עברו יומים וכל מה שעשינו זה להתאמן ולשכב שזה בתכלס כמו להתאמן, אני מסתובבת במיטה ועכשיו אני מביטה בשרירי החזה שלו, פאק הוא כל כך חתיך, הפנים שלו לא נראות שלוות הן אף פעם לא נראות שלוות, מעניין איך הוא היה כשהוא היה קטן, ממש קטן.
"שלוש דקות" כמעט קפצתי מהמיטה
"פאק הבהלת אותי, מה שלוש דקות?"
"הסתכלת עלי שלוש דקות לפני שהתעוררתי"
גילגלתי עיניים "אתה לא יכול לדעת דברים כאלה"
הוא הופך אותנו ככה שהוא מעלי ואומר: "אני יכול לדעת הכל"אני מנסה לדחוף אותו שיזוז ממני, הוא כמובן לא זז "אני ממש חייבת שירותים"
"ואני ממש חייב אותך"
כבר התרגלתי לכל הפלרטוטים שלו, אבל הם עדיין גורמים לי להאדים, פאק."דקה, אולי אפילו פחות"
"מרגע תחילת השיחה ועד שהפכתי לאדומה?"
"יפה, את קולטת את זה"אני ממשיכה לנסות לדחוף אותו והוא ממשיך להתעלם "אם היינו באימון, היית ממשיכה לדחוף אותי ככה?"
"אם היינו באימון לא הייתי צריכה פיפי באמצע"
"מי שינסה לתקוף אותך לא יבדוק אם עשית פיפי לפני או לא"מכה לביצים, זה מה שאני צריכה לעשות מכה לביצים, לא אין לי מספיק תנופה לרגל, אני בסוף אעשה פיפי על המיטה, אני מנסה לחשוב על דרכים ללכת לשירותים ובוסמן מנסה להשכיב אותי.
"אני די בטוחה שהחוטף לא ינסה לשכב איתי באמצע החטיפה"
"ברור שלא, הוא ינסה לאנוס אותך, מכל הבחינות את עכשיו מתה"
"אני מתה להשתין, בוסמן בבקשה אני פונה אח ליבך המיניטורי תן לי ללכת לשירותים"
"נו טוב" הוא סוף סוף זז ואני רצה לשירותים, לא טורחת לסגור את הדלת, הוא קם מהמיטה ונכנס לשירותים."בדרך כלל הבנות סוגרות את הדלת של השירותים"
"בדרך כלל הבנים לא מנסים לחטוף את הבנות במקום לתת להם ללכת לשירותים וחוץ מזה אתה גם ככה היית נכנס"
"חצי שעה"
"ארוחת בוקר או אימון?"יש לבוסמן משהו מאוד מוזר עם זמנים, הוא קונטרול פריק ברמה הכי גבוהה שאפשר התחלתי להתרגל לזה.
"ארוחת בוקר, היום תתאמני במטווחים עם הסגן שלי מייקל, אני רוצה גם שתעשו קרב"
"אוקי" פעם ראשונה שאני מתאמנת עם מישהו שהוא לא בוסמן, ויש שתי אופציות או שאני ממש גרועה ואז זה גם אומר שבוסמן הוא מורה גרוע או שבוסמן ממש טוב, האופציה השנייה היא כנראה הנכונה, בעיני היא הנכונה."יש עוד שבועיים אירוע שאני חייב ללכת אליו, את ומייקל תבואו איתי, היום הוא יבדוק את היכולות שלך במקרה של תקיפה"
"אוקי, מה זה האירוע?"
"חתונה"
"למה שמישהו יתקוף אותך בחתונה"
בוסמן מתחיל לצחוק "את שואלת את השאלות הלא נכונות"
"אתה מתכנן לתקוף בחתונה?"
"לא, לא, אני מתכנן לשחוט את החתן מול העיניים של כלתו הטרייה"
"למה?"
"ליב יש הרבה דברים שאת עדיין לא יודעת"
"הוא חלק מהמאפיה שלך?"
"אני עושה את זה כטובה לחבר"
"אוקי" אני מבולבלת כל כך
"את ומייקל תיהו שם למקרה שמישהו יחליט להתערב ולמנוע ממני להרוג את החתן"
"רק אני ומייקל?"
"למה צריך יותר מזה?"
"אתה באמת חושב שאני מספיק טובה בשביל זה?"
"לא, אבל היום מייקל יבדוק האם החשד שלי נכון, הארוחת בוקר מתקררת ומייקל לא נעשה צעיר יותר עם הזמן"הלכתי אחריו למטבח, טוב הפעולה הראשונה שלי תהיה להרוס חתונה.
"מה עם הכלה תתערב?"
"היא לא"
"אוקי אבל מה אם היא כן?"
"חתונת עולם תחתון, אף אחד לא מתחתן מהאהבה זה שידוך כנראה של אבא שלה ואבא שלו, אני אולי מפלצת לפעמיים אבל הפעם אני באמת מציל אותה"
"אתה לא, היא תתחתן עם מישהו אחר שהיא לא רוצה"
"אני לא יכול לשנות את החוקים של משחק שאני לא המצאתי"
"אתה הבוס של המשחק הזה"
"זה יהיה כל כך בעייתי אם נישואי שידוכים לא יתאפשרו, חיליים יתחילו לחטוף נשים עניות בשביל שיתחתנו איתם"
"יפה שבכל מצב רק הבנות סובלות"
"אל תדאגי ליב, אני לא אכריח אותך להתחתן איתי"
"אנחנו לא"
"כרגע אנחנו לא, בעתיד אנחנו כן"
"בוסמן, אני אפילו לא יודעת איך קוראים לך"
"את יודעת איך קוראים לי, את יודעת שקוראים לי בוסמן"
"ההורים שלך לא קראו לך בוסמן"
"ההורים שלי מתים מבחינתי, אנחנו עדיין לא שם, אני עדיין לא סומך עליך"
"אתה התחלת לדבר על חתונה"
"לא אמרתי מתי ליב, אני תיכננתי שאני אציע לך בצורה מאוד רומנטית אחרי שתיכנסי להריון ממני"
"לא, לא, לא, לא, לא, פעם אחת הספיקה לי, אני לא עושה את זה שוב"
"עושה מה שוב"
"ילד לטכנית עבריין"
"עבריין, זה כינוי חדש אני מעדיף מפלצת או שטן או אלוהים מה שזורם באותו הרגע"
"בוסמן, זה לא יקרה"
"זה יקרה ליב, זה יקרה"-
מחר אני משנה את השם של הספר לrare love ואת הכריכה.
YOU ARE READING
Rare Love
Romantizmליב, היא הייתה מוצלחת לפניו, היא לא הייתה צריכה אותו, אבל כרגיל האדם מתכנן ואלוהים צוחק. היא מצטרפת לראש הכנופיה הכי קשוחה ואלימה, אדם שמלאך המוות הוא יובל המבולבל לידו, בוסמן. הוא יכניס אותה לעולם הפשע ולעולם שלו, לבלאגן ולשיגעון, היא תגלה את כל הצ...