Oylarınız ve satır arası yorumlarınızı atmayı unutmayın🧚🏻♀️
Siz: nerdesin bal
Ceren: Yemekhane kapısında bekliyorum seni hayatım çabuk ol
Ceren: Yoksa bu gidişle kaynak yapıp cehennem vip olucaz
Siz: geliyorum geliyorum merdivenlerdendeyim
Ceren: Tamam hayde
Görüldü✔️✔️
Merdivenleri hızlı hızlı çıkarken bana çarpan insanların arkasından bağırarak küfür ediyordum. Bunlar gibi aptallar yüzünden önceden ayağımı çatlatıp iki hafta ne okula gidebilmiştim ne de işe.
"Ulan ebesini öptüklerim nere koşuyonuz nere?!" Bir kaç kişi dönüp bana baktığında onlara göz devirerek adımlarımı hızlandırdım. Yemekhane kapısının önüne geldiğimde arkası dönük olan arkadaşımı fark ederek sinsice sırıttım. Arkadan sessizce ona yaklaşıp belinin iki kenarına hızlıca parmaklarımı sokup bağırdığımda çığlık atarak sıçradı.
"Hay avradına direkt dansı yaptırdığım, ebesine nikah kıydığım şerefsiz. Manyak mısın lan sen büyücü karı?!" Kıpkırmızı olmuş beyaz teni ve kocaman yeşil gözleriyle o kadar şirin gözüküyordu ki beklemediği anda yanağını kapıp ısırdım. "Ulan açsın anladık da çiğ benim etim lan!"
İnsanlar bize malmışız gibi bakarken takmadığımı fazlasıyla belli ederek Ceren'i kolundan çekiştirerek sıraya soktum. Bana hem yaptığım şakayla alakalı hem de geç kaldığımız ile alakalı kızarken gözlerimi umursamazca etrafta gezdiriyordum.
Masalardan birinde arkadaşları ile yemek yiyen kız kardeşimi fark ettiğimde gülümsedim ve başımı Ceren'e çevirdim.
"Bebeğim kusura bakma ama çenenin yayını seveyim. Sus artık lan!"
Yeşil gözlerini kenafir gibi kısarak saçlarını savurarak başka yere kafasını çevirdiğinde gözlerimi devirdim. Zilli trip atıyordu bana.
Onun yemek yiğene kadar trip atacağını anladığımda pantolon eteğimin cebinden telefonumu çıkarıp instagrama girdim.
pamiraker post's
pamiraker: yaz #tbt si
234.726 👍 45.246 💬a:burnunun bu kadar güzel olması haksızlık ya
b:tipe bak ısırıcam bu çocuğu
c:kolye linki yok mu aq
d:al al yanaklar tü tü maşallah
pamiraker: @cenkerem çok ağladı savaş yaparken yendim diye
492.244 👍 76.324 💬cenkerem:hadi lan ordan ben kazandım savaşı
╰pamiraker:ağlama kardeşim
╰a: menajeri ile arası iyi olan ünlüler>>>>b:parlıyor herif vallahi billahi parlıyor
╰c:pozlamayı fazla açmış ondanNe zamandan beri menajeri ile arası bu kadar iyiydi, bana fazla yakın olmadıklarını söylemesi yalan mıydı yani?
🎶
Pamir senin de üç sözünden dördü yalan be aşkım...
Ay geçe kaldım farkındayım ama mazaretim hazır ;)
Biz köye geldik ve bu sefer baya uzun kalıcaz gibi. Anca akşamları bölüm yayınlayabileceğim o da annemin internetini bağlanarak.
Gündüzleri yazıp akşam iki bölüm birden yayınlayacağım anlayacağınız.
İnşallah bir dahaki bölüm de yarın akşam gelecek tabi bir değil iki tane 😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer ❦ Texting (Tamamlandı)
Short StoryEfsun bir çok genç kızın aksine ünlü bir şarkıcı yerine onun menajerini beğenmektedir . Bir fan sayfasından anonim olmak için menajerin numarasını satın alıp mesaj attığında ise onu büyük bir sürpriz beklemektedir. Çünkü o numara menajere değil ünlü...