part 4

5.5K 142 10
                                    

בוסמן

הוא קם בשעה חמש בבוקר כרגיל וישר הלך לעשות ספורט, הוא אוהב את רעש המאמץ והאנדרנלין.

הרעש של פעימות הלב, עושה לו רק טוב, של דם זורם בדרך כלל כשהוא שומע דם זורם זה אומר שהוא ליד גופה והוא עושה ספורט כל יום תעשו את החשבון לבד.

כשהוא סיים הוא החליט ללכת לחדרו של מייקל, האישה מהמעלית סיקרנה אותו.

ובוסמן לא ידע מי זאת, מחדל נורא, הוא ימצא מישהו שיגיד לו מי זאת יש לו רעיון גם מי זה יהיה.

הוא מכיר את לוקאס כבר הרבה שנים, למרות שהוא חייל טוב יש בו משהו רשע משהו רקוב ואם בוסמן חושב את זה אז דמיינו מה הוא באמת, הולך לחדרו של לוקאס ממשש את אקדחו ועלה חיוך כל פניו, הוא כל כך אוהב את ההרגשה הזאת, להיות אלוהים להחליט מי יחיה ומי ימות.

הוא הגיע לחדרו של לוקאס, הוא לא היה שם זה העלה חיוך גדול על פניו של בוסמן, הולך להיות כאן דם כמו שהוא אוהב, בוסמן אף פעם לא הבין למה חושבים שהוא אדם פזיז, הפעם לקח לו חמש שניות לפני שהוציא את הפקודה להביא לו את לוקאס חי או מת, אבל תמיד עדיף מת, חברים זה חמוד אבל הוא פאקינג בוסמן הוא לא צריך אותם, הוא אוהב לדעת הכל ועכשיו הוא לא יודע משהו, שתי דברים הוא לא יודע האחד מי זאת הבחורה מהמעלית והשני איפה לוקאס.

הוא הלך למשרדו עדיין עם בגדי ספורט אולי הוא פריק קונטרול, ואולי לא אבל הוא בטוח אוהב שהכל מתנהל כמו שהוא ורק הוא רוצה.

"אדוני לא עשיתי כלום אני נשבע" לא לא לא אל תתחנן והכי גרוע התחננות גרועה.
בוסמן הקשיב והנהנן "אני יודע"
"אז למה אמרת לחיילים להרוג אותי?" שאלה מפגרת כיאה לאדם מפגר
"ממתי אתה הולך לסיורי בוקר?"
לוקאס החל לגמגם "אני...זה היה......סתם ככה..."
בוסמן הביט בו ואמר לו:"תפסיק לגמגם ותגיד לי מה קרה"

לוקאס לא הצליח לדבר רגיל בוסמן שלף אקדח וירה ליד ראשו של לוקאס אם זה היה כל אדם אחר בוסמן כבר היה הורג אותו, כן הוא בהחלט צריך לעבוד על הפזיזות שלו, הוא היה צריך לירות לידו כשהוא נכנס לחדר.

"אני לא אוהב שמשקרים לי" אמר בוסמן עוד משהו שצריך להוסיף לסדר יום לגלות איפה הוא היה בבוקר, הוא הלך לעבר מייקל "אני סיימתי להיות נחמד" מילמל בוסמן תוך כדי, זה היה הרגע שבו הוא הבין שאנשים מנצלים את נחמדותו, הוא הגיע לחדרו של מייקל ופרץ את הדלת, הדפיקה הרועשת העירה אותו מייד והוא קם, ילד עצלן שוכב במיטה אפילו בחורה אין אצלו טוב אולי הוא גיי.

"מי זאת האישה מאתמול" בוסמן שאל, "סתם" מייקל ענה, בוסמן לא התחבר למילים הקצרות, אבל השעה הייתה מאוחרת, הוא צריך להספיק לגרום לכנופיה של האיטלקים להילחם במאפיה הספרדית ולעשות ביניהם הסכם עד למחר בשלוש אין לו זמן לבזבז עליה היום אולי מחר.

הוא הלך לפלאן בי, הוא התקשר לדני ואמר לו לעקוב אחרי מייקל ולוקאס שניהם מסתירים ממנו משהו והוא רוצה לגלות מה עד שהוא יגלה יש לו מלחמה לארגן.

-
החלטתי לכתוב את הספר מחדש, מצטערת על ההתראות כן עשיתי הרבה שינויים מבחינת הספר הכתיבה שלי ממש השתנתה במהלך השנים האלה ונראלי שזאת הפסקה הכי מבולבלת שאי פעם כתבתי אבל תמיד כיף לחזור לוואטפאד

Rare Love Where stories live. Discover now