Oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı unutmayın 🧚🏻♀️
İyi okumalar🤍
300K 💗🥲
Yavaş adımlarla teyzemin yanına gittiğimde nihayet Pamir'e bakmayı bırakıp bana döndü. Önce bir kaç saniye bana baktı ardından bir anda beni kendine çekip sımsıkı sarıldı. Teyzemin hissettirdiği anne sıcaklığıyla gülümseyip bende kollarımı ona daha sıkı sararken elimde hissettiğim acıyla dudaklarımdan kısık bir inleme çıktı.
"Efsun?" Teyzem hızla benden ayrılırken endişeyle konuştu. "Ne oldu bir yerin mi acıdı?" Elimi sweatin kumaşıyla kapatmaya çalışırken teyzemin radar gözleri aynı saniyede yakaladı beni. "EFSUN ELİNE NE OLDU KIZIM?!" Bağırmasıyla birlikte yüzüm buruşurken kolunu tutup sakinleşmesi için gücen verircesine sıktım,
"Bir şeyim yok teyze kapıya sıkıştırmışım da krem sürdük öyle sardık incinme olmuş sanırım ağrıyor biraz." Burnum uzamış mıydı acaba?
"Ah be kızım niye dikkat etmiyorsun kendine?! İçeri geçelim de zeytinyağı ile ovuşturayım onu." Sesi yavaş yavaş yumuşadığında beni çekiştire çekiştire eve soktu. Efsa da arkamızdan içeri girmişti ancak teyzem Pamir'in gelmediğini fark edince vücudunun yarısını kapıdan çıkarıp bağırdı, "İçeri girmek için davetiye mi bekliyorsun türkücü?(!)"
Efsa kenarıda kıkırdarken Pamir yüzü kızarmış şekilde içeri girmişti. Sahi teyzem Pamir'e türkücü demişti değil mi?
Oturma odasına geçtiğimizde Efsa tekli koltuğa bağdaş kurarak oturmuş bizi izlemeye başlamıştı. Kanepenin bir köşesine oturduğumda Pamir'de diğer köşeye oturdu. Teyzemde içeri girdiğinde diğer tekli koltuğa oturarak hepimizi göz hapsine almış oldu.
"Eeee bana artık bir açıklama yapacak mısınız?"
"Nasıl bir açıklama istersin teyzecim?" dedim şirince gülümsemeye çalışarak.
"Sen ve bu uşak nasıl tanıştı de bakayım bana."
Teyze ben şimdi sana o kadarını nasıl açıklayayım?..
"Teyze şimdi-"
"Efendim bir kafede telefonlarımızın karışması sonucu iletişime geçerek tanıştık zamanla da arkadaş olduk." Çüş!
"He sadece arkadaş yani?(!)"
"Yani..." diyip gülümsedi Pamir.
YANİ NE HANİ DEVAMI?!
"Eyi yemeğe kalıyorsunuz herhalde? Enişten yok bu hafta mesai varmış hep."
"Yok ben gide-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer ❦ Texting (Tamamlandı)
Short StoryEfsun bir çok genç kızın aksine ünlü bir şarkıcı yerine onun menajerini beğenmektedir . Bir fan sayfasından anonim olmak için menajerin numarasını satın alıp mesaj attığında ise onu büyük bir sürpriz beklemektedir. Çünkü o numara menajere değil ünlü...