1.2

37K 1.7K 268
                                    

Oylarınız ve satır arası yorumlarınızı atmayı unutmayın🧚🏻‍♀️

Oylarınız ve satır arası yorumlarınızı atmayı unutmayın🧚🏻‍♀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

On sekiz bir insan ömrü için güzel bir yaş. Güzel anılar ve hatalar biriktirmek, pişmanlık yaşamamak önemli. Benim de en büyük amacım bu. İyi bir meslek sahibi olmak için çalışıyorum. Yaşıtlarım kadar aktivite yapmayıp okul çıkışlarında işe gidiyorum ki en azından harçlığım çıksın.

Efsa güzel bir hayat yaşayabilsin ya da.

Ailemiz öldükten sonra bizi himayesine alan teyzemizin durumunun sıkıntılı olduğunu bildiğim için ses çıkaramazdım. Kocası ise felaketti. O adam sizi saniyeler içerisinde gözleriyle taciz ederdi. Bana yaptığı şeyi kardeşime yapmasın diye kendimi ön plana atsam da pisliğin tekiydi.

Teyzemlerin evindeki odamızdan genellikle çıkmazdık zaten. Ben hep ders çalışırdım Efsa da sınav haftası gelince onu çalıştırmam için yalvarırdı. O zamana kadarda hayran olduğu şarkıcı ile ilgilenir dizi izlerdi.

Hayran olduğu şarkıcı namı diğer, Pamir Aker.

Kuşkusuz sektörün en genç ve en başarılı şarkıcısı olduğu kesindi. Bundan yedi sekiz gün öncesine kadar bende onun menajerinden hoşlanıyordum. Ve bu Pamir'in abarttığı gibi kesinlikle aşk değildi. Adamı beğenmiştim gerçekten çok hoş bir adamdı Kerem ancak sevgilisi olan bir adamdan hoşlanacak kadar düşmemiştim çok şükür.

Zaten onlarca derdim vardı bir de üstüne aşk acısı çekemezdim. Kız kardeşimin dediğine göre aşk acısı çekmektense Hayley'nin öldüğü bölümü izlemek daha  mantıklıydı. Bence abartıyordu çünkü Hayley'nin ölümünden sonra en çok acıtan şey Klaus, Elijah ve Eren'in ölümüydü.

Aklıma geldiğinde bile saatlerce ağlayabilirdim.

"Abla?" Başımı test kitabından kaldırmadan yanıtladım,

"Hm?"

"Pamir diye birinden mesaj gelmiş, o kim?"  Oturduğum yerden nasıl kalktığımı bile bilmiyordum ancak Efsa'nın elinden telefonumu öyle hızlı almıştım ki bir an Pietro ile yarışabileceğimi düşündüm.

Kız kardeşim şaşkın bir şekilde beni izlerken ona arkamı döndüm. Sandalyeye geri otururken beni kesinlikle sorguya çekeceğinden emindim yine de kaderime karşı çıkmak için başımı masanın üstüne koydum

"Abla Pamir kim?" Cevap vermedim. "Aloo kime diyorum kim bu çocuk baya romatik bir şey yazmıştı yoksa...erkek arkadaşın mı?"

"HAYIR!" Öyle hızlı cevap vermiştim ki Efsa tekrar şaşırmıştı.

"Sakin ol şampiyon bir şey demedim. Sadece ismi ilgimi çekti."

Kafamı kitabın sokabileceğim kadar içine soktum. Utancımdan ölecektim. Kardeşime yalan söylemiştim ve bu berbat hissettiriyordu. Şu an Pamir'in mesajına cevap veremeyecektim. Zaten şu son günlerde aklımı karıştırıyordu. Sınav haftası yaklaşırken bu tarz şeylerle ilgilenme lüksüm yoktu.

Ancak sanırım Pamir'in de eps etmek gibi bir niyeti yoktu. Çalan telefonumda gördüğüm isim önce kızmama sonra şaşırmama sebep olurken telefonun iki butonu arasında kalmıştım.

Açmalı mıydım?

Açmamalı mıydım?

🎶

Pazartesi sınav haftam başlıyor ve gerçekten hiç bir şey bilmiyorum...

Şu bir buçuk hafta sınavlara çalışıcam sadece maalesef sonra istediğiniz gibi uzun bölümlerle geleceğim :")

Bu sürede diğer texting kurgumu ya da fantastik kurgum olan beşinci yüzük'ü okuyabilirsiniz.

Görüşmek üzere 🤍

Menajer ❦ Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin