part 20

2.2K 88 34
                                    

הוא מדהים, זה היה מדהים, לא חשבתי לעצמי כמה טוב זה יהיה וזה היה ממש טוב, האימון והסקס עייפו אותי כל כך שנרדמתי אחרי ישר אחרי הסקס בלי מקלחת, אני כנראה ממש מסריחה, הרגשתי את בוסמן הוא הצמיד את גבי לבטנו, הסתובבתי כדי להביט בו וסוף סוף שמתי לב לכל הקעקועים שיש עליו, יש לי יותר מידי כאלה, כל גופו מלא בקעקועים כמו עור שני, אף פעם לא התייחסתי לזה מידי כי כל גופו היה מכוסה בהם אבל עכשיו שאני כל כך קרובה אני שמה לב שהם באמת מכסים משהו, או שהעור שלו פשוט הפך לורוד מוזר כאלה מהקעקועים.

העברתי את עיני לפניו, בוחנת אותו באמת בפעם הראשונה, גם בשנתו הוא היה נראה מודאג וחושב, אני בטוחה שהוא חושב עכשיו על שיטות חדשות לענות אנשים או שאולי לא, בוסמן אף פעם לא גרם לי להרגיש מפוחדת הוא כן גרם לי להרגיש מבוכה הרבה פעמים, יותר מידי פעמים אבל איתו זה הרגיש טוב, זה הרגיש אחרת.

"את מנסה למצוא את נקודות התורפה שלי?"
"לא, מתי התעוררת?"
"לפני כמה דקות"

אני מעבירה יד על חזהו מנסה לגעת רק באזור הורוד, הוא שם לב למה שאני עושה ואומר: "בסדר יש אנשים שזה מחרמן אותם"
אני מגלגלת עיניים ושואלת: "מה זה?"
"צלקות"
"ממי?"
"מאבא שלי"

הכרתי את הסיפור של אבא שלו כולם הכירו, אבא שלו רצה את היורש המושלם, הוא התעלל בכל ילדיו, הוא רצה להפוך אותם לחסרי רגשות עם בוסמן הוא בהחלט הצליח אולי אפילו יותר מידי, בגיל שבע עשרה הוא השתלט על המאפיה של אביו, מעיף אותו לרחוב, חסר הגנה, אבא שלו התאושש והצליח להקים ארגון חדש, בוסמן חיזק את הארגון הקיים, הם לא היו במצב של מלחמה לפחות לא כרגע.

"על מה את חושבת"
עליך "אני צריכה גלולות"
"אני אדאג שיביאו לך, עוד משהו?"
"אתה יודע שאם מישהו רק יחשוב על לפגוע בך אני אהרוג אותו"
הוא התחיל לצחוק, כמובן
"נו אני רצינית, כל מי שרק יחשוב על זה אני אדאג שהוא ימות"
"תתרכזי באימונים שלך"
"בוסמן" אני אומרת ועוברת למצב של ישיבה, עיניו יורדות לחזה החשוף שלי נו אני יודעת שהוא גבר אבל לא חשבתי שהוא כזה חרמן "אני איתך, כל מי שיחשוב על לפגוע בך ימות"
"הרשימה של אנשים שחושבים ארוכה מאוד אולי תתחילי מאנשים שמאיימים עלי בצורה פיזית"

הוא לא זלזל בי, זה כבר ניצחון, יש מצב שזה היה בגלל שהחזה שלי היה חשוף, הרגשתי את פטמותי מזדקרות רק מהמבט שלו.

"העיניים שלי לא נמצאות שם"
"אני יודע איפה הם וכרגע אני לא רוצה להסתכל עליהם"
עד שחשבתי שאני אצליח להביך אותו במשהו, יום אחד זה יקרה יום אחד אני אצליח לגרום לבוסמן להיות מובך,  ממשהו.

הוא קם מהמיטה ועיני סורקות את גופו העירום "עם המבט הזה אני אתחיל לחשוב שאת רוצה שנשכב שוב"

אני כל כך רוצה שנשכב שוב, אני קמה מהמיטה ומתקרבת אליו מעבירה את ידי על הקעקועים שלו שמסתירים את כל צלקותיו "אתה בטוח עכשיו, אם מישהו יעז לגעת בך אני אהרוג אותו" אני מכינה את עמי לירידה הצפויה אבל הוא רק מגלגל עיניים וממלמל "אני יודע ליב אני יודע"

עיניו ננעצות בעיני ולרגע אני רואה שם משהו אחר, משהו שלא ראיתי לפני "אם את רוצה להצליח להרוג מישהו שמאיים עלי את צריכה להתאמן, נתחיל בעוד חצי שעה"
"אבל שנינו צריכים להתקלח"
"ו?"

הוא רוצה שנתקלח ביחד, לרגע חשבתי לוותר, גם ככה באימון מזיעים לא אני ממש מסריחה אני חייבת להתקלח, טוב יאללה אורגזמה לפני אימון אני בטוחה שזה יתן לי את הבוסט שאני צריכה.

-
לא יודעת אם מישהו קורא או לא אבל אני לא כל כך אוהבת את השם של הסיפור אם למישהו יש רעיון לשם אחר בבקשה תכתבו לי

Rare Love Where stories live. Discover now