי מצאתי את עצמי על הרצפה בבית כשיסמין מעלי בשניה שפתחתי את העיניים שלי היא התחילה לדבר: "את צריכה ללכת למשטרה"
ישר קטעתי אותה: "אני יודעת איך זה עובד, אני אלך למשטרה לא יעשו כלום ואז הוא יהרוג אותי"
"אוקיי" מבטיחה שבדרך כלל אכפת לה יותר מהביטחון שלי פשוט גרמתי לה לכל כך הרבה יאוש מהמשטרה שהיא הבינה שזה קרב אבוד מראש.
"אני הולכת להתקלח"
לקחתי את הזמן במקלחת מנסה לחשב עוד כמה זמן הדביל ינסה להרוג אותי שוב אם אני מזלזלת בו בראש שלי היא ידע? לא הוא לא הוא לא יכול נראלי שהוא לא יכול הוא לא יכול רבתי עם עצמי חצי שעה ויצאתי מהמקלחת ממשיכה את הריב.
התלבשתי בפיג'מה קצרה של מיני מאוס ונשכבתי על המיטה וראיתי טףלוויזיה לפי התוכניות ששודרו השעה הייתה 8 בערב.
יסמין נכנסה לחדר שלי עושה פרצוף עצבני.
"את כועסת עלי שלא הלכתי למשטרה?"
"לא כועסת, יותר מאוכזבת"
"לקחת חופש בשבילי?"
"ברור אני בחיים לא אעזוב אותך, ואפילו התקשרתי לעבודה שלך להודיע לא תבואי" כן הם בטוחים שאני ויסמין זוג של לסביות האם יש לי בעיה עם זה? לפעמים זה קצת הורס עם בחורים מהעבודה האם מותר בכלל לצאת עם בחורים מהעבודה כנראה שלא אז אין בעיה.
"את יודעת מה זה אומר"
אמרנו ביחד: "מרתון האנטומיה"
הפעלנו את הטלוויזיה והתחלנו לראות את האנטומה של גרי - התוכניות האהובה עלינו
אזהרה הקטע הבא מכיל ספוילריםישר יסמין התחילה לחפור לי" יואו אני לא מאמינה שאואן בוגד בה, ועוד אחרי שדרק מת"
"דרק מת ממזמן"
"מה זה משנה הפצע לא מגליד"
"מה שתגידי, אומיגד, איזה כלבה אני לא מאמינה"
"היא בטוח תגלה לו שהיא בהריון"
"ואם היא תגיד קודם לאמיליה"
"ועוד אחרי שהוא אימץ את שכחתי איך קוראים לו"
"גם אני"
ועם כל מה שעבר עלי ביומים האחרונים ועם הגילוי המרעיש על ההיריון של טדי הלכתי לישון.
YOU ARE READING
Rare Love
Любовные романыליב, היא הייתה מוצלחת לפניו, היא לא הייתה צריכה אותו, אבל כרגיל האדם מתכנן ואלוהים צוחק. היא מצטרפת לראש הכנופיה הכי קשוחה ואלימה, אדם שמלאך המוות הוא יובל המבולבל לידו, בוסמן. הוא יכניס אותה לעולם הפשע ולעולם שלו, לבלאגן ולשיגעון, היא תגלה את כל הצ...