part 12

2.7K 86 7
                                    

בוסמן

היא מזלזלת בו, הוא יכול להרגיש את זה, הוא לא צריך להרגיש את זה זה די מובן מהטון שלה אבל עם זה יש בה משהו שהוא שונה, הוא ידע את זה, הוא לא ידע בדיוק מה שונה בה אבל הוא ידע שזה שונה.

כמה אנשים אתם מכירים שירצו להיכנס לעולם הפשע, כמה בנות אתם מכירים שירצו להיכנס לעולם התחתון, לעולם שבוסמן הוא השליט שלכם.

הוא חושד בה, היא לא נראית כמו אחת שתמכור את כל סודותיו, היא נראית בדיוק מי שהוא חושב שתמכור את כל סודותיו, כמו כל הזונות האלה שאומרים להן שהן מרגלות רק בשביל שישכבו עם בן לאדן או כל מחבל אחר, כל מה שנותר לו לגלות זה מי שלח אותה.

הוא לא צריך אבטחה, הוא יכול להסתדר לבד, הוא לעולם לא היה מגיע לאיפה שהגיע בלי להסתדר לבד.

היא מתאימה לטעם שלו, היא נראית כמו הבנות האלה שיתאימו לטעם של כולם, והכי חשוב היא יודעת לענות לו, או ליתר דיוק מנסה לענות לו, מי יכל לשלוח אותה?.

כשהוא הסתובב בבית שלה הבית היה נראה נורמלי, לא היה שם פינה מסוימת שגרמה לו לחשוד שאנשים לא גרו שם קודם, אבל האויבים שלו מכירים אותו, הם יודעים שהוא יבדוק הכל.

המוות של האישה הזאת, בוסמן תהה עד כמה רחוק אויביו ילכו, אבל, הוא גם ידע שלוקאס לא היה בוגד בו כך, בשביל לבגוד בו בצורה כזאת צריך חתיכת תוכנית והם יוכלו להשיג יותר מלוקאס מאשר מליב.

לא משהו פה לא מתחבר לו, יש חתיכה חסרה.

אולי זה לוקאס, אולי היא עובדת איתו, וברור שאני לא יכול לקשר אותם אחד לשני כי הוא הרג את ה"בסטי" שלה. האמנם?

לא לוקאס יצטרך מישהו גדול יותר שיגן עליו, גם אם הוא שרד את היריה, אף אחד לא מנצח את בוסמן, קחו ממני הכל ואני אשרוד ואחרי שאני אשרוד אני אנצח.

מה החלק החסר?, איפה החלק החסר נמצא?.

"את שונה מרוב האנשים שאני מכיר, אני לא רוצה להרוג אותך, אבל את חייבת להתחיל להתייחס אלי בכבוד, לפחות ליד אנשים אחרים"
אמרתי לה אחרי שתיקה שנמשכה כמה דקות ארוכות מידי (השיחה מסוף הפרק הקודם)

כרגיל היא עונה לי מנסה להצדיק את עצמה, ואני עונה לה וגורם לה להאדים, היא חמודה כשהיא אדומה.

באיזה שלב של השיחה שמתי יד על הירך שלה, יש בה משהו אחר, משהו שאני רוצה לגלות, ויש כמה דרכים לגלות דברים.

"מתי נתחיל להתאמן?" הקול שלה היה נשמע נלהב
"מחר"
"אוקי מתי אני אתחיל להתאמן עם נשק?"
"את רוצה לירות בי?"
"לא, אני רוצה לדעת איך לירות בכללי"
"אולי גם את זה מחר, תוסיפי לעצמך עוד חוק בחיים אל תסמכי על משהו שהוא לא את"
"זה אקדח, הוא לא יכול לירות בי על דעת עצמו"
"לא נותנים להכנס עם אקדחים לאירועים חשובים של העולם התחתון"
"מטומטם לגמרי"
"את אף פעם לא היית באירוע כזה איך את יכולה לדעת שזה מטומטם לגמרי"
"את רוצה להגיד לי שיש ממש סיבה פיזית ללמה אסור להיכנס עם אקדחים לשם?"
"בפעם האחרונה שבה נתנו לאנשים להכנס עם אקדחים לשם מישהו ירה בשני ראשי משפחות פשע וחיסל לגמרי לבדו את המאפיה הרומנית"
"דביל"
"למה?"
"בטח הרגו אותו"
"ניסו, בסוף גם כל האבטחה ששלחו עליו ניסתה להימלט ממנו, הוא גם לא אוהב שקוראים לו דביל"
"זה היה אתה?"
"על מי עוד את יכולה לחשוב שיצליח לעשות את זה לבד?"
"אני לא מכירה עוד פושעים, אבל אתה רואה עוד הוכחה ללמה אתה צריך אותי, אם הייתי שם היינו הורגים לפחות שלושה ראשי מאפיה"
"לפחות"
"כן כן לפחות"

Rare Love Where stories live. Discover now